Burenergernissen (Deel 1)

Hahaha als iemand hier onderweg is ben jij het :kissing_heart::kissing_heart: met de politie onder de sneltoets

9 likes

Gelukkig zie/spreek/hoor ik dat mens nooit. Ik was haar 1x eerder tegengekomen in het gebouw maar wist niet dat zij de buuf was. Toen zat ze ook dom te zeuren. Ik had een vol krat oud papier mee en zij kwam net aanlopen dus hield de buitendeur open. Wat natuurlijk chill is en getuigt van een excellente opvoeding maar vervolgens wilde ze eeuwig respect want "zonder mij was dit niet gelukt!!!’ ik: oh jawel hoor maar dit gaat net ff wat makkelijker, dus thanks. Zij: nou dit vind ik echt een mannenreactie van jou!!! ik: wat heeft sekse hiermee te maken? Zij: oh vind ik wel!!!

die vrouw geeft mij zoveel error

17 likes

Oeh jij zou het leven in mijn flat echt fantastisch vinden. Zoveel oudjes om mee te roddelen over die rare yuppen in de vernieuwde appartementen

8 likes

Die reactie van je buurvrouw​:triumph::triumph: ik haat het als mensen iets ‘goeds’ doen en dan zichzelf daarmee complimenteren en ook een uitgebreide dankreactie verwachten van de ander

9 likes

Oh heerlijk, blijf hier please posten over deze vrouw

4 likes

wat geniet ik van dit topic! Ben blij dat wij niet de enige zijn waarvan wij bij sommige acties wtf denken van de buren.

Wij hebben zelf bomen in de tuin (willen er vanaf want zoveel bladeren en snoeien :sweat_smile: ). Bij ons gingen de buren dus vorig jaar in de herfst, toen onze bomen blad aan het verliezen was, klagen over schaduw van de bomen en dat we écht moesten snoeien, terwijl ze geen on overdekte zitplekken hebben dus ze nooit in de zon zitten? Werd er ook een vieze sneer gemaakt dat de vorige bewoner er een mooi dak van wou maken maar dat dat mislukt is. Joh, die boom groeit meters. Om dit bij te houden zou je wekelijks moeten snoeien. Hebben wij geen tijd voor en zin in. Uiteindelijk net iets later de bomen weggehaald, maar dit was pas de bedoeling om te gaan doen als we de tuin gingen verbouwen. Maar zelf zitten ze tegen hun pensioen en is de andere huisvrouw, dan heb je wel tijd voor bomen in je tuin.
Zo hebben we nog 2 verhalen meer over dezelfde buren. Een over een andere plant die over de schutting groeide. Is heel vervelend, maar we waren er in juni komen wonen en toen was de plant al over de schutting gegroeid
 Als je die te ver gaat snoeien terwijl hij nog blad heeft gaat die dood. Kwamen ze niet veel later klagen over die plant dat die dus helemaal over groeide, terwijl voor hun de andere buren precies dezelfde plant hebben en deze wel over mag groeien? ik snap dat niet.
Ook zijn ze een keer heel boos geworden omdat ze een pakket aangenomen hadden. Ik werk thuis maar kan niet altijd de deur open doen. Deze buren hebben toen de hele middag aangebeld en gefrustreerd in onze videodeurbel gepraat dat we open moesten doen en het belachelijk vonden dat ze een pakket hadden van ons. Dan denk ik, neem het niet aan. We proberen dit altijd zo goed mogelijk te plannen, meestal plak ik een briefje op de deur met het verzoek neer te zetten want dan haal ik het tussendoor even op. Maar dat ging niet anders.
Een week later kregen we een pakket van de buren :joy:

2 likes

Bel ik eens een keer over geluidsoverlast (ben je al trots @anon50301661?) kunnen ze niets doen omdat ik geen exact adres heb van de overlast. Hallo, er staan mensen buiten te skreeuwen en het galmt hier over het water. Rij er heen en je hoort het echt wel.

