Wij hebben ook Hellofresh maar zelfs in dit afgelegen dorp kun je echt uit superveel bezorgmomenten kiezen?
Dus hoe krijgen mensen het voor elkaar om nooit thuis te zijn, kies een ander moment zou ik zeggen haha
Mijn vervelende buurvrouw hield zich niet aan coronamaatregelen, want onzin. Nu heeft ze dus corona
Wel jammer dat ze zich nog steeds niet aan de maatregelen houdt
Bezoek van buren die steeds voor onze deur parkeren terwijl voor de buren hun huis ook plek is. En dan staan ze ook nog eens zoveel mogelijk op de stoep zodat ik mijn tuinhekje bijna niet uitkan.
Net weer wat van gezegd, gelukkig wel verplaatst maar anders ram ik de kinderwagen er gewoon door heen. Moet je de boel maar niet blokkeren.
Ik snap niet waarom mijn buren de hele fucking dag heen en weer moeten lopen. Het is corona, ga gewoon op de bank zitten zoals iedereen
Ik hoop zo erg dat de horeca weer open gaat. Ik word gek van alle feestjes in het appartementencomplex. Eerst dacht ik nog āze zullen het zwaar hebben dat de kroegen dicht zijnā en was ik coulant. Maar inmiddels is het 4 van de 7 dagen raak qua overlast, tot diep in de nacht. Zaterdagnacht heeft mn buurman nog een knalharde vuurwerkbom afgestoken. Ik trek het niet meer. zo klaar met alles.
Een paar adressen geleden werd een keer tien kilo kattenvoer - die voor ons was - bij onze onderburen bezorgd⦠op 5 december. De buurkinderen dachten dat het een groot kado voor hen was. Ik denk dat zij zich toen wel even aan ons ergerden
ja hier gaan ze gewoon de hele nacht door
Ik heb zoān medelijden met mijn vriend (hij werkt thuis, ik niet), we hadden bovenburen die (zo klonk het altijd) graag met betonnen slippers door hun appartement liepen. Paar keer mee in gesprek geweest op de gang, hele aardige mensen verder, maar ze bleven maar stampen⦠Nou ja wij feestje gevierd want ze gingen verhuizen; einstand hebben we nu een vrouw boven ons wonen die aerobic/zumba/weet ik het/ lessen geeft vanuit haar woonkamer. Ze was dat netjes komen vertellen dus no (of nouja beetje) hard feelings want moet gewerkt worden, maar mijn vriend zit de hele dag in het gestamp nu. Genietennnnn
Ai, lief dat ze het is komen zeggen, maar melden dat overlast plaats gaat vinden maakt de overlast niet perse minder, toch? Helemaal als het structureel plaatsvindt. Heeft ze iets van een dikke mat die ze op de vloer kan leggen tijdens haar lessen? Dat dempt hopelijk het geluidā¦
Hahah wat, dat zijn toch geen normale leefgeluiden meer? Kan ze geen matten fixen om het geluid te dempen? Dat ze het aankondigt betekent toch niet dat alle geluiden direct oke zijn
En @papierhier Nee is zo, maar ja⦠Ik dacht misschien moet ik begrip hebben voor t feit dat dat nu ook thuis moet. En omdat ze zo aardig deed dacht ik ja oke fair enough. Toen wist ik ook niet hoe erg het zou zijn. Maar jullie hebben gelijk, misschien moet ik er toch wat van zeggen want het is inderdaad echt moeilijk irritant. Ik vroeg me sowieso af of ze t niet gewoon kan opnemen in de studio waar ze dan normaalgesproken werkt, maar dat vond ik ook zoān brutale vraag ofzo.
Ps. mijn vriend is niet zo goed in subtiel dingen zeggen, dus daarom dat ik het woord nog even zelf heb gevoerd (ondanks dat ik het dus niet live heb gehoord nog)
5 jaar lang heb ik naast afschuwelijke buren gewoond. Ze hebben ons leven echt enorm zuur gemaakt. Vorig jaar beste beslissing ooit gemaakt door te gaan verhuizen. Nu hebben we superlieve buren aan beide kanten. De oude buren deden altijd alsof ze zo perfect waren op social media. En nu zijn ze uit elkaar. 1tje heeft de andere ingewisseld voor een jonger exemplaar. En vandaag kwam ik 1 van de oude buren tegen. Die liep er zo onverzorgd en slonzig bij dat ik gewoon de slappe lach ervan kreeg. Dank je wel Karma.
Ik lig in bed en de buren 2 verdiepingen hoger hebben een feestje met 20 man. Heb echt geen zin om erheen te gaan en twijfel om gewoon de politie meteen te bellen. Arme bovenburen die er recht onder wonen als ik al letterlijk de muziek mee kan zingen.
Oh wat vreselijk! Je kan het nog even aankijken en anders over een half uurtje de politie bellen? Dan is het ook na 00:00 uur. Naast dat het aso is om in een pandemie met avondklok een feest te geven, mag het na 00:00 uur sowieso wel zachter
Ja! Ik ben gelukkig met oordoppen in, in slaap gevallen maar als ik ze vandaag nog tegenkom ga ik nog zeggen dat dit niet vaker moet gebeuren. Het is de tweede keer namelijk in 1 week.
Gelukkig dat je nog kon slapen. Wow 2x in 1 week is helemaal aso!
Het moet sowieso na 22 uur gewoon stil zijn toch? Zaterdag of niet? Vind het ook extreem kinderachtig.
Vind 11 uur een redelijke tijd om te vragen of het zachter mag hoor, al helemaal als je om 6 uur op moet. Mega kinderachtig van die buren om dan ruzie te maken en āterug te pakkenā.
Als het pas om 2 uur stil is en je moet om 6 uur op is dat toch niet te doen
Uhg er werd in de facebook groep een filmpje geplaatst door ƩƩn van de bewoners. En in dat filmpje zag je een condoom liggen beneden bij de bergingen. En wat nasty details; dat condoom zat onder het bloed en er lagen ook allemaal vloeipapiertjes met bloed. Ook lag er een briefje met een lesrooster bij (echt zoān middelbare school rooster).
Maar de kans is klein dat het iemand was van ons complex dus het idee dat mensen achter je aan naar binnen lopen vind ik zo vervelend.
Mijn buren hebben gisteren naar dat stream concert geluisterd. Werd weer flink meegezongen. Vraag me af of ze weten hoe goed het te horen.