Het is echt abnormaal hoeveel geluid kinderen kunnen maken. Het is echt een en al gekrijs, gegil en geschreeuw naast me. Wil verdomme rustig kunnen chillen in m’n tuin, hou je koters gewoon kalm. Spelen kan ook zonder teringveel lawaai. Ben bang dat dit nog de hele dag duurt en hoop niet dat dit elke dag zo gaat zijn vanaf nu.
Bedoel je een huisje in de natuur?
Het is nu nog geen 7 uur, vind dat je sowieso nog 5 uur lang niet mag klagen
Ik vind jouw toon altijd zo naar, zo boos. Kan wel wat minder.
Maar hoezo denk je dat een aardig berichtje geen nut gaat hebben? Ik denk dat dat een eerste ingang is. Wie weet heeft ze helemaal niet door dat ze zoveel geluid maakt?
Dit bericht is duidelijk geschreven op een moment dat de frustratie heeel hoog zat. Kan het me goed voorstellen, want harde seksgeluiden zijn ook gewoon vervelend!
Ik zou zelf gewoon direct zijn, niet onaardig maar ook niet poeslief. “Ik heb erg last van je geluid, kun je dat aanpassen?”.
O dat is wel bijzonder idd. Gaat er dan nu ook een stuk schutting ofzo weg zonder dat het ff werd aangegeven?
O ja oké dus voor jullie tuin verandert er iig niks. Maar wel heel apart ja haha, geeft veel herrie en jullie checken dus normaal de kleinste dingen bij elkaar
Oh dat vind ik heel vreemd dat die mensen zo maar jullie tuin etc inlopen. Heb je al contact met de buren gehad?
Euhm…je kunt toch niet zomaar over iemands dak gaan lopen en in iemands tuin gaan staan zonder toestemming? Dat is echt heel erg raar! Ook al zou je niet thuis werken, dan vraag je toestemming.
Zou hier zeker iets van zeggen! Een dak sloop je zo snel door erop te lopen. Dit is niet helemaal oke.
Wat irritant!
Ik denk bij krijsende kinderen altijd maar, gelukkig woon ik niet naast De Kraantjes. Missh helpt deze gedachte (maar sws heel irritant)
Meh, zo heb ik vorig jaar last gekregen van drie lekkages begrijp echt niet hoe ze zoiets ingrijpends kunnen doen zonder jullie in te lichten
Hahahaha ja of die Buddenbruckjes, nog erger .
Ik zou over dat bevestigen aan jullie muur nu meteen even vragen stellen als ik jou was. Hoe dat zit etc. Want achteraf is anders ook maar achteraf en dat hoort echt niet denk ik!
Eens met @mikselke en meteen ook foto’s maken van waar ze alles aan je muur hebben vastgemaakt, voor het geval jullie toch schade hebben en zij later beweren “oh komt niet door ons hoor”.
@Suikerklontje vooral ook omdat je huis al verkocht is. Want je bent er nu nog wel verantwoordelijk voor. Straks zitten de nieuwe eigenaren met zooi of beland je dan in een eeuwige discussie. Dat zou ik echt met man en macht willen voorkomen.
Hoezo denken zij te kunnen bepalen hoe jij jouw containers neerzet kf waar je airco hangt?! Wat een onzin zeg! Als ze het allemaal zo lelijk vinden moeten ze lekker op een plek gaan wonen waar ze geen uitzicht hebben op andere huizen. Echt belachelijk
Voorstellen dat je het best wil veranderen op hun kosten. Wat brutaal zeg, jezus. Misschien tijd voor een hobby.
Hahahaah wow kan me gewoon niet voorstellen dat mensen met dit soort onredelijke eisen denken dat ze hiermee in hun gelijk staan.
Wat aso zeg.
Grens is toch 20 uur. Jammer dat het in een week moet maar dat is hun probleem. Ik zou eigenlijk iemand laten komen of ze wel al die dingen aan jullie muur mogen bevestigen ivm stevigheid. Niet dat het straks gaat scheuren / trekken ofzo. Of je stucwerk wat misschien kan scheuren.