Wat een goor lef zeg, ik zou een goede comeback bedenken en die de volgende keer ertegen aan knallen. Misschien iets over de bijtjes? Jouw tuin en jouw bijtjes zorgen tenminste dat de wereld een stukje extra toekomst heeft, dat die man zelf bijna op uitsterven staat betekent niet dat de rest van de mensheid geen toekomst wil. Oooh ik word plaatsvervangend pislink van je buurman!
De nieuwe buren hebben een hond en ik vind honden altijd zulke vieze geluiden maken. Hij is nu in de tuin en dan hoor ik hem zich de hele tijd uitschudden ofzo, waarbij alles zo vies flappert. En hij speelt met een bal en dan hoor ik steeds van dat vieze gegrom / gekauw op dat speelgoed.
Volgens mij een hartstikke lief beest verder hoor, en hij jankt / blaft bijna niet, dus een ergernis van niks.
Wow, heeft ie een scootmobiel ofzo? Want dan kom ik zijn banden even lek steken. Wat een idioot zeg. Hoop dat hij eenzaam sterft.
Huh maar heeft ie het dan over onkruid wat in 1 dag is ontstaan? Of had ie sinds vrijdag niet meer naar je tuin gekeken? Sowieso vind ik dat mensen zich hier niet mee moeten bemoeien. Ik snap dat je het misschien jammer vind als de tuin van je buren misschien niet aan jouw maatstaven voldoet, maar dat is echt jouw probleem en niet dat van je buren. Het is echt aan iedereen zelf om te bepalen wat ze met hun tuin doen. En als je het echt zo belangrijk vindt kun je als buur altijd nog aanbieden of je de tuin van je buren mag onderhouden.
Weet trouwens wel dat er hier in de buurt een huis echt jarenlang te koop heeft gestaan en dat had er denk ik wel mee te maken dat de buren in hun voortuin permanent een verweerde en gescheurde partytent hadden staan tezamen met een soort complete oud ijzerwinkel (kapotte wasmachine, plastic glijbaantje, heleboel andere troep). Kan me toch wel voorstellen dat je dat daar als buur niet blij van wordt, maar je doet er nou eenmaal niks aan.
Haha sorry, ik word hier zo onwijs boos van.
@Sedana het klonk in eerste instantie echt heel erg kut, daarom mijn reactie. Zou hem vooral een keer vertellen dat ie zich lekker met zijn eigen tuin moet bemoeien.
Nou als ie zo kan genieten van zijn eigen tuin kan hij die van jullie vast ook erbij doen
Pfff, wat rot. Er zijn wel wat aanpassingen die hij kan maken, zoals doeken of van die panelen die je op kan hangen om de kamer te soundproofen. Maar dan moet hij dat natuurlijk wel willen⊠Huur je? Misschien kun je anders een klacht indienen als hij zich echt niet wil aanpassen, misschien dat dat nog helpt.
In je auto gaan zitten en blijven toeteren totdat de bus eigenaar komt kijken
Ik heb een buurvrouw met een karaokeset waar ik wel vaker over post. Allemaal leuk en aardig dat âzingenâ, maar ze herhaalt dus nummers. Ze zingt inmiddels al ruim een half uur Fernando en zo hard dat het dwars door mijn noice cancelling koptelefoon komt
Edit: nou ik post dit en ze is gelijk overgestapt op Mississippi. Wel anders, niet beter
Is het nog goed gekomen uiteindelijk, kon je op tijd weg?
Ik kan gewoon niet met de raam open slapen omdat er hier altijd een chihuahua zit te blaffen bij de buren. Hij zit sowieso 24/7 buiten en blaft om de 3 minuten 1 kefje en dan is het weer 3 minuten stil en dan gaat hij weer verder
Het is me een raadsel hoe de eigenaren zelf er gewoon doorheen slapen.
Heel vermoeiend. Bij ons is het juist de eigenaar waardoor we wakker worden. De hond is dan aan het blaffen en de buurvrouw gaat dan met haar schelle ochtendstem:
naam hond ophouden, nu is het klaar! Nee! Ophouden nou!
En dat recht onder ons raam
Vind ik zelf ook echt raar⊠mijn man heeft het wel eens aan ze gevraagd en toen zei die buurman dat ze die hondjes hadden gekocht voor de kinderen want zij hadden beloofd ervoor te zorgen maarja dat deden ze nu dus niet dus die honden zitten de hele dag buiten en ik heb ze er ook nog nooit mee zien wandelen echt heel zielig.
Zou ik ook zeker doen ja.
Edit: zou het niet overwegen maar doen. Dit is keiharde dierenmishandeling en verwaarlozing.
Haha nou opzich kan een hond zich prima vermaken buiten. Op boerderijen is het vrij normaal dat een hond niet in huis komt. Hij moet dan natuurlijk wel een warme droge plek hebben om te slapen (een hok of een schuur) en genoeg erf om te kunnen bewegen.
(Nu is een chihuahua nou niet per se het soort hond wat je lekker over je boerenerf laat rennen dus in dit geval is het wel sneu (zeker als ie de heele dag blaft) maar wilde even nuanceren dat een hond die altijd buiten is niet per se zielig of dierenmishandeling is)
Nou zie ik een heel groot erf voor mij, met een zoân klein hondje wat zich helemaal rot rent
Hahaha ik zou nooit meer een vervolgafspraak plannen.
Bye bye buren! Zoek het maar uit met je tuin
en @Santeria na weer een dag naar gepingel (je kan het zelfs amper spelen noemen) en âgezangâ te hebben moeten luisteren mijn moed bijeen geharkt en toch maar naar de syndicus gebeld (ik woon in VL). Waren gelukkig heel begripvol. Ik ga nu verder met hen afstemmen voor volgende stappen
Ik zou graag toekomen tot een weekschema waarin voor mij duidelijk is welke dagen en van welk uur tot welk uur er gespeeld wordt. Iemand enig idee wat daarin een realistisch voorstel is? Zelf speel ik geen muziekinstrument.
Haha echt een mega impopulaire mening hier, misschien moet ik ook naar dat topic toe, maar ik zou het echt super kut vinden als mijn buren hun voortuin zouden verslonzen. Vind dat echt zoân lelijk aanzicht ten opzichte van de rest van de buurt en ik zou persoonlijk ook geen huis kopen als de voortuin van de buren onkruid, scooters of containers bevat.