Als je ze vanaf de straat ook zo luid hoort misschien een wijkagent erbij betrekken?
Onze oude buren waren precies hetzelfde. De hele tijd gillen en joelen, slaan op de tafels, etc. Alsof ze elke avond een feestje hadden. Ben nog altijd benieuwd wat ze steeds aan het doen waren⊠Misschien bordspelletjes/drankspellen?
Je bent absoluut geen zeur hoor. Dat je leef geluiden hoort dat is normaal maar wat jij nu beschrijft is gewoon asociaal gedrag. Helemaal als je ze niet hoort als ze niet gillen.
Hopelijk pakken ze het gesprek goed op en anders zou ik toch politie of de huisbaas inderdaad inschakelen.
Wauw, mijn buurvrouw heeft weer haar hysterische vriendinnen op bezoek. Wat een gekrijs zeg, en dan hoor ik ook nog dat ze met een fucking VOETBAL in huis aan het gooien zijn. En ze heeft laminaat, echt hou op met me hoor.
Kutonderbuurman. Om 01:50 beginnen met karaoke.
Ulg van mij mag die avond klok weer terug. Er is hier een paar straten verder op een groepje jongens dat nu elk weekend tot laat samen komt. En dan schreeuwen ze zoooo hard. Niet normaal. Ik kan er maar niet achterkomen waar ze zitten , anders bel ik gewoon de politie. Ik geen feest jullie geen feest.
Ik ben naar mijn huidige woning verhuisd tijdens de avondklok en nu die eraf is merk ik pas wat een asoâs hier wonen. Afgelopen weekend werd en knalvuurwerk afgestoken om 2 uur âs nachts en mijn buurvrouw heeft blijkbaar een erg sociaal leven want ze zit zowat elke avond met vrienden op haar balkon te roken en praten (dat is niet aso maar wel irri voor mij haha)
In mijn vorige huis lag ik uiteindelijk bijna iedere nacht wakker van de muziek van mijn buurman.
In dit huis was het echt een verademing om normaal naar bed te kunnen en niet bang te hoeven zijn of er wel of geen muziek ging komen. Maar toen ging de buurman ineens muziek draaien tot 3 uur met een subwoofer echt rot op
Moet echt gewoon denken fuck it en de politie bellen, dat heb ik in dat vorige huis ook nooit gedaan omdat ik bang was voor mijn buurman. Maar nu toch weer de halve nacht wakker gelegen met oordopjes in
Ik hoor hier opeens ook een paar minuten per dag harde muziek met een subwoofer. Niet heel erg, maar het zette me wel aan het denken hoe subwoofers mega aso zijn als je in een normale woonwijk woont en directe buren hebt. Hier heb je ĂĄltijd overlast van?!
Ja ik woon in een appartementencomplex dus hij irriteert er aan alle kanten mensen mee, vind dat ook echt mega aso. Mijn buurman woont ook alleen dus snap sowieso niet waarom de muziek dan zo hard aan moet met dat ding, doe dan gewoon een koptelefoon op
Zelfs al hoor je de muziek niet dan heb je dat irritante getril
Ik zou een keer aangeven dat je er last van hebt. Dan kan die wat vam de muur af en iets eronder.
Mijn broer had ook zoân ding en het trilde helemaal door in huis. Maar als ik in zijn kamer stond, stond het eigenlijk helemaal niet hard. Dus misschien heeft hij het niet door.
Ulg jaa. Ik hoor mijn buren ook meer. Omdat ze niet naar de kroeg ofzo kunnen echt irri
Misschien kun je vragen waar de speaker precies staat, op de grond of op een kastje, etc. Mijn oude huisgenoot had ook een subwoofer en als hij die op zijn bed zette (dus zachte ondergrond) dreunde het helemaal niet door en hoorde je het niet. Als de subwoofer op de grond stond trilde het hele huis mee. Misschien dat je buurman het makkelijk kan oplossen door iets van een oude handdoek onder de subwoofer te leggen zodat het niet meer direct contact maakt met een harde ondergrond.
Ben jij mijn buur? Ik ben sinds afgelopen weekend aan het verbouwen haha.
Nee, ik heb echt al drie keer aangebeld om te checken of onze (enige) buren geen last van ons hebben.
Hij is zich er al van bewust maar het boeit hem niet, en de woningbouw vindt dat we het onder elkaar moeten oplossen
Hij was zogenaamd heel verbaasd dat wij last van hem hadden âwant hij draagt ook vaak een koptelefoonâ, alsof ik daar wat aan heb als hij op volume 100 muziek afspeelt lol
Ik wou dat mijn buren zo lief waren om te checken. Ik moet mân baby nu elke dag naar mân ouders brengen van 9 uur sochtends tot 5 uur smiddags omdat mân buren een aanbouw aan het bouwen zijn đ„Č
Ik ben een beetje radeloos⊠ik word de laatste paar maanden meerdere malen per week tussen 5.45 en 7.15 (dus ook in het weekend, zoals vandaag) wakker van gestommel van de bovenbuurvrouw. Ik slaap al sinds oktober vorig jaar met oordopjes in en de ventilator aan tegen het vele huilen van haar baby en dat werkt redelijk, maar dit is van een ander niveau. Het klinkt alsof er dingen vallen, door het huis rollen, verplaatst worden. Het zijn jaren 30 woningen dus dat klinkt behoorlijk door, door mijn oordopjes en ventilator heen dus.
Boven mij is de slaapkamer van haar kind (die is nu net 1) dus ik vrees dat ze gaat zeggen dat hij het is en dat ze hier niks aan kan doen. Ik heb een paar keer eerder een berichtje gestuurd en we hebben er ook face to face over gepraat maar dit was altijd de conclusie âik kan er niks aan doenâ
Nu heb ik nooit geklaagd over het huilen want nee daar kan ze ook niks aan doen. Maar inmiddels ben ik ook in tranen want ik ga elke avond met hartkloppingen slapen omdat ik bang ben weer zo vroeg wakker te worden. Wat 50% van de tijd dus ook gebeurt
Ik weet niet zo goed meer wat te doen⊠ik heb nu nogmaals een bericht gestuurd en er ligt nog een pakketje van haar bij mij dus ik kan er ook wat over zeggen als ze die op komt halen.
âIn the heat of the momentâ een bericht sturen heeft niet mijn voorkeur, wat ik nu dus wel heb gedaan maar vooral in de hoop dat ze dan aan het tijdstip kan herleiden wat er zo veel lawaai maakt
Ik vrees echt dat het een âik kan er niks aan doen/dit zijn gehorige huizen, het hoort erbijâ antwoord wordt, en wat doe ik dan? Ik woon hier ook maar ik kan daar totaal niet meer van genieten, het tegendeel.
Of wat ligt er voor soort vloer? Misschien kan ze vloerbedekking of zo in de kinderkamer leggen?