Heb je oordopjes? Anders eens met @lightbox
Nope geen oordopjes. Dan toch maar even bellen. Kijken wat ze zeggen, eng dit
Ja snap ik hoor! Maar komt goed. Politie is vaak heel begripvol en je blijft anoniem
Maar dit zijn de buren waar we normaal geen last van hebben dus daarom twijfel ik. Als het de buren waren waar we altijd last van hebben vind ik het logischer
Komt goed
Heb je anders een telefoonnummer van ze? Hoef je niet naar beneden, maar kan je wel even zeggen dat je er last van hebt.
Nee heb ik niet. Of toch maar even niet bang zijn en naar beneden lopen? Tweestrijd dit
Als je normaal gesproken redelijk goed contact hebt met ze zou ik wel even naar beneden lopen ja, zeker omdat ze dus niet vaak tot last zijn begrijp ik. Ik heb laatst precies hetzelfde gehad met mijn onderbuurman en was ook bang, maar hij reageerde echt heel chill! Komt vast goed
Oke ik ben naar beneden gelopen en ze waren heel erg aardig (alhoewel het ook gladde praatjes kunnen zijn) en zeiden dat ze naar binnen zouden gaan en de muziek zachter zouden zetten. Het is een housewarming dus ja vooruit denk ik dan maar. Nummers uitgewisseld en nu hopen dat het stiller gaat zijn
Edit: 5 minuten later. Ze zijn naar binnen gegaan maar muziek staat even hard. Ik ga even in hoekje huilen om de mensheid
Zo vermoeiend dit soort buren
In het vervolg hoef je echt niet bang te zijn de politie te bellen, misschien dat ze het dan wel eindelijk zachter zetten
Hoe is het gegaan?
Nog lang wakker gelegen. Uiteindelijk heb ik nog een appje gestuurd iets na 3 uur en daarna was het wel oke genoeg om te slapen. Maar ik denk niet dat ze door hebben hoe luidruchtig ze zelf zijn
Ik word helemaal gestressed van mijn buurvrouw. Hier al eerder over haar gehad. Weduwe, alcohol verslaafd, psychisch niet in orde. Het is de laatste maanden weer ontzettend kut. Ze doet van alles om aandacht te krijgen. Belt meerdere keren per week ambulance etc. Ze is even opgenomen geweest, maar weigert alle hulp van zorginstellingen. Nu heeft weer iemand zijn handen er van afgetrokken die helemaal klaar met haar is. Maar nu belt ze mij dus continue.
Gisteravond uit eten voor mijn moeders verjaardag gewoon meerdere keren gebeld. Ook al geef je aan dat je geen tijd hebt, blijft ze bellen.
Ze is nu ook alweer begonnen met bellen
Blokkeer gewoon haar nummer
Ja, zit ik ook over na te denken, maar daar ben ik a. weer te lief voor en b. Ben ik bang dat ze mij op andere manieren lastig gaat vallen.
Of je eigen gezondheid gaat eraan, of die van haar.
Ik zou voor mijn eigen mentale gezondheid kiezen.
Wat vervelend! Is het misschien een idee om de wijkagent te bellen? Die kan misschien tussen jullie bemiddelen?
Of het helemaal overnemen van @Zomerjas ipv bemiddelen, het is heel naar voor die vrouw maar als ze geen hulp wil is het niet aan @Zomerjas haar hulpverlener te zijn.
Edit: verkeerde naam getagd. Moeilijk de goede naam taggen
Ik snap het verband niet tussen die 2 dingen?
Nee?
Edit: of jij hebt een kater daardoor en werd wakker van de buurman?