wat geniet ik van dit topic! Ben blij dat wij niet de enige zijn waarvan wij bij sommige acties wtf denken van de buren.
Wij hebben zelf bomen in de tuin (willen er vanaf want zoveel bladeren en snoeien ). Bij ons gingen de buren dus vorig jaar in de herfst, toen onze bomen blad aan het verliezen was, klagen over schaduw van de bomen en dat we écht moesten snoeien, terwijl ze geen on overdekte zitplekken hebben dus ze nooit in de zon zitten? Werd er ook een vieze sneer gemaakt dat de vorige bewoner er een mooi dak van wou maken maar dat dat mislukt is. Joh, die boom groeit meters. Om dit bij te houden zou je wekelijks moeten snoeien. Hebben wij geen tijd voor en zin in. Uiteindelijk net iets later de bomen weggehaald, maar dit was pas de bedoeling om te gaan doen als we de tuin gingen verbouwen. Maar zelf zitten ze tegen hun pensioen en is de andere huisvrouw, dan heb je wel tijd voor bomen in je tuin.
Zo hebben we nog 2 verhalen meer over dezelfde buren. Een over een andere plant die over de schutting groeide. Is heel vervelend, maar we waren er in juni komen wonen en toen was de plant al over de schutting gegroeid⊠Als je die te ver gaat snoeien terwijl hij nog blad heeft gaat die dood. Kwamen ze niet veel later klagen over die plant dat die dus helemaal over groeide, terwijl voor hun de andere buren precies dezelfde plant hebben en deze wel over mag groeien? ik snap dat niet.
Ook zijn ze een keer heel boos geworden omdat ze een pakket aangenomen hadden. Ik werk thuis maar kan niet altijd de deur open doen. Deze buren hebben toen de hele middag aangebeld en gefrustreerd in onze videodeurbel gepraat dat we open moesten doen en het belachelijk vonden dat ze een pakket hadden van ons. Dan denk ik, neem het niet aan. We proberen dit altijd zo goed mogelijk te plannen, meestal plak ik een briefje op de deur met het verzoek neer te zetten want dan haal ik het tussendoor even op. Maar dat ging niet anders.
Een week later kregen we een pakket van de buren