Ik vind dit ook heel grappig in combinatie met je forum naam 
Haha. Goed gespot!
Ik roep altijd: troepje je moeder, in plaats van -insertsoortgelijkscheldwoord-. Geen idee waarom, maar vandaar mijn forumnaam. Random ook wel dit, maar goed.
Ipv kapot maken kan je niet ‘s nachts de batterijen eruit halen? Zij kan het toch niet horen dus dan denkt ze dat hij nog werkt 
Sommige van die krengen werken op zonne-energie gvd 
De zonne-energie laadt dan toch de batterijen op?
Oh omg ik dacht gewoon aan van die AA batterijen hahaha
Ik liep laatst langs een tuin met zo’n apparaat en ik kromp gewoon ineen van oorpijn, allemachtig 
Hoop dat je er snel voor kunt zorgen dat ze dat ding weghaalt, vind het maar weinig empathisch van haar
Een van de buren ergens in de straat heeft een auto die een geluidssignaal geeft als ze achteruit rijden. En dat hoor je dus best hard ook buiten de auto, zelfs op zolder als ik in bed lig. Mn man weet welke auto het is en heeft ze er met een grapje op aan gesproken en ze gingen uitzoeken of het ook zachter gezet kon worden. Maar dat is tot nu toe niet gedaan en nu is het een geluid geworden waar ik me echt instant aan erger, ook omdat zij kennelijk dus 5 keer moeten steken om de auto te parkeren.
Nu ga ik speuren of ik kan ontdekken wie het zijn en moed verzamelen om er iets van te zeggen (misschien kan het geluid ook gewoon niet zachter)
De auto van mijn vriend heeft dit ook en die begint echt al heel snel te piepen. Kan volgens mij niet zachter helaas… Snap wel dat het heel irritant is!
Volgens mij is er bij de meeste auto’s voor de parkeerhulp inderdaad alleen keuze tussen aan of uit, dus ik vrees dat zachter niet gaat lukken!
@Bennielava Mijn buurvrouw heeft dit ook (alleen hoeft zij gelukkig maar 1 keer achteruit te steken dus heb er geen last van eigenlijk) maar het is geen parkeerhulp volgens mij. Omdat het een elektrische auto is (die van m’n buurvrouw iig) en je die motor bijna niet hoort is het volgens mij bedoeld als signaal voor mensen buiten de auto, net als bij een vrachtwagen.
Oooh ik dacht dat het van die piepjes waren zodat je niets raakt haha. Op zich wel slim dat ze dat doen bij elektrische auto’s, maar inderdaad wel hard als je dat zelfs in je bed hoort.
Ohh dat zou ook goed kunnen! Denk dat ik me er maar bij neer moet leggen, hopelijk heb ik over eeb tijdje er minder irritatie over
Het is maar een leed van een paar tellen toch?
Overigens viel het mij vandaag ook op toen iemand ging parkeren en moest hieraan denken. Het is een erg hard geluid.
Ah bij mij in de straat heeft ook iemand dat en die was en heel slecht in inparkeren, en hij ging elke dag wel 5 keer weg dus dat geluid hoorde ik zooo vaak en het kwam overal bovenuit op de 1 of andere manier, heel typisch geluid
Op een gegeven moment was het zo erg dat ik het continu en overal in leek te horen haha ook als dat niet zo was
Je kan er inderdaad helaas niks mee maar ik herken je gevoel! En nu ik dit typ besef ik me dat ik het al een tijdje niet gehoord heb. Misschien zijn ze verhuisd 
Mijn vroegere buren hadden een soort lamp met een verklikker en die maakte een soort tikkend/krakkend geluid. Werd er helemaal gek van dus heb dat ding een paar keer aangetikt en toen maakte ie dat geluid niet meer… scheelde me veel leed. Zou het kattending dus ook zeker slopen als het veel overlast veroorzaakt. Volgens mij werken die dingen ook amper, dat is nog het erge eraan.
Mijn buren nu zijn op vakantie en dan is mijn huis zo fijn en wonen we hier zo lekker. Geen geschreeuw, niet in de rook zitten, geen constante strijd aanhoren, geen geblaf van twee kleine kuthondjes en geen kinderen. Gelijk zo veel minder spanning in m’n lijf. Jammer dat ik een vrijstaand huis in een rustige omgeving in deze buurt nooit zal kunnen betalen want ik zou er echt graag geld aan uit willen geven 🥲
Ja duurt idd niet zo lang, maar zij gaan wel meerdere keren per dag met de auto weg, en kunnen niet inparkeren haha. Denk dat storender is dat ik er erg op let, dat dat het 100x erger maakt!
Ik ben ook benieuwd, ben ook echt boos op die buurvrouw
ik klim over die schutting en trek dat kutding van de muur hoor
Ja ik wil ook helpen! Als uit het gesprek niets is gekomen @Flora dan kunnen jij en je man nog een laatste keer met de buurvrouw gaan praten. Zodat jullie een alibi hebben als het doelwit wordt vernietigd