Buren hebben vanmiddag een feestje gehad buiten, man of 10. Wtf. Nou goed bertje praten is prima, maar opeens gingen ze gillen en schreeuwen vanwrge voetbal. Doe normaal, is hier supergehorig dus gedraag je. Maar goed ik zat vanmiddag buiten en toen gingen ze met kanker schelden op elkaar of dingen of weet ik veel. Toen ben ik maar huilend naar binnen gegaan.
Maar dus allemaal jonge jongens en die hadden gedronken dus durf ik ook niet aan te spreken, maar wel de hele middag dus al buikpijn en paniek dat dit dus jaren zo gaat
Boh wat naar! Heb je nu wat afleiding ?
Nee niet echt…
Ik weet ook niet goed wat ik hierop mag zeggen. Vind het zo naar voor je.
Lief
Ah nee wat rot. Snap dat je je extra rot voelt daardoor.
Misschien kunnen wat dierenfilmpjes helpen om je op te vrolijken?
Irritante is dat ze nu nog steeds bezig zijn en ik dus alles hoor. Weet echt niet wat ik moet doen en ik wil dit echt niet elke week zo.
Zijn ze nog steeds met zoveel? Anders gewoon politie bellen hoor, als je dat durft.
Inderdaad, vind het heel fijn om het hier te delen zodat ik kan inschatten of het redelijk is of niet mijn ergenis voordat ik het ga bespreken met mijn buren.
Weet het niet precies, ze zitten binnen en ze wonen hier net dus heb okk geen nummer vab ze. En durf nu dus niet nsar buiten om aan te bellen en te vragen of het zachter kan. Maar zijn sowieso met meer dan 1
Wij hebben hier ook zo’n lul verderop die altijd die gore kachel stookt.
Ik snap echt niet dat dit niet verboden is. Het is zelfs nog schadelijker en creëert meer fijnstof dan wegverkeer.
Vind dat dat gewoon echt niet kan in een woonwijk.
Ah snap ik meid. Echt vervelend zo. Rustig aan doen hoor misschien kan je iemand bellen voor afleiding? En ik zou, als je dat wil, gewoon de politie bellen. Genoeg overtredingen die ze maken ook.
Dat durf ik niet… misschien dat ik morgen even langs ga om aan te geven dat ik er last vab had maar weet niet of dst het erger maakt
Heb net 2 vriendinnen proberen te bellen maar niemand neemt op
Moet morgenochtend gewoon vroeg op dus vind dit zo kut
Oh wat rot maar ik denk ook niet dat je nu veel kunt doen. Het is nog voor 22u en binnenhuis kunnen ze de coronaregels niet handhaven.
Probeer wat afleiding te vinden en je geen zorgen voor een volgende keer te maken, miss komt die er niet.
Je kunt wel als ze nog lang doorgaan idd vd week even langsgaan en aangeven dat het heel gehorig is en of ze rekening kunnen houden.
Ik weet hoe irritant het is om buren te horen, echt het enige nadeel waar ik nu woon maar ik irriteer me er minder aan dan eerst, omdat ik ze nu ook wat beter ken en afleiding helpt meestal het beste, want anders ben je zo gefocust op ieder geluid.
Sterkte en lekker hier blijven posten als het oplucht!
Ja klopt, dat ik er zoveel last van heb ligt ook bij mij en dat het gewoon niet goed gaat en dan is dit de druppel.
Lief♡
Heb net oordopjes ingedaan en een ontspanningsoefening en hoop dat ik zo kan gaan slapen
Ik herken t wel hoor. Ik hoor iedere avond tussen 22.15 en 22.30 (als ik al in bed lig) 2 kinderachtige stemmen tegen de konijnen praten. Maar tegenwoordig denk ik, ze zijn iig heel lief voor de konijnen en zorgen er goed voor. En nu kan ik t ineens beter hebben, heel raar!
Hoop dat het je lukt om te ontspannen! En dat je gewoon moe genoeg bent om lekker snel in slaap te vallen.
Ah als je wil mag je mij bellen hoor, praten over niks. Hopelijk lukt het om te gaan slapen zo
Wat een nare situatie. Misschien morgen ze toch even aanspreken van joh het is hier best wel gehorig. Soms weten mensen dat ook niet en dan kunnen ze er in ieder geval rekening mee houden .
Hopelijk zijn ze snel stil en kan je lekker slapen
Ja maar waarom moet mijn uitzicht gehinderd worden? Heb ik geen recht om verder te mogen kijken dan mijn balkon
Onze nieuwe buren hebben ook zo’n ding, en andere kant ook, en achterburen ook. Beetje mooi weer en meteen raak. Kan niet eens de was buiten hangen zonder dat het meteen weer ernaar ruikt.