De woningbouwvereniging heeft ze een aantal keer gewaarschuwd. De politie heeft hetzelfde gedaan en hem ook een paar keer meegenomen. Maar uiteindelijk komt hij weer gewoon thuis, en verandert er weinig. Andere instanties lijken ook niks te bereiken.
Ik wilde me eerst niet weg laten jagen, maar ben nu wel van plan na de coronacrisis iets anders te zoeken. Vind dat heel erg, want mijn huisje was echt mijn thuis en was er juist zo blij mee en trots op. Maar dit gaat niet veel langer.
@Zemraluani Ben het ook helemaal eens met je laatste post. De hele flat heeft last van deze mensen. Meerdere buren durven niet eens meer de politie te bellen uit angst voor bedreigingen.
En ook al leven ze naast ons, ze leven nog steeds geĆÆsoleerd van ons. Ze leven hun eigen leven en de rest kan doodvallen. Dat laatste zijn hun eigen woorden.
Voor anderen zal het wellicht wel helpen om in een bepaalde omgeving te worden geplaatst, maar ik vind wel dat in die overweging ook de omgeving een belangrijke plaats moet innemen. Je legt veel druk op een wijk/gebouw/straat. Je kan niet een hele buurt opzadelen met de persoonlijke problematiek van een enkeling

) het huis kwijtraakt dat hij ons allemaal wat aan gaat doen.