Wijffie, doe het zelf
neeeeeeeee één vd buren heeft ineens een windgong
Oooh dit echt m’n grootste nachtmerrie😩
Sterkte!
bedankt, ik zal het nodig hebben
#me voordat ik dat ding in de hens steek
Onze achterburen hebben er ook, wel van bamboe. Het went gelukkig en ik hoor het nu niet meer zo. Maar had liever een windgong verbod ja.
Och vreselijk. Zouden er echt mensen bestaan die van dat geluid genieten?
Als de avondklok ingaat snel naar je buren sluipen en dat ding weghalen.
Stiekem vind ik het eigenlijk wel chill. Doet me denken aan mijn jeugd. Maar snap het wel hoor, toen ik vanuit mijn studenten studio naar mijn huidige huis verhuisde dacht ik eerst ook wtf waarom dringen anderen hun windgong geluiden aan de rest van de buurt op?! Maar nu ben ik er aan gewend.
Hoop echt dat de avondklok ervoor zorgt dat m’n bovenbuurman niet steeds die lachende hyena’s op bezoek heeft tot laat
Mijn lieve buurman kwam heel schulbewust melden dat dat hij gaat verbouwen en dat de schatting is dat het wel 4 weken gaat duren.
‘Ah wat fijn, een lekker frisse nieuwe keuken!’ zei ik, terwijl ik van binnen huilde 4 weken bouwgeluiden terwijl ik thuiswerk
Kan hij niet even een noise cancelling headphone vergoeden uit zn bouw depot
Omg mr. hyena was weer in the house dus ik net aankloppen en vragen of ze doordeweeks na 22 uur ff stiller konden doen
En ik krijg gewoon een keurig excuus en een “ik hoop dat je lekker kan slapen zo” en nu is het heerlijk stil
Succes verhaal!
Ik vind dit juist superlief van je. Ik zou het gewoon geven!
Ik zou het als buurvrouw enorm waarderen!
Nou ja, niet raar, maar ik zou het niet aannemen als buurvrouw zijnde. Ik vind het niet meer dan logisch dat buren met kinderen weleens huildagen hebben.
Het is niet nodig om te doen, maar wel attent. Dit soort kleine gebaren kunnen de band met buren net wat beter maken. Denk dat de buurvrouw het zal waarderen
Ja gewoon doen hoor, super lief! En ‘dan had ze maar niet in een rijtjeswoning moeten gaan wonen’… is vaak niet echt een keuze en al snapt ze waarschijnlijk helemaal dat een huilnacht er soms bij hoort, het zal niet haar favoriete geluid op aarde zijn
Ik vind het heel lief! Als je buurvrouw een beetje redelijk is snapt ze ook wel dat jullie daar niks aan kunnen doen maar ze zal het natuurlijk ook niet erg vinden om gratis chocola te krijgen
ik zou blij verrast zijn
Ik zou me in de positie van @Dojacat nog rotter voelen als mijn buurvrouw het dan ook nog niet zou aannemen haha, hoezo zou je dat dan niet aannemen? Dat het niet nodig is en dat je alle begrip hebt snap ik, maar niet aannemen gaat wel een beetje ver toch?
Hoezo? Zij heeft het meer verdiend. Als je gewoon zegt: “Joh, wat vervelend voor jullie, maar eet maar lekker zelf op.” Wordt niemand daar slechter van