Ze hadden ooit bij ons in een van de kelderboxen een plantage gevonden en toen moest de hele flat geevacueerd worden vanwege brandgevaar. Was een bijzonder gebeuren.
Ze zullen je vast niet stom vinden, ik denk dat ze echt wel vreemdere/raardere meldingen krijgen. Gewoon doen hoor.
Ja wat vreemd he! Idd sommige mensen zijn wat meer op zichzelf en dat is oke, maar andere lijken wel bang voor hun super normale buren?
Ik kwam die buurman gisteren dus weer tegen en hij liep me tegemoet maar zocht geen oogcontact. Dus uiteindelijk zei ik maar hoi en toen zei hij nog wel hoi, maar keek hij gewoon langs me? Ik weet wel dat het niet persoonlijk is, maar ik snap het gewoon niet?
Ik zou me sowieso wel even voorstellen bijvoorbeeld. Zelfs nu met corona. Zou dan gewoon een kaartje door de bus doen met; Ik ben Piet en woon nu op nummer 6! Maar 's ochtends ben ik autistischer dan de rest van de dag (is natuurlijk niet zo, maar voelt wel zo).
Maar je weet nooit zeker of iemand super normaal is toch? Ik heb ooit een nare situatie gehad (incl 112 moeten bellen) met een buurman die ook heel normaal leek en sindsdien ben ik gewoon heel terughoudend met buren haha.
Ik heb een brief in de bus gekregen van buren met de mededeling dat ze over een week een feest gaan geven op het grasveld aan de overkant. Ze hebben een zanger geregeld en geven aan dat dit feest alleen voor genodigden is en ze ons verzoeken om op het balkon te blijven en niet naar buiten te komen. Ohja, of iedereen hun auto’s ook even aan de kant willen zetten, ze moeten er namelijk bij voor de versieringen.
Echt rot op. Deze mensen bellen voor elke scheet de politie dus ik kan nu al niet wachten om die zaterdag te bellen vanwege de overlast. Ik vind het overigens echt schandalig dat ze aan mensen vragen binnen te blijven terwijl het een openbare weg is, in onze straat nog wel. Ga lekker een zaal huren als je je privacy zo graag wilt.
Even nog ander leed, het pakket van de beneden buren ligt nog steeds bij ons Ze doen ook niet open dus dat schiet niet op. Neem in het vervolg echt niks meer aan voor die lui
Haha maar je mag toch helemaal niet zomaar een feest geven in de openbare ruimte? En dan ook nog van je buren verlangen dat ze daar dan niet komen? Doe normaaaaal. Hier zouden echt mijn nekharen van overeind gaan staan. Kun je best melding van maken lijkt me.
Wattttt raar zeg!! Ze kunnen je toch niet verbieden om je huis te verlaten lol. Zou de auto daar parkeren en bij overlast zeker de politie bellen. Zulke mensen verdienen niets anders.
Lol dit is vergunningsplichtig toch? Ik zou van tevoren de gemeente wil inlichten wat ze van plan zijn en van jullie verwachten haha
Hahah dit kan toch niet! Ben je bijna geneigd met een groep vrienden ook daar te gaan zitten
Hahah gaan zij even een lockdown voor je bepalen. En helemaal een avond waar er ook kwartfinales van het EK zijn dat de kans groot is dat er mensen in groepjes bij elkaar gaan kijken.
Wat??? Dit vind ik echt heel vreemd om te vragen.
Bel de wijkagent of de gemeente eens
Kijk als ze echt vergunning hebben prima voor het feest, maar ze mogen jou toch geen restricties opleggen. Jij mag parkeren waar jij wilt en staan en lopen waar jij wilt.
Haha, dit is gewoon grappig
Misschien kunnen we komen party crashen? Of gewoon van een afstandje toekijken
Ja wow dit zou ik echt zeker doen.
Of wachten tot ze volgende week de hele zooi hebben opgetuigd en dan na een uur de pliesie bellen.
oooh dit is echt een duivels dilemma. Nu al moeilijk doen of pas als er mensen veel moeite voor gedaan hebben?
Maar ik snap ook niet hoe ze dit voor zich zien? Want als ze echt een feest met een zanger geven dan zijn er misschien ook wel random voorbijgangers die er even bij komen staan om te kijken. Als je in een openbare ruimte een feest geeft kan je toch gewoon geen privacy verwachten?
Vind het echt een hele rare gang van zaken. Dat ze jullie op de hoogte stellen dat het plaats gaat vinden en op een vriendelijke manier vragen of jullie misschien de auto ergens anders willen parkeren die dag vind ik nog tot daar aantoe (maar gaan ze die parkeerplaatsen dan ook afzetten? Anders parkeert er misschien wel iemand anders die er niet van op de hoogte is), maar er zo specifiek bij zetten dat jullie niet welkom zijn en verzoeken niet naar buiten te komen vind ik echt te zot voor woorden.
Lol nee dit zou ik dus sowieso al niet doen. Hoezo moet IK m’n auto ergens anders parkeren? Laat bezoek lekker lopen. Optyfen en gauw
PS ik heb niet eens een auto of parkeerplekken voor de deur, ik kan me gewoon goed inleven.