3 likes

Pfff had dat dan even gezegd

edit: ik bedacht me net dat die overlast is tussen het politiebureau en mijn huis, dat politiebureau is echt 400 meter verder ofzo. Loop naar buiten en je hoort het?!

1 like

Wij gaan de politie bellen. Appen, voor de deur staan, mail van de huisbaas werkt niet dus nu politie. Mijn vriend heeft 7 dagen gewerkt en wil slapen. Ik ben echt heel boos. Sorry frustratie hier

1 like

Ja gewoon doen! Keep us updated

1 like

Ze gaan er langs! Ik sta voor het raam te koekeloeren nu

Edit: hallo opschieten ik wil sensatie

4 likes

Huh ze kwamen, stopten voor het complex even en toen draaiden ze om. Wat moeten we nu

We hebben opnieuw gebeld en ze hadden de melding afgesloten dus wtf, opnieuw melding gemaakt en hopelijk bellen ze nu wel aan

Edit: hopelijk nu geen uur wachten

Nog een edit: geen politie gezien na 45 minuten dus we zijn zelf naar boven gelopen en hebben beiden even onze frustratie geuit en hij zou de muziek uitzetten en mensen naar huis sturen, nou nou goed bezig jongen

4 likes

Vandaag voor de zoveelste keer wakker gekeft door die hondjes van de achterbuurman. Ben al eens lang gegaan maar toen waren ze niet thuis. Vandaag uit irritatie m’n raam open getrokken en heel hard geSSSSST.
Ga straks weer langs en hem verzoeken rekening te houden met de buurt en die hondjes niet meer buiten te doen vóór 7 uur in de ochtend. En anders ga ik de woningstichting stalken en de wijkagent. Ik snap gewoon niet hoe je zoveel schijt kunt hebben aan de mensen om je heen. Helemaal klaar mee, joeeeee :fu:t3:

7 likes

Hoe is het afgelopen met die glurende man? Engerd

1 like

Onze buurvrouw is aan het verbouwen en heeft daarvoor een grote afval container moeten huren. De container staat al enkele weken in onze straat. Leuk is anders maarja moet maar even.

Komt er gister een andere buurvrouw klagen of de container weg kan. Dus klussende buurvrouw zegt joh vervelend maar de verbouwing is nog niet klaar, we doen ons best. “Ja maar hij moet nu weg want wij hebben vakantie en wij willen niet in de vakantie tegen een container aankijken”. Vervolgens heeft ze als “wraakactie” haar auto voor het huis van klussende buurvrouw geparkeerd zodat die nu tijdens haar vakantie uitzicht heeft op die auto.

Meid ga gewoon wat leuks doen in je vakantie.

38 likes

He wat naar en wat raar dat jij dan een precies huisnummer moet gaan uitzoeken! Had je toen ook een wijkagent? Die horen je wat beter te helpen.

Hier stopte het na half twee ofzo. Het galmt dus ontzettend in deze hoek van de stad dus er zijn sowieso echt veel huizen die er last van gehad hebben. Grote kans dat iemand anders een of ander adres opgezocht heeft en gebeld heeft.

2 likes

Dit is toch precies waar je politie waar nodig hebt? pfff wat belachelijk

2 likes

Maar is het nog steeds aan de gang?

Hebben nieuwe buren schuin aan de overkant sinds gisteren. Vandaag knallen ze twee gigantische springkussens op het openbare stuk groen aan de overkant van hun huis, tegenover ons huis. Langs de weg dus, naast geparkeerde auto’s. Vind het ten eerste al irritant dat je nog geen dag de sleutel hebt en dat zonder overleg doet, maar het lijkt me ook gevaarlijk. Kinderen rennen in al hun enthousiasme zo de weg op :sweat_smile:. Heb daarom een melding gemaakt online, anoniem met een foto bijgevoegd. Maar zie nu dat die melding door iedereen in te zien is en als zij dat zien, ze straks alsnog aan die foto af kunnen leiden dat wij het zijn geweest en we er gezeik mee krijgen. Dus nu heb ik spijt :grimacing:, maar kan het zelf niet weghalen.

8 likes