Onze buren hebben dus een hele lege tuin met nepgras, maar wel heel optimistisch vogelvoer en een vogelhuisje opgehangen in november. Het vogelvoer is nog helemaal vol.
Haha hier zou ik me moeilijk kunnen inhouden met wat ongevraagd advies
En dan zeker ook nog meedoen met het jaarlijkse vogeltellen en zich verbazen dat ze er geen zien
Hahaha ik vind het ergens ook wel aandoenlijk dat ze denken laten we wat voor de vogels doen.
Ik zal ff hier verslag doen. Maar mijn buurvrouw heeft van die honden uit roemenie enzo die ze hier dan in een rijtjes huis houd tot mensen zon hond komen halen.
Maar die beesten blaffen zoveel alleen heeft zij geen zin om die honden stil te houden. Dua ze geeft steeds alles en iedereen de schuld dat die honden blaffen.
En net was ze weer eens kinderen aan het uitschelden dat ze moesten oprotten want haar honden blablaa. Maar toen kwam er ineens een boze ouder haar uitschelden haha. Van jaa kinderen moeten gewoon overal kunnen spelen enzo. En daar was zij t niet mee eens haha.
Ik mis sensatie in de buurt af en toe wel. Mān buurman kan zo lekker hard schreeuwen en ruzie maken.
En toen ik nog thuis woonde hadden we van die kantelramen dus kun je best makkelijk onopvallend gluren. En toen had de toenmalige buurman ruzie met zān vriendin en zag ik ineens de tv naar buiten vliegen
Ik heb hele gezellige buurjongens. Ik schat ze midden 20. Ze zijn allemaal student-af, werken en besparen veel geld door daar te blijven wonen.
Met goed weer zitten ze voor de voordeur te chillen en ontkom ik niet aan praatjes met ze.
En ze zijn erg gezellig, dus dat is leuk, maar soms gaan ze wat ver, vind ik.
āHeb je een vriend of vriendin? Date je wel? Hoe oud ben je dan? Maar wil je kinderen? Wat voor baan heb je? Ohhhh dat had ik nooit achter je gezocht. Ik bedoel het niet lullig maar je komt best timide overā¦!ā
Pfff hallo!! Ik ben bijna 8 jr ouder ja!? Beetje respect graag.
Doe dat dan? Of vraag of hij het kan zien en dat het super irritant is dat ze hele tijd naar binnen zitten te loeren
Je hebt ook folie wat de buitenkant van je raam spiegelend maakt, daar komt wel zonlicht doorheen volgens mij. Dat kan je eventueel over je hele raam doen.
Mijn buren hebben een feesrje met muziek in de tuin en ik wil naaar bed ben zo bang dat dit in de zomer iedere dag gaat gebeuren he. Kan er wel om huilen
Zo rot Hopelijk zijn ze niet tot al te laat doorgegaan! Je wilde er laatst toch langsgaan? Was dat nog gelukt?
Ik heb goed nieuws: mijn buurvrouw heeft eindelijk werk. OkĆ© ze haat het en al haar collegaās en klaagt er veel over maar er zijn nu regelmatig een aantal uurtjes stilte in onze tuin. Gister heerlijk van de zon kunnen genieten en boekje lezen zonder geschreeuw, sigarettenrook, gevloek, videobellen en āopvoedingā
Met oordopjes in hoordeik het niet. Ja en sindsdien valt het mee, maar wel een paar x pw dat er d0aar vrienden komen en ze hard praten. Maarja daar valt weinig aan te doen
Beetje mooi weer en die vieze houtkachels branden weer.
Wat een stink lucht. Alles gaat er naar ruiken.
Gelukkig had je er met slapen geen last meer van dan! Wel goed dat je het al besproken hebt, maakt het hopelijk wat makkelijker om te laten weten als je er echt last van hebt.
Ik heb echt een debiele ergernis. Mijn buurvrouw is heel aardig en heeft een hond uit het buitenland die inderdaad best veel blaft. Maar het is altijd 4/5 keer blaffen en dan is het stil. Nu hebben mensen die 3 huizen verder wonen geklaagd aan haar deur over de hond. Mijn buurvrouw voelt zich daar heel rot over en zit niet meer relaxt in dr eigen tuin/huis omdat ze bang is dat de hond gaat blaffen.
Nou die mensen kan ik dan meteen niet meer luchten.
iedereen hier heeft een tuin, en nu zaten die klaag mensen gisteren in het gemeenschappelijke pad (waar iedereen doorheen moet) met hun voltallige tuin meubilair omdat zij op dat moment geen zon hadden in de tuin. Als ze dat nog een keer doen ga ik daar over klagen en ik heb er nu al zin in
De achterbuurjongen, die bijna elke avond van de avondklok zijn vrienden op bezoek had tot ver na de avondklok, heeft vanavond weer zijn vrienden uitgenodigd. Ze communiceren door te schreeuwen naar elkaar en ze hebben nu ook van die vuvuzelas. Echt tyf een eind op, het is een doordeweekse dag. Snap echt niet dat zijn ouders dit gedrag goedkeuren. Hoop dat ze het vanavond niet te laat maken, maar aangezien de avondklok er niet meer is vrees ik het ergste.
Hoe lang gaat de buurman nog door met zijn schreeuw-monoloog?! En achter elke zin komt een āweet jeā, āsnap jeā, of allebei AaaaaaaHGHGHHHH
Ik heb buren in de flat wonen die DUIVEN VOEREN
Wtf is er mis met mensen
Dat klinkt echt als vreselijke buren succes alvast!