Zou kunnen, is een kale dude iig. Ik ken hem niet, haha. Oh nee Kali is nog niet geweest, frans bauer wel
Ze zijn nu iig keihard een hakwedstrijdje doen
Zou kunnen, is een kale dude iig. Ik ken hem niet, haha. Oh nee Kali is nog niet geweest, frans bauer wel
Ze zijn nu iig keihard een hakwedstrijdje doen
Hahaha dank!
Inmiddels staat iedereen op straat en rijden scooters over de stoep omdat er geen ruimte is…
Hahah yes gelukt!! Wat heerlijk zeg. Ga je nog ergens klagen?
Nee, de muziek is gestopt en het is nu een soort van kringverjaardag maar dan midden op straat… ze zitten ook voor een grasveld dus ik snap de logica hier niet echt van, maargoed Het is een beetje een anti climax wel, maar liever dat dan rellen.
Overigens zit ik al de hele avond zo :
Hahaha ik was echt helemaal hyped om een enorm dramatisch verhaal te lezen dit weekend, maar dit is eigenlijk nog beter. Zou nu gewoon naar buiten lopen en erbij gaan staan en gratis meegenieten.
Hahaha wel een beetje een anticlimax.
Ja ik vind het ergens ook wel jammer hahaha, vooral ook omdat de aankondiging zo groots was. Denk dat meer dan de helft niet is komen opdagen
Speciaal naar dit topic gekomen voor de live verslaggeving
OMG dit is exact wat ik ervan had verwacht en gehoopt
Alle buurtbewoners zitten natuurlijk als hitsige honden achter de tralies van hun ballkon te trillen van ellende omdat ze er graag bij willen zijn!
Sommige hadden er zelfs wijn bij gepakt zag ik toen ik met mijn hond ging wandelen 🥲
Wat is dat bruine fluf? Een hondje? Ik zit al een paar minuten te kijken maar ik zie het niet
Het is een hondje, hahaha. Zo’n yorkie met een strikje
Ergens in onze straat heeft iemand een feestje en dit galmt echt mega hard door. Dit komt omdat de wijk raar is opgebouwd.
Mag ik de politie al bellen?
Ja, gewoon doen!
Net gedaan
Feest is beëindigd.
Nu lekker slapen
Nouuuu ik had op ruzie gehoopt, gevechten, mensen die in opstand toch naar buiten gingen… is het een Hollandse kringverjaardag
lolllllll man man man komt er net een buurvrouw aan de deur die een pakketje had aangenomen (thanks, mijn deurbel deed het blijkbaar niet dus vandaar). Gaat ze eerst een tijdje door over dat ze niet altijd thuis is dus ik niet op haar moet rekenen in het vervolg + dat ik mijn bel moet fiksen. Prima, verwacht ik ook helemaal niet dus whatever.
Toen ging ze zeggen dat ze het not done vond dat wij ons nooit hadden voorgesteld als nieuwe buren (oké had ik kunnen doen, maar maak je niet zo druk mens) en toen vroeg ze: hoe oud ben je? Ik: wat heeft dat ermee te maken? Zij: toen ik jouw leeftijd had wist ik echt wel dat je je moet introduceren bij nieuwe buren. Ik: nou alsnog aangenaam dan he
en toen vroeg ze: heb je kinderen (nee). Zij: alsjeblieft, als jij ooit kinderen krijgt voedt ze dan op en laat hun deze fout niet maken!!!
brb ff glitterbrief sturen
Van die mensen die supermoeilijk doen over dat je je niet voorgesteld hebt maar ook nooit even zelf komen aanbellen
Kan me echt niet voorstellen dat je ooit op een punt komt in je leven dat je het voorstellen van nieuwe buren zó belangrijk vindt. Is die vrouw zo iemand die de hele dag naar buiten zit te gluren en iedereen in de gaten zit te houden ofzo?