Burenergernissen (Deel 1)

Ja, bij ons was het ook steeds dezelfde vrouw die je overal bovenuit hoorde. Zij hadden ook dagelijks mensen over de vloer, wat ik niet alleen raar vond omdat het corona tijd was, maar ook omdat je zelf toch wel eens wat rust wil hebben… maar oke

Gelukkig zijn wij nu verhuisd en hebben we daar geen last meer van. We waren laatst wel bij onze huisgenoot over de vloer die daar nog steeds woont en binnen de eerste 2 minuten hoorde ik ze alweer gillen. Pffffffff hoe dan.

2 likes

Ik heb ook zo een buurvrouw die overal keihard overheen gilt en zo mega hard en overdreven lacht. Soms echt uren achter elkaar. Je bezoek kan niet zoooo grappig zijn :roll_eyes:

7 likes

Haha ja gillende buurvrouwen zijn blijkbaar een nieuwe trend of zo. Ik dacht eerst dat zij hier steeds op bezoek kwam maar ik hoor haar zo vaak dat ik bang ben dat ze er woont :face_with_symbols_over_mouth:

En ik heb echt zoveel meer last van haar gegil dan de feestjes die ze continue geven. Ik hoor haar zelfs boven de muziek uit lachen en gillen

1 like

Ik zit gaan ochtend gymmen op d&b

2 likes

Ik wilde laatst ook opnemen met m’n m’n telefoon maar dat komt gewoon niet over. M’n buurman is “zanger” en het klonk echt of hij in de kamer (steeds hetzelfde liedje) aan het zingen was, dus wilde het naar een vriendin sturen. En je hoorde bekant niks

2 likes

Ze vieren gewoon weer een verjaardag. 15man in huis en geen afstand.

Ik ben gewoon op. Mijn buurvrouw is afgelopen week weer continue haar kat aan het roepen in het holst van de nacht. Gewoon ieder uur ongeveer. Val ik weer in slaap begint ze weer. En zo gaat het door. Ik wilde eerst nog mijn slaapkamer verhuizen naar de voorkant van het huis, maar ze roept nu ook aan die kant om haar katten. Ik wil gewoon snachts het raam opengooien en naar der gillen dat ze der kop moet houden.

1 like

Waarom doe je dat niet? Dat de buurvrouw ook zelf niey kan bedenken dat dit super hinderlijk is. Je hebt meer geduld dan ik want ik had dag 2 al gezegd dat ze dr waffel moest houden.

16 likes

Volgens mij was er iets met de buurvrouw van @Zomerjas. Er was ook hulp ingeschakeld maar ze hield de hulp af. Ze deed dingen juist voor aandacht geloof ik. Dus misschien werkt het averechts. Heb je een wijkagent die op de hoogte is?

3 likes

Ik word heel snel van geluiden wakker en het hielp mij altijd om oordopjes in te doen + een white noise generator of ventilator (is ook white noise) aan te zetten. De combinatie daarvan houdt heel veel geluid tegen. Er zijn verschillende white noise apps met timer voor je telefoon. Misschien dat dat voor je werkt?

2 likes

Oh ja dan is het misschien niet zo’n verstandig idee. Maar het op een ander moment op een rustige manier zeggen heeft dan wel misschien zin? Wie weet heeft zij dat helemaal niet door dat ze er zo’n overlast mee veroorzaakt.

2 likes

Ja klopt, en ik denk ook hier dat aandacht weer deels een rol speelt. Het gaat momenten weer beter. Dan roept ze voor het laatst rond 00:00/1:00 tot 6:00 niet. maar met periodes opeens weer meer en doet ze ook andere dingen om aandacht te krijgen. Dus daar lijkt wel een patroon in te zitten.

@papierhier oh dat is wel met een goede met timer. Wist niet dat dat bestond. Want ben idd bang dat ik door een wekker slaap dan. Ga ik me morgen eens in verdiepen.

Tjah met aanspreken bereik ik denk ik niet veel. Aan de andere kant dringt het niet door heb ik het idee (alcohol?). Aan de andere kant merk ik ook steeds vaker dat ze buren tegen elkaar probeert uit te spelen.

Het blijft een bijzondere vrouw :grin::sweat_smile:

1 like

mijn buren staan in hun tuin in de regen onder een paraplu naar elkaar te schreeuwen, alsjeblieft laat het nog wat harder regenen.

3 likes

Tja ze gingen naar binnen maar er kwam wel er zijn hoeren in de tent uit de boxen

1 like

3 likes

Zeker gelijk even aan kaarten. Is het huis nog leeg? Daardoor kan het wel wat luider klinken, maar alsnog zou ik het wel alvast even melden. En helemaal van de peuken dat is gewoon aso.

Het wordt tijd dat corona voorbij is zodat mijn buren weer wat vaker de hort op gaan. Pfff

1 like

Ik had hiervoor best vervelende bovenburen (veel gestamp en gesmijt met spullen) dus erg blij toen zij gingen verhuizen. Alleen de jongen die nu boven mij woont (toch al weer een paar maanden) hoor ik wanneer hij aan het praten is. Zit in de logeerkamer en ik kan hele gesprekken volgen :’) Daar had ik nooit last van. Maar heb ook het idee dat hij erg in etappes zijn huis aan het inrichten is. Heb nog amper iets gehoord qua verhuizen/vloer erin leggen dus hopelijk is het gewoon nu nog fiks aan het echoën.

Mijn buurman heeft weer een nieuwe vriend en ik word gek. Dat je het nodig vind om keihard te kreunen en schreeuwen tijdens de seks terwijl je in een appartement woon is tot daar aan toe maar waarom altijd op absurde tijden? :rage:

Ik word dus steeds wakker door zijn geluiden. Maandagochtend om 5:30 en gisteravond om 2 uur ‘s nachts en dit ging een uur zo door. En vanochtend om 9 uur weer maar dan kan ik tenminste gewoon weglopen. Midden in de nacht kan ik niks.

Ik vond het awkward maar ik ga hem nu wel aanspreken want door hem wil ik nu het liefst verhuizen en dat zou jammer zijn.

13 likes

Ja! En minder vaak quarantaine in de klassen, zodat het buurjongetje niet de hele dag op die kak trampoline springt. Weerkaatst ook zo heerlijk in hun betegelde tuin :face_with_head_bandage: