In het appartement hiernaast zitten internationale studenten, al jaren eigenlijk, elk studiejaar weer anderen. Nu hebben wij een hoekje in de keuken waar het wat iets verder de muur in gaat zeg maar, daar staat de wasmachine, en daar grenst het met een soort dunnere muur aan die buren. Dat is op een of andere manier niet helemaal goed geïsoleerd want daar komen soms etensgeuren oid van hun huis doorheen. Nou prima, zullen zij ook wel hebben, is allemaal oude meuk hier. Maar nu zitten er een aantal studenten in die heel vaak blowen in de keuken (paar keer per week) en dan komt die geur erdoorheen. Nu vond ik dat niet een enorme ramp want ik vind die geur niet zo vervelend, maar sinds het kouder is geworden komt er ook een hele vieze stank doorheen. Ze roken en blowen dus in die keuken, maar het lijkt er ook op alsof ze nooit schoonmaken? Ik ruik dezelfde geur ook een beetje in de gang bij hun voordeur maar er komt nu ook elke keer een walm als ik langs mn wasmachine loop. Echt een héle vieze muffige geur die ik ook niet kan plaatsen, ik dacht eerst zelfs dat er misschien een rooie muis of rat ofzo achter mn wasmachine lag maar het komt gewoon van hun huis
ik hoop dat het snel wat warmer weer wordt en ze weer gaan luchten (of pls maak je huis eens schoon).