Het is niet nodig om te doen, maar wel attent. Dit soort kleine gebaren kunnen de band met buren net wat beter maken. Denk dat de buurvrouw het zal waarderen
Ja gewoon doen hoor, super lief! En âdan had ze maar niet in een rijtjeswoning moeten gaan wonenâ⊠is vaak niet echt een keuze en al snapt ze waarschijnlijk helemaal dat een huilnacht er soms bij hoort, het zal niet haar favoriete geluid op aarde zijn 
Ik vind het heel lief! Als je buurvrouw een beetje redelijk is snapt ze ook wel dat jullie daar niks aan kunnen doen maar ze zal het natuurlijk ook niet erg vinden om gratis chocola te krijgen
ik zou blij verrast zijn
Ik zou me in de positie van @Dojacat nog rotter voelen als mijn buurvrouw het dan ook nog niet zou aannemen haha, hoezo zou je dat dan niet aannemen? Dat het niet nodig is en dat je alle begrip hebt snap ik, maar niet aannemen gaat wel een beetje ver toch?
Hoezo? Zij heeft het meer verdiend. Als je gewoon zegt: âJoh, wat vervelend voor jullie, maar eet maar lekker zelf op.â Wordt niemand daar slechter van
Hehe ok ik snap wel dat je dat met alle goede bedoelingen zou zeggen, maar ik zou me wel wat lullig en opgelaten voelen als ik dan met chocolaatjes en al weer naar mân eigen huis terug loop. Maar dat zegt misschien gewoon alleen maar iets over mij.
Heel herkenbaar, haha. Ik zou me ook echt rot voelen. Hoewel ik echt 100% zeker weet dat ik ook zoiets zou zeggen zoals âLief maar dat had niet gehoeven hoorâ maar dan neemt de vreetzak in mij het toch wel aan na 3 secondenđ
Nee sorry, dat zou ik gewoon niet doen. Dat zit me gewoon niet goed. Als ik in zoân situatie zou zitten zou ik het niet eerlijk vinden om het aan te nemen. Mijn buur verdient het gewoon meer dan.
Het is niet alsof ik in haar gezicht tegen haar ga snauwen dat ik âdie chocola niet motâ. Ze hoeft ook niet meters met een enorme Willy Wonka reep en rode letters op haar voorhoofd door een drukke straat te lopen.
Edit: Ik weet dat ik door mijn autisme er misschien ook anders in sta dan anderen. Alles wat ik niet verdien hoef ik gewoon niet en neem ik niet aan
Ik lees nu je laatste alinea, dan snap ik je beter.
Maar ik zou de chcocolaatjes wel aannemen als ik jou was, het is juist beleefd en netjes om dat wel te doen wanneer iemand dat speciaal aanbiedt.
Haha lekker hypothetisch
Als je buren niet wakker worden van hun wekker maar jij wel

Herkenbaar!! Ik hoor mijn buren ook nooit praten, maar die trilling van hun wekker hoor ik wel 
Ja irritant geluid he?
Ik woon in een appartementencomplex en ik denk dat ik minstens één keer per week een uitgebreid ontbijt of lunch van mân buurman ruik. Heel vaak is dat bacon in de ochtend maar vandaag rook het echt als het kaas-uistokbroodje dat ik vroeger altijd op de middelbare school at⊠Nostalgie maar weet niet of ik het nou lekker of vies vond ruiken 
Haha hierboven gaat het over windgongenâŠ
Ik heb heel veel last van mijn buren omdat zij altijd schreeuwen, keihard facetimen, zij echt niet kan opvoeden, ze honden hebben die constant aanslaan en ze nooit eens een dagje weg gaan.
Ze zitten de hele zomer in de tuin te roken waardoor wij de hele zomer binnen hebben gezeten om geen last te hebben van het geschreeuw en de rook⊠toen zij op vakantie waren hebben we echt zitten huilen in de tuin om te genieten van de heerlijke stilte en het zachte gekeuvel van de andere buren.
Toen zei mân broertje voor de grap: hang heel veel windgongen op. En dat heb ik gedaan.
Het geluid van wraak. Weet niet eens of zij het irritant vinden maar kan me bijna niet voorstellen van niet.
Ik denk dat menig persoon het geluid van windgongen zal prefereren boven chronisch geschreeuw.
en hondengeblaf en babygehuil/schreeuw in constante afwisseling
mijn windgongen zijn zo zennnnn
Hahaha eigenlijk wil ik dit ook doen maar dan moet ik me zelf ook ergeren aan dat ding. Maar ik kan in de zomer niet eens op mijn balkon zitten omdat de buren de hele dag door luide muziek draaien en roken.
Ik hoop voor je dat ze zich er vet aan ergeren, sommige mensen verdienen het echt om door dat ongemak te gaan.
nou ik kan je vertellen, het helpt voor geen meter. zou eerder een windkanon op hun richten ofzo
Vanochtend vroeg vond een van mijn buren het nodig om tegen een andere buur (zij buiten, die ander binnen) te skreeuwen dat ze al voor de tweede keer op pad was met haar hondje omdat hij DIARREE HEEFT, WATERDUN!!! Weer lekker wakker geworden dus