Burenergernissen (Deel 1)

Haha ja dat klopt! Vloer wou ze niet aannemen, heb in ons meest recente gesprek wel genoemd dat ik op het punt stond oordopjes van 270 euro aan te schaffen maar ze leek niet onder de indruk.
Ik heb erover nagedacht een tikkie te sturen maar denk dat ik het dan alleen maar erger maak. Ze wil het oprecht niet snappen

3 likes

Haha ja ik zei prima dan ruim jij hem op, heeft hij ook gedaan.

4 likes

Nou, ze reageerde niet zoals gehoopt. Haar reactie was ā€œIk hoor het nietā€ā€¦ Het is een wat oudere vrouw dus dat zal zeker zo zijn ja, maar wat nu? Toen ik zei dat je het meestal wel kan instellen zei ze ā€œIk denk op die van mij niet, ik zal even kijkenā€ :confused: To be continued dus…

1 like

Wat fijn! Ik heb ze uiteindelijk niet gekocht want het ging weer een tijdje beter. Maar heb wel een noise cancelling koptelefoon gekocht voor werk, ook een bose) en deze doet het ook goed voor een snurkend partner en klussende buren. Slaapt alleen iets oncomfortabeler haha, maar wel te doen.

1 like

Huh wat raar. Ik vond het niet zo gek dat ze zo’n ding opgehangen had want als zij al wat ouder is hoort ze het zelf waarschijnlijk niet inderdaad en denkt ze misschien dat echt alleen katten het horen. Maar als je buren je vertellen dat zij het wel horen en het een heel vervelend geluid is haal je het toch weg? Ik was er natuurlijk niet bij maar uit de reactie zoals je hier plaatst leid ik trouwens niet per se af dat ze hem niet weg wil halen maar dat ze eerst gaat kijken of ze hem anders in kan stellen.

7 likes

Waarom mogen krijsende kinderen altijd tot fucking 22.00 uur tikkertje spelen op de camping? Rot op, dat mag thuis ook niet en daar is het huis van de buren van baksteen en hier van plastic. Ook alle kinderen beginnen moe en geĆÆrriteerd te raken en de ouders zijn elkaar een beetje zat en worden dronken. Ben echt blij dat we morgen naar huis gaan en dit was nog een heel leuke camping.

Nu komt de buurman langs om te vragen of wij morgenochtend eieren willen bakken omdat we door ons jonge kindje zo vroeg wakker zijn, hihaho.

2 likes

Heb je niet iets van VVE waar je om bemiddeling kunt vragen. Dan moet ze wel.

Deze vraag vind ik eigenlijk best aso. Je bent op een camping, niet in een hotel? Maak je eigen ontbijt ongeacht of mensen vroeg wakker zijn of niet

2 likes

Dit is echt de reden dat ik het spannend vind om volgend jaar te gaan kamperen met mn kinderen. Iedereen zegt dan: oh leuk joh moet je gewoon naar een familiecamping gaan. Maar ik heb juist geen zin in andere kinderen die eindeloos mogen krijsen en tot laat op blijven ā€˜want het is vakantie’.

4 likes

Oops, per ongeluk m’n bericht verwijderd. Wat er hiervoor ongeveer stond: Ze heeft niks aangepast qua geluid of weggehaald, de piep is nog steeds hoorbaar zelfs als je binnen in de keuken of woonkamer zit met de tuindeur open. Ook hebben we konijnen in de tuin en het ding gaat heel random af zonder dat er iets of iemand voorbij loopt.

Ze is helaas niet thuis, ik heb net aangebeld. Ga zo even een briefje door de brievenbus doen want om haar gister te spreken had ik het ook al 4x moeten proberen voordat ze thuis was. Voor degene die het niet kennen, dit is het geluid:

Ik zou gewoon nu nog een keer langs gaan. Ook aangeven hoe vaak het wel niet piept en dat het echt een vreselijk geluid is. Dit kan ze zo echt niet laten zitten als jij er zoveel last van hebt.

3 likes

Mijn vader heeft ook zo’n ding maar gaat alleen af als iemand in de buurt is. En hij kan het gewoon instellen of aan en uit zetten.
Hij zet hem trouwens bijna niet aan, alleen als hij weer tijdje last heeft van katten in de tuin.

Als ik kom gaat ie uit want irritant en hij hoort het zelf niet.

Puber van de buren is alleen thuis en moest in quarantaine hebben we gehoord. Alleen wordt er niet begrepen dat je geen bezoek binnen incl slapen moet ontvangen en dan gaat het bezoek vervolgens ook nog op pad.
Ga dan of samen in quarantaine en blijf binnen of ga van afstandje elkaar zien.
En daar erger ik mij aan.

1 like

Ik hoor het ook niet maar ben wel boven de 30 :relaxed: @Hectometer

1 like

Dit klinkt echt top! @Bennielava onze eerste kampeervakantie met kind was ook naar een beleveniscamping omdat we niet wisten hoe hij het zou doen. Einde van het verhaal: hij sliep de hele nacht door, wij lagen er om 21.00 uur in en dronken mensen en kinderen stonden om 23.00 uur nog te badmintonnen naast ons luchtbed :expressionless:

Omg wat een verschrikkelijk geluid! Zo’n geluid dat je ook nog kan voelen. Hoop echt dat de buurvrouw toch nog komt met een goede oplossing, want zo zit je echt niet lekker buiten nee.

Mocht ze nou echt niet meewerken dan zou je kunnen overwegen tussen de schutting door of er overheen te hengelen om hem zelf uit te zetten/stuk te maken. Ze zal het verschil niet horen. Misschien niet echt een ethisch advies voor sommigen, maar boeiend

7 likes

Hahaha ja daar wil ik heen!! Om 21.00 heb je de hele dag je kind vermaakt, is de bbq net uit en je fles wijn op en dan denk ik: ik ga m’n luchtbed opzoeken.

4 likes

Mijn vriend en ik hebben ooit een huis afgewezen omdat de buren zo ding in de tuin hadden. De makelaars hoorde het ook niet, maar wij werden er helemaal gek van. Hoop voor je dat ze het ding gaat aanpassen of weghaalt. Is echt een verschrikkelijk geluid

3 likes

Ik voel me echt oud maar ik hoor dus echt niks van die apparaten. Er hangen er hier in de buurt ook een paar en mijn vriend hoort ze wel, maar ik hoor echt niks (allebei 30+)

2 likes

Dat meen je niet? Wie zijn zij om iets te vinden van jullie tuin? Sorry, ik raak hier gewoon geĆÆrriteerd van als ik het lees

15 likes

Ja wtf in wat voor context wordt er nou zoiets gevraagd van je buren? Heel raar dat zij zich bemoeien met jullie tuin :woozy_face: of hebben ze er op de een of andere manier last van?? Kan me er verder niks bij voorstellen dat mensen zo bemoeien

2 likes