Burenergernissen (Deel 1)

Pionnen en lint gewoon negeren als je dat durft. Je kan in een openbare wijk geen plek reserveren. Bij ons deden ook een aantal mensen dat heel vaak. Dan reserveerde ze vrijdag vast een plek voor de container die maandag kwam.

2 likes

Ze zijn een tent aan het opzetten!

59 likes

Omg so it begins…

2 likes

Nou inderdaad dit @Mrs.Fraser Desnoods, om een hoop gedoe te voorkomen, bel je even aan bij mensen die pionnen en lint gespannen hebben om te kijken of je er in overleg uitkomt. Jij gaat toch ook geen pionnen en lint gebruiken als je voor je vakantie je auto moet inladen? (Of misschien moet je dat noujuist wel doen :smirk:)

2 likes

@papierhier Die met die pionnen hadden er zelfs palets bij gezet, dus kon er echt niet overheen rijden met mijn mini autootje. Lint negeer ik wel eens idd. Volgende keer ga ik misschien gewoon de politie maar bellen

Bij ze aanbellen gaat niet, ik heb geen idee wie het zijn. Ik zou bijna aan mijn buurman met invalide plek willen vragen of hij even op de plek voor zijn eigen plek wil gaan staan, zodat zijn plek vrij blijft, want is invalide plek en ik dan een plek voor de deur heb, haha.

3 likes

Goed om misschien een keer de politie te bellen inderdaad. Stel je voor dat iedereen vast zijn plekje reserveert voor later op de dag oid. Ik snap dat je er soms bij moet met een container, maar vraag dan of een auto verplaatst kan worden in plaats van dat je een plek in beslag neemt.

@Negativ mogen wij anders ook op het feest komen? Soort project x van maken, lijkt me echt gezellig

8 likes

Ik heb mn vriend net op de plek voor de deur gezet, hahaha

We zagen toevallig dat de auto die er stond weg ging, dus ik ben onze auto gaan halen en hij is wacht gaan houden. Dit deed hij zo goed, dat ie mij ook weg wilde sturen

39 likes

Als het aan mij ligt komt iedereen, haha. Het is inmiddels begonnen en ze staan met 15 man op de parkeerplaatsen. Die zanger is nu bezig en het is echt heel cringe.

21 likes

Zin in een audioclipje haha

6 likes

Hahaha moest de hele straat wijken voor 15 man? :joy::rofl:

6 likes

Oh god hoe doe ik dat hahaah

7 likes

53 likes

Gewoon een foto zou ook al goed zijn :notes:

2 likes

Sfeertje hoor!

1 like

Was net ook polonaise, iedereen peuk in t bekkie

12 likes

Hier is iets soortgelijks gaande, een tent is opgezet en er wordt ook zelf gitaar gespeeld en gezongen :sob:

2 likes

Hahahaha ja zo zitten ze ook echt, ergste is dat iedereen een biertje heeft en verder niks

@Foucher

Hahaha gezellieeeee 🄲🄲

5 likes

Dit is wel echt heel slecht. Zelfs in het ado stadion zingen we dit beter man.

5 likes

:dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::dancer::dancer:

@Sazie

Eens!

13 likes