Huh ik krijg hier eerder SVU gedachten bij? Maar misschien snap ik het niet.
SVU?
Law & Order Special Victims Unit denk ik
Special victims unit, zedendelicten. Kreeg een nogal naar gevoel bij het lesrooster, dingen met bloed. Maar ik ben SVU aan het kijken
Special victims unit.
Een serie van law and order, meestal sprake van onvrijwillig seks.
Oh ken ik niet! Maar ja daar dacht ik ook wel even aan. Maar andere buren zeiden dat ze die jongen en een meisje zagen rondhangen bij de bergingen maar niemand heeft ze aangesproken (want twijfel of ze hier wonen of niet). Maar waarschijnlijk later daar seks gehad.
Het kan en dat zou helemaal erg zijn. We hopen nu dat er cameraās geplaatst worden maar denk dat die kans klein is
Het is altijd 22.00 uur, zowel doordeweeks als weekend. Al vind ik persoonlijk dat in het weekend de onofficiƫle grens wel wat later ligt, als mijn buren dan om 22.00 uur al zouden klagen zou ik dat wel vroeg vinden. Hou zelf altijd ongeveer 00.00 aan op vrijdag en zaterdag als tijdstip waarop je je geluidsniveau aanpast. Al ligt het ook wel aan de activiteit. Ik zou niet om 23.30 nog gaan stofzuigen of boren maar wel nog tot die tijd met vrienden zitten met een muziekje aan en gepraat en geloop/geschuif van stoelen. Alsnog wel echt super kinderachtig dat ze extra herrie gaan maken zeg.
Wauw jouw kalmte over dit gedoe is echt bewonderenswaardig
Ja, wow. Ik krijg al agressieve neigingen van de gedachte dat mijn buren zo intens kinderachtig zouden doen. Kon ik maar zo makkelijk dingen loslaten.
Hebben meer buren last van ze? Mijn oude buren waren ook zo, ze hadden toen een feestje op zondagavond. Ze deden expres de voordeur niet open toen we wilden klagen en daarna ging de muziek alleen maar harder. Onze onderbuurvrouw heeft uiteindelijk ook nog geklaagd. De week daarop was het weer, maar toen heeft een andere buurman letterlijk van het ene naar het andere balkon geschreeuwd dat ze op moesten houden en daarna is het wel gestopt.
Samen sta je sterk. Misschien kun je polsen of andere mensen het ook vervelend vinden en samen een keer het gesprek aangaan. Kan me niet voorstellen dat jullie als enige last van ze hebben.
tussen 1 en 2 de muziek uit?? Wow. Heel schappelijk van je maar ik zou het niet uithouden in zoān situatie.
Ik snap je dilemma wel hoor. Ik zou sowieso heel salty worden van feestgeluiden nu aangezien het advies is om max. 1 bezoeker te ontvangen en er een avondklok is. Mijn eerste reactie na dat springen en trommelen zou zijn āNu kan je het krijgen ookā en de politie bellen. Aan de andere kant zou ik ook bang zijn dat je burenrelatie dan in een neerwaartse spiraal komt, als ze het telefoontje van je huisgenoot al zo doen, hoe reageren ze dan als je de politie belt? Maar goed ik ben sowieso wel een beetje een conflictvermijder en dat is ook niet altijd goed.
Mān buren kwamen ineens aan de deur. Of ik de muziek sinds gister harder heb staan. Want ze konden ineens elk liedje van mijn diverse muzieksmaak horen.
Nee heb m muziek niet harder dan normaal. Maar jaaa hoor zet m wel zachter. Heb wel even het moment aangegrepen om te vragen of ze iets onder de stoelen bij hun eettafel willen doen en of hij niet meer zo op de trap wil stampen. En hij keek twee keer heel vragend toen ik zei dat ze vrijdag bezoek hadden en dat dat ook wat overlast veroorzaakte. Ja ik weet hier hoor, ik hoor alles. Dus ontken maar niks.
Ik ben gewoon wakker geworden van de muziek van mijn buren⦠ik kan wel janken.
Sterkte! Moet je thuis werken?
Mān vriend was buiten bezig, komt een man van verderop naar hem toe of hij wat mag vragen. Vraagt ie āis je vriendin ziek?ā mān vriend zegt dat ie dat een vreemde vraag vindt en niet gaat beantwoorden, die vent āja want ik zie jou altijd maar alleen fietsen, andere mensen fietsen met hun partnerā wtf ouwe, we mogen nergens samen heenā¦
Huh wat??? Onbeschoft.
Mij ontgaat alle logica van die man
Het is nou ook niet bepaald lekker weer.
Een van mijn buren laat nooit haar wasmand staan voor de gedeelde wasmachine en droger als ze gaat wassen. Waardoor als ik zelf wil wassen vaak een eigen wasmand moet opofferen, omdat ik het ook zo zonde vind de schone was op de vieze vloer achter te laten. Zo irritant, laat gewoon je wasmand staan.