Dat is sowieso wel een heel goed idee ja! Buurvrouw is ook aan het begin van de zomer jarig, dus dat is een leuk cadeau.
Ik vind het ook gek hoor, dat ze helemaal niks voor jullie over laten.
Tegenwoordig zitten er koelelementjes in!
We waren maar 1,5 week weg en alles was groen toen we vertrokken. 
Ik zou dat ook niet tof vinden. Zou je nog iets kunnen reageren van: oh ben erg benieuwd hoe de tomaten smaken, hebben jullie er nog wat voor ons om te proeven?
Dat ze misschien zelf bedenken van goh nu hebben wij alle oogst van hun plant en zij zelf niks meer?
Of is dat te passief agressief?
Ik bedoel het niet voor de volgende keer dat ze voor de tuin zorgen, maar voor nu. Nu zijn ze net terug en wil ze eigenlijk aangeven dat ze het niet tof vond. Ik zou dan vragen: goh is er nog wat? Als het allemaal op is kun je dan aangeven dat je dat jammer vindt en dat je een volgende keer graag je eigen oogst (ook) kunt opeten.
Wat zou jij nu tegen ze zeggen? (Oprechte vraag, niet sarcastisch)
Snap echt niet dat die mensen zelf niet begrijpen dat meteen alles plunderen als je iets aanbiedt raar en aso is. Je zou verwachten dat je dat niet hoeft uit te leggen als je zoiets vriendelijks aanbied.
Sommige mensenā¦
Is inderdaad duidelijk, beter wel! Heeft ook geen zin ze achteraf een schuldgevoel te geven voor iets wat ze nu niet meer kunnen veranderen en idd ze neem ik aan niet expres hebben gedaan.
Nee, ze hebben het zeker niet expres gedaan. Maar blijkbaar hebben zij het inderdaad anders opgevat dan wij hebben bedoeld. Volