Oh ja dan is het misschien niet zo’n verstandig idee. Maar het op een ander moment op een rustige manier zeggen heeft dan wel misschien zin? Wie weet heeft zij dat helemaal niet door dat ze er zo’n overlast mee veroorzaakt.
Ja klopt, en ik denk ook hier dat aandacht weer deels een rol speelt. Het gaat momenten weer beter. Dan roept ze voor het laatst rond 00:00/1:00 tot 6:00 niet. maar met periodes opeens weer meer en doet ze ook andere dingen om aandacht te krijgen. Dus daar lijkt wel een patroon in te zitten.
@papierhier oh dat is wel met een goede met timer. Wist niet dat dat bestond. Want ben idd bang dat ik door een wekker slaap dan. Ga ik me morgen eens in verdiepen.
Tjah met aanspreken bereik ik denk ik niet veel. Aan de andere kant dringt het niet door heb ik het idee (alcohol?). Aan de andere kant merk ik ook steeds vaker dat ze buren tegen elkaar probeert uit te spelen.
Het blijft een bijzondere vrouw
mijn buren staan in hun tuin in de regen onder een paraplu naar elkaar te schreeuwen, alsjeblieft laat het nog wat harder regenen.
Tja ze gingen naar binnen maar er kwam wel er zijn hoeren in de tent uit de boxen
Zeker gelijk even aan kaarten. Is het huis nog leeg? Daardoor kan het wel wat luider klinken, maar alsnog zou ik het wel alvast even melden. En helemaal van de peuken dat is gewoon aso.
Het wordt tijd dat corona voorbij is zodat mijn buren weer wat vaker de hort op gaan. Pfff
Ik had hiervoor best vervelende bovenburen (veel gestamp en gesmijt met spullen) dus erg blij toen zij gingen verhuizen. Alleen de jongen die nu boven mij woont (toch al weer een paar maanden) hoor ik wanneer hij aan het praten is. Zit in de logeerkamer en ik kan hele gesprekken volgen :’) Daar had ik nooit last van. Maar heb ook het idee dat hij erg in etappes zijn huis aan het inrichten is. Heb nog amper iets gehoord qua verhuizen/vloer erin leggen dus hopelijk is het gewoon nu nog fiks aan het echoën.
Mijn buurman heeft weer een nieuwe vriend en ik word gek. Dat je het nodig vind om keihard te kreunen en schreeuwen tijdens de seks terwijl je in een appartement woon is tot daar aan toe maar waarom altijd op absurde tijden?
Ik word dus steeds wakker door zijn geluiden. Maandagochtend om 5:30 en gisteravond om 2 uur ‘s nachts en dit ging een uur zo door. En vanochtend om 9 uur weer maar dan kan ik tenminste gewoon weglopen. Midden in de nacht kan ik niks.
Ik vond het awkward maar ik ga hem nu wel aanspreken want door hem wil ik nu het liefst verhuizen en dat zou jammer zijn.
Ja! En minder vaak quarantaine in de klassen, zodat het buurjongetje niet de hele dag op die kak trampoline springt. Weerkaatst ook zo heerlijk in hun betegelde tuin
Dit lijkt me zo’n lastig gesprek. Hopelijk reageert ie er goed op, succes!
Ik woon in een hofje met nieuwbouwhuizen en niemand heeft opvallende dingen voor zijn huis gezet. Maar nu wonen er sinds twee weken van die rare hippies en die hebben gewoon een enorm houten beeld van twee monniken naast hun deur gezet en van die teiltjes met planten. Woon niet eens dichtbij ze maar die lelijke dingen irriteren me allemaal
Het was sowieso rond 7 uur echt kneiterdruk op straat vond ik (omgeving de Dam). Allemaal studenten in groepen aan het hangen buiten, zag een grote hoeveelheid kratten bier voorbij komen, leek net alsof het een feestdag was.
Haha ja ik zeg nu heel cool dat ik hem ga aanspreken maar vind het wel lastig hoor. Maar als mijn buurman van 2 tot 3 ‘s nachts harde muziek zou draaien waar ik wakker van word had ik ook iets gezegd dus ik vind dat ik hier best wat over mag/kan zeggen.
Ik denk dat ik het gewoon algemeen houd want hij weet dan heus wel waar ik het over heb. Denk gewoon iets van “ik ben een paar keer ‘s nachts wakker geworden door geluidsoverlast. Ik wilde het even melden want misschien heb je niet door dat het vrij gehorig is hier. Kan je er misschien op letten om na 12 uur wat stiller te zijn, thanks”
Zoiets denk ik? En dan sta ik er zo bij:
Twee huizen boven mij wonen nieuwe mensen. Ze lachen en schreeuwen zo hard dat ik het kan horen en er wakker van lig.
Dit heb ik ook gehad! Ik heb toen idd ook nonchalant gezegd dat ik hen best goed kan horen. Toen vroeg hij wat ik dan hoorde Ik heb maar gezegd dat ik kon horen dat ze elkaar heel leuk vinden. Toen snapte hij het wel
Hij deed er verder helemaal niet moeilijk over en heb er daarna geen last meer van gehad. Succes!
Mijn buren zijn sinds 8 uur vanochtend al in de muur naast mijn bed aan het zagen/ schuren/ vijlen / geluid aan het maken en de klusser is aan het fluiten
Ik ben nu al 2 uur aan het wakker worden / weer in slaap aan het vallen maar ik ga maar helemaal vertieft op staan aangezien ze nu beginnen met boren
Omg wat kut, hadden ze dat niet even kunnen laten weten? En waarom op zaterdag? Ik zou ook pissig zijn zeg.
Ze zijn al ruim 2 weken doordeweeks non stop aan het boren etc. Dan ben ik sowieso vroeg wakker maar is het alleen tijdens werk vervelend.
Dit vond ik wel echt kut op mijn uitslaap ochtend. Ik heb niet echt een idee wie er naast mij woont (appartementen in het centrum) en ze zijn ook aso’s die de afgelopen maanden feestjes hebben gegeven. Dus ik denk niet dat het in ze op is gekomen om even de directe buren te waarschuwen.
Ik hoop dat het na vandaag klaar is of dat ik vanmiddag even een tukkie kan doen
Sowieso is het netjes om je buren te informeren als je iets in huis gaat doen wat geluidsoverlast kan veroorzaken, maar die “Waarom op zaterdag”-opmerking snap ik niet echt? Zaterdag is toch best een logische dag om te klussen?