Dit doet me er aan denken dat ik van de week mijn auto na mijn Coronatest heel breeduit geparkeerd had omdat er ook nog iemand probeerde uit de sneeuw te komen met zijn auto en ik verder geen andere opties zag… ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet in de straat . Het is hier allemaal best wel krap dus kan me voorstellen dat ik erg in de weg sta maar ik mag dus mijn huis niet meer uit. Denk dat ik iemand vraag om even bij mijn auto te gaan kijken
Wat heeft het gekocht hebben en gehuurd zitten ermee te maken? Dat jullie kopers zijn, geeft jullie toch niet méér recht op woongenot?
Overigens houd ik ook erg van rust in mijn eigen huis dus dat gevoel ken ik wel. Maar de buren houden kennelijk van gezelligheid en bezoek en dat valt ze ook niet kwalijk te nemen.
Nee dat bedoel ik zeker niet! Het is vooral frustratie naar de huisjesmelkers die hiermee geld vangen en er zelf geen last van hebben.
Dat van die vloerisolatie is nog wel een idee ja! We willen misschien sowieso een andere vloer, maar vind het nu met corona niet zo fijn om mensen over de vloer te laten komen om hiernaar te kijken. Maar ik ga het er nog wel even over hebben met mijn man!
We hebben overigens wel een offerte laten maken voor het isoleren van de muur, maar dat zou 9k kosten zonder garantie dat het voldoende zou helpen. We denken over 2 jaar wel weg te kunnen, dus dat bedrag vinden we een beetje te gek voor die tijd (en vooral dus zonder garantie dat het helpt).
Maar bedankt voor je fijne reactie. Ik snap dat het voor een ander kan overkomen dat we ons misschien aanstellen ofzo, maar overlast ervaren voelt echt zo onmachtig… het heeft echt veel invloed op mijn gemoedstoestand (met vlagen, gelukkig zijn er momenten dat ik het beter kan handelen)
Dat valt ze wel kwalijk te nemen als ze daarmee onnodig overlast veroorzaken en een klacht van de buren afdoen met ‘het is nu eenmaal gehorig he’. Er is ook nog zoiets als rekening houden met je buren.
En feesten en veel bezoek in deze tijd valt ze ook kwalijk te nemen (corona-wise) maar goed daar ging het niet over.
De buren naast me zijn zo’n twee jaar geleden een frituur gestart. Was er in het begin best blij mee maar erger me er steeds meer aan.
Oprit wordt steeds gebruikt door klanten van die frituur die te beroerd zijn zich te verplaatsen ‘want is maar voor tien minuten’ waardoor ik men eigen oprit niet meer op geraak of te laat vertrek.
Snap gewoon niet dat mensen zo respectloos zijn om op anderen hun oprit te parkeren.
Ondanks corona zijn er 's avonds best wel vaak groepen mensen die rond die frituur hangen, wat mij weinig uitmaakt natuurlijk, tot er gisteren weer iemand in men voortuin stond te kotsen
Ik heb een bejaarde buurman die vanmiddag in de regen sneeuw stond te scheppen van de stoep. Sowieso al bezigheidstherapie maar hij zal zich wel vervelen ofzo.
Ik ging net weg met de auto en toen hield hij op met scheppen om vervolgens uitgebreid te gaan staan staren naar hoe ik instapte en wegreed, was echt creepy.
Wij zijn pas verhuisd naar een nieuwe stad en ivm de sneeuw en gladheid waren we al een paar dagen niet buiten geweest. In de tuin zagen we wel allemaal voetstappen richting onze voordeur en raampartij en wat bleek, onze buurvrouw stond gewoon 10 min lang naar binnen te koekeloeren (we hebben camera’s).
Zit te denken of ik er wat van ga zeggen als ik d’r zie
Doe plz
Echt bizar dat dat gewoon durft, ze zou toch doorhebben dat haar voetafdrukken zichtbaar zouden blijven.
Misschien maakte ze zich zorgen over jullie?
Haha nee maar creepy much. Welkom in jullie nieuwe straat
Wow vet creepy van haar
Echt een ergernis van niks maar wij hebben met ons complex een gezamenlijke stalling waar de fietsen en onze containers staan. Maar het is zó klein, twee bewoners hebben een auto maar de overige 4 (inclusief ikzelf) een fiets die daar staat en daarachter staan mijn containers. Waar ik dus vrijwel niet fatsoenlijk bij kan, moet me echt tussen de fietsen doorwurmen als een slang met een vuilniszak in mijn handen. Maar de rest die duwt dus gewoon alle fietsen aan de kant, super kut want mijn (best wel dure) fiets zit nu helemaal onder de krassen. Ook als ik de containers buiten of weer binnen wil zetten dan moet ik eerst 2 of 3 fietsen naar buiten zetten.
Ze heeft niet aangebeld dus denk dat ze gewoon nieuwsgierig was. Met echt die dampende adem tegen het raam ook haha
Ze is best oud, dus ik zie echt voor me dat ze dan van schrik op d’r achterhoofd valt ofzo. Dus laten we dat maar niet doen lol
Ga je nog wat ervan zeggen als je haar ziet?
Ik zou het zelf niet kunnen laten om een opmerking te maken.
“En buuf, valt onze inrichting een beetje in de smaak?”
Wow wat extreem. Kunnen ze zo makkelijk de tuin in bij jullie? Misschien wijkagent aanspreken ook? Vind dit wel wat meer dan kattenkwaad.
Mijn buren zijn mijn schoonouders. Prima mensen, prima buren. Maar 1 ergernis is toch wel dat ALTIJD als ze ons ziet omdat ze toevallig buiten is gaat ze ZWAAIEN.
Van heel ver weg ook. Ja joe ik zie je meerdere keren per week, wij leven ons leven, hoef toch niet elke keer te laten merken dat we elkaar zien op 30 meter afstand. (soms negeer ik haar ook straal hehe)
De horror je schoonouders als buren