De hele dag hoor ik mijn buren al. Niets wat echt zo erg is dat ik erover kan gaan klagen, maar gewoon gestamp, geloop, gebonk, stofzuigen, muziek. Ik wil gewoon russsst
Ik droom zo erg van een rustig huis met een tuin. Echt life goals.
De hele dag hoor ik mijn buren al. Niets wat echt zo erg is dat ik erover kan gaan klagen, maar gewoon gestamp, geloop, gebonk, stofzuigen, muziek. Ik wil gewoon russsst
Ik droom zo erg van een rustig huis met een tuin. Echt life goals.
Rond half 2 vannacht werd er ergens in het complex keihard op de deur geslagen en werden er dingen geroepen. Dit duurde ongeveer een half uur/drie kwartier. Ik kon vanuit het raam niks zien helaas.
Maar normaal wordt er in de facebookgroep gezeurd om elke hondenhaar in de lift maar nu heeft niemand iets gepost hierover?!
Ik wil sensatie en drama
Haha ja hier precies hetzelfde. En het zijn ook altijd dezelfde mensen die posten in die groep.
Ook altijd klagen over de schoonmaak: āHet trappenhuis is te glad!!! We moeten echt actie ondernemen!!ā
Ook van de zomer toen het zo warm was: āHet is 30 graden in mijn huis, de verhuurder moet iets doen!ā Letterlijk overal waar je kwam was het 30 graden. Maar mensen denken dat een airco te kunnen krijgen ofzo
Hier wordt ook gedeeld als iemand collectanten de voordeur (van het complex) heeft gewezen (ja ze stonden net voor SOS Kinderdorpen voor de deur, heb gezegd dat ze het gebouw uit moeten!). Ja wat wil je nou? Applaus?
Als je ze weg wil sturen, zelf weten, maar app je vrienden ofzo. Laat mān Facebook-groep met rust.
Hoe is het afgelopen met degene waar bij in de buurt om 5.30 uur ofzo altijd super lang een autoalarm af ging?
Het klinkt echt alsof mijn bovenburen een feestje gevenā¦
Ik heb gewoon veel zeikende mensen op deze galerij en ze ergeren zich aan alles maar spreken vrij weinig uit. Nu wil 1 buurman dat we mondkapjes gaan dragen in de hal. Nou dacht het niet. 4 mensen wonen hier en we zien elkaar bijna nooit op het trappenhuis. Maar ook schoonmaak schemaās maken, ik betaal 100 euro in de maand service kosten ik vind het wel goed.
Ja verhuisd naar de achterkant van het huis dus geen idee of het alarm nog afgaat.
Hoor em gelukkig niet meer.
Maar aan de achterkant heb ik weer mn gezellige buurvrouw die elke nacht 100 x gaat roken en dan de deur dichtklapt. Toppppp.
Ooh wat een ellende
Ik probeer te slapen na mān nachtdienst en nu is er iemand in het gebouw in het beton aan het boren. Maar dat doen ze geloof ik met een gewone accuboormachine, want het lukt niet, ze zijn nu al 20 minuten bezig, steeds even stoppen, opnieuw beginnen, iets harder duwen, weer even stoppen. Geef het gewoon op jongens! Morgen een nieuwe poging met een boorhamer!
Edit: zie je wel, klagen helpt! Ze hebben het opgegeven!
Ik werd net gebeld door de woningbouw dat er geklaagd is over muziekoverlast? Ik draai bijna nooit muziek. Ik zei ook dat de buren altijd even mogen aanbellen als ze er toch last van hebben. Dat zouden ze ook gedaan hebben?
Ik snap er niks van, ben echt in de war en zit gelijk in de stress. Hoop dat dit een fout is en niet een wraakactie, omdat ik ooit ook geklaagd heb over overlast:ā)
Oh huh, dat is raar. Konden ze aangeven wanneer de overlast was? Misschien was je er toen niet eens, had je het toen geen muziek aanstaan?
Ja, geen idee. Ik heb verder niet veel gevraagd, want ik was echt verward haha. Ik zei alleen dat ik nooit iemand aan mān deur heb gehad, zelden muziek op zet en ook geen muziekoverlast heb van andere buren. Wel vreemd, want het is best gehorig in het pand dus je zou denken dat ik wel wat gehoord zou hebben. Vraag me af of ik nog teruggebeld ga worden, zo niet dan neem ik volgende week wel even contact op.
Is het niet gewoon een fout?
Daar ga ik wel van uit! Maar de meneer aan de telefoon vroeg wel een paar keer of het adres klopte en dat was zo.
Klinkt alsof ze het verkeerde huisnummer hadden, zou wel heel raar zijn als ze liegen dat ze langs zijn geweest terwijl het niet zo is
Misschien denken ze dat de muziek uit iemand anders zijn huis bij jouw vandaan komt?
Ik snap dit gevoel zo goed, heb zelfs in de eerste lockdown de woningbouw gebeld om te klagen over een verbouwing in de flat.
Alleen nu zitten we zelf in de troep door een brand bij de bovenburen en daardoor lekkage bij ons en moet er dus verbouwd worden. Heel kut in deze tijd, maar kan soms echt niet anders. Ik wil jouw ergernis niet afdoen als onzinnig of onredelijk, want ik snap hem en ik deel hem misschien ook wel een beetje, alleen heb ik intussen ook ervaren dat het soms niet perse een keuze is maar een moetje.
Mag ik vragen wat er precies speelde, begon het vroeg/te laat door, of echt mbt het maken van afspraken? Heb nu ook een buurman die helemaal los gaat
Ergens in de flat werd en verbouwd zonder dat we van te voren geĆÆnformeerd waren. En het was echt van 8 tot 16 van de boor en sloop geluiden, op en af, dus je kon ook echt geen vergaderingen plannen enzo. Maar in een flat met 12 verdiepingen en 5 woningen per verdieping ben ik er nooit achter gekomen waar het was. Anders was ik daar boos heen gegaan. Dus gebeld, alleen konden ze mij toen ook niet helpen. Die zeiden niet te weten wat er aan de hand was. Dus ik heb flink zitten ergeren en boos zitten maken, maar eigenlijk vooral over het feit dat we niet geĆÆnformeerd werden.