Ik word zo gestoord van mijn bovenbuurvrouw. Ik woon in een oud huis en ik ben helemaal gewend aan de leefgeluiden die ze maakt en daar stoor ik me niet aan. Maar een paar keer per week doet ze binnen een work-out. Ze staat dan een half uur te springen en ik word er ZO gestoord van. Alles in mijn huis trilt (ramen, glazen in de kast, tafel) en dreunt dat je het gewoon voelt als je op de bank of op een stoel zit. Ze doet dit al maanden en ik ben al vier keer bij haar aan de deur geweest en heb ik gezegd dat het erg veel herrie maakt en ik er best wel veel last van heb. Dan zegt ze wel sorry en dat ze het vervelend vindt dat ze overlast geeft. Maar vervolgens doet ze het de dag daarna weer? Ze vroeg de laatste keer wel van: ja wat zou een goede tijd zijn om het wel te doen. En ik zei ja nooit eigenlijk? Ik werk elke dag thuis en als je het 's ochtends doet tril ik mijn bed uit, overdag moet ik werken en trilt mijn laptop van tafel en 's avonds wil ik relaxen en word ik een half uur lang helemaal gestoord omdat het zo vervelend is. Toen zei ze ja, je moet maar zeggen als je er last van hebt.
Pff weet nu niet echt meer wat ik moet doen, want ben er ook wel goed klaar mee dat ik elke keer naar boven moet gaan om te zeuren terwijl zij ook gewoon op het grasveld voor het huis kan gaan springen als work-out. Nu ga ik elke keer maar douchen omdat dat de enige plek is dat ik het niet hoor, maar ik vreet mezelf helemaal op haha. Echt ik wil zo graag verhuizen haha.