Nou als ie zo kan genieten van zijn eigen tuin kan hij die van jullie vast ook erbij doen
Pfff, wat rot. Er zijn wel wat aanpassingen die hij kan maken, zoals doeken of van die panelen die je op kan hangen om de kamer te soundproofen. Maar dan moet hij dat natuurlijk wel willen⊠Huur je? Misschien kun je anders een klacht indienen als hij zich echt niet wil aanpassen, misschien dat dat nog helpt.
In je auto gaan zitten en blijven toeteren totdat de bus eigenaar komt kijken
Ik heb een buurvrouw met een karaokeset waar ik wel vaker over post. Allemaal leuk en aardig dat âzingenâ, maar ze herhaalt dus nummers. Ze zingt inmiddels al ruim een half uur Fernando en zo hard dat het dwars door mijn noice cancelling koptelefoon komt
Edit: nou ik post dit en ze is gelijk overgestapt op Mississippi. Wel anders, niet beter
Is het nog goed gekomen uiteindelijk, kon je op tijd weg?
Ik kan gewoon niet met de raam open slapen omdat er hier altijd een chihuahua zit te blaffen bij de buren. Hij zit sowieso 24/7 buiten en blaft om de 3 minuten 1 kefje en dan is het weer 3 minuten stil en dan gaat hij weer verder
Het is me een raadsel hoe de eigenaren zelf er gewoon doorheen slapen.
Heel vermoeiend. Bij ons is het juist de eigenaar waardoor we wakker worden. De hond is dan aan het blaffen en de buurvrouw gaat dan met haar schelle ochtendstem:
naam hond ophouden, nu is het klaar! Nee! Ophouden nou!
En dat recht onder ons raam
Vind ik zelf ook echt raar⊠mijn man heeft het wel eens aan ze gevraagd en toen zei die buurman dat ze die hondjes hadden gekocht voor de kinderen want zij hadden beloofd ervoor te zorgen maarja dat deden ze nu dus niet dus die honden zitten de hele dag buiten en ik heb ze er ook nog nooit mee zien wandelen echt heel zielig.
Zou ik ook zeker doen ja.
Edit: zou het niet overwegen maar doen. Dit is keiharde dierenmishandeling en verwaarlozing.
Nou zie ik een heel groot erf voor mij, met een zoân klein hondje wat zich helemaal rot rent
Hahaha ik zou nooit meer een vervolgafspraak plannen.
Bye bye buren! Zoek het maar uit met je tuin
en @Santeria na weer een dag naar gepingel (je kan het zelfs amper spelen noemen) en âgezangâ te hebben moeten luisteren mijn moed bijeen geharkt en toch maar naar de syndicus gebeld (ik woon in VL). Waren gelukkig heel begripvol. Ik ga nu verder met hen afstemmen voor volgende stappen
Ik zou graag toekomen tot een weekschema waarin voor mij duidelijk is welke dagen en van welk uur tot welk uur er gespeeld wordt. Iemand enig idee wat daarin een realistisch voorstel is? Zelf speel ik geen muziekinstrument.
Haha echt een mega impopulaire mening hier, misschien moet ik ook naar dat topic toe, maar ik zou het echt super kut vinden als mijn buren hun voortuin zouden verslonzen. Vind dat echt zoân lelijk aanzicht ten opzichte van de rest van de buurt en ik zou persoonlijk ook geen huis kopen als de voortuin van de buren onkruid, scooters of containers bevat.
Mijn directe buren hebben alleen hun fietsen maar de huizen daarnaast hebben dit hele rijtje in hun voortuin . De geur als je daar loopt is ook niet heel chill.
Wat is er mis met scooters?
In mijn omgeving heb ik meerdere vrienden die een instrument spelen/beoefenen. Als ze oefenen is dat max 1 uur per dag en dan op een ânormaal tijdstipâ bijv tussen 16-21 uur. Verder gebruiken ze allemaal een demper of iets waardoor het geluid al minder is.
Ja same. Had tot voor kort een buurman die zân hele balkon vol had liggen met troep. Vind dat zo lelijk. Zal er echt niks van zeggen maar ben blij dat ie weg is
Gelukkig zijn alle voortuinen bij ons niet onderhouden, het ondergrond daar is zo kut. Na 1 week weghalen van onkruid is het volledig weer terug. Meestal begint 1 buurman met opruimen en dan zie je dat iedereen dat dan doet. Maar na korte tijd is het weer een oerwoud. Kan wel jaloers zijn op mooi onderhouden voortuinen.
Maar wat staat er dan in die voortuinen? Bij de meeste voortuinen hier staan struiken/hagen waardoor er maar weinig onkruid groeit. Is ook weinig werk