Er zitten studenten buiten te chillen wat ik helemaal begrijp met dit weer en ook prima is maar 1 meid zit zo hard te hinniken de hele tijd, gaat door merg en been. Hou. Je. Mond. Zo’n typisch studenten giechel.
Ugh ik snap je. Hier is een groepje buiten mee aan het zingen met de muziek (I Will Survive is nu bezig). Vind het overdreven om te bellen maar snap inderdaad niet hoe ze niet begrijpen dat niemand hierop zit te wachten.
Ja zodra ik er binnen ook (in bed) last van heb, dan bel ik. En bij mij draaien ze ook altijd harde muziek. Maar is het bij jou ook meerdere keren per week?
Ik hoop dat buienradar klopt en mijn onderbuurman zo met z’n vrienden naar binnen moet verkassen. Geen zin om nu met het raam dicht te moeten slapen, omdat hij met vrienden luidruchtig over hun ideeën voor verdienmodellen moet praten.
Het is 02.45 en bovenburen (appartementencomplex) hebben weer een feestje. Mijn vriend en zij (het zijn studenten) hadden afspraken hierover. 3 keer hebben ze al niet aan hun afspraak gehouden. Heel frustrerend dit!
Of allemaal omwisselen zodat het moeilijk te zien is van wie welke is haha.
Zijn we nu wel van plan. Dus ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Bah jeetje wat een vervelende mensen heb jij boven je. Ik snap echt niet hoe het in hun hoofd werkt. Kun je nog een klacht indienen ergens?
Mega vervelend! Je woonde nog maar net daar toch?
Ik zou sowieso van al dat soort dingen fotos maken en bijhouden als bewijs.
Mijn stampende bovenbuurman die rent en springt ook de trap af alsof hij door een moordenaar achterna wordt gezeten en zelf olifantenpoten heeft. Mijn werk/ eettafel staat tegen een muur aan waar een stuk trap loopt. En in mijn slaapkamer staat mijn
bed tegen een stuk muur aan waar de trap loopt. Dus ik zit zo een 3-4x per dag rechtop als hij weer voorbij rent en springt. En dat is dan nog weinig. Meest irritante moment is als ik net wakker word of net in slaap val. (Ik slaap vaak pas na 12:00 uur savonds dus niet eens vroeg of zo) Loop gewoon even normaal een trap af.
Ah super goed dat je dat doet! Hopelijk wordt het of snel rustiger of worden ze er inderdaad uitgezet.
Ook echt dom van die studenten om zich zo te gedragen want de huizen liggen ook niet voor het oprapen. Als iemand last van mij zou hebben dan zou ik daar echt wel op gaan letten.
Ik ben blij met het mooier weer maar meteen weee overal party time. Hoor allemaal mannen joelen en schreeuwen.
Geen idee waar het ook is. En om nu op straat te gaan in mn pyama.
Wtf ik dacht dat mijn aso buren naast mij weg waren maar ze hebben een karaoke feestje Ik ga ook net in mijn bed liggen en hoor ineens keihard muziek en gegil door een microfoon
Neeee kak je dacht dat zij aan het verhuizen waren toch? Wat Shit zeg
Nee het klinkt nog erger Maar politie is al gebeld en komt er zo aan en ik hoorde net ook heel hard gebons (ik denk een van hun buren in hun pand) maar die aso’s doen niet open. Hoorde ze alleen maar keihard gillen er om.
Het was echt zo lekker rustig afgelopen weken en omdat ik verhuiswagens zag dacht ik dat ze weg waren. Maar blijkbaar is het karaoke apparaat er in gekomen
En hoe is het afgelopen?
Is het een gemeenschappelijke trap? Misschien kan je een briefje ophangen met de vraag wat stiller te zijn op de trap.
Wat de fuck, het is bijna half 4en de buurman een paar huizen verderop is keihard gillend en joelend met zijn kind van 2 in de tuin aan het spelen?? Echt ik haat sommige mensen zo. Doe. Normaal.
Politie kwam redelijk snel dit keer! Of het waren weer de buren in hun pand. Was in ieder geval weer veel gebons + geschreeuw maar daarna ging de muziek uit en werd het stil
@jigglypuff ja gemeenschappelijke trap. Ik wil nog steeds ff keer aankloppen bij hem. Haha of op juiste moment mijn voordeur open trekken. Maar stel het steeds uit. Maar briefje is anders ook een plan!
Wat heb je gezegd? Hielp het?
Zooo goor als mensen een joint roken in de lift wacht gewoon tot je in je huis bent of buiten maar dit meurt zooo erg