Ik heb al eerder geklaagd over mijn onderbuurman met zijn muziek. Maar de laatste weken is het echt IEDERE dag. Niet keihard, dat heeft ie inmiddels afgeleerd na er meerdere keren op aangesproken te zijn door andere buren, maar wel toch precies zo hard dat die fucking bastonen constant doorklinken naar ons appartement. En hij luistert of techno of rock dus het is super eentonig en echt heel kut. Ik ben ook bezig met mijn scriptie en kan 's avonds gewoon niet werken omdat ik de hele tijd een repeterende bas hoor.
Ik zit mezelf zooo op te vreten. Echt wat voor een fucking aso ben je als je binnen 5min nadat je thuiskomt (rond 6) tot 's nachts half 2 de muziek IEDERE dag CONSTANT aan hebt. Dat kan je gewoon niet doen in gehorige appartementen. Ja het zit me hoog haha.
Maar goed het is dus niet zó superhard. Kan ik dan alsnog gaan klagen bij de buurman denken jullie? Ik probeer ook al te stampen op de grond maar het is er zo een die zich daar niks van aan trekt.
ze schimmelen ook als een malle. Ze woont in een huurhuis en ik hoop zo op drama, want te weinig entertainment tegenwoordig, maar schijnbaar heeft iedereen het al opgegeven met d’r nasty tuin. Vind het wel sneu voor haar beide buren want die houden hun tuin echt netjes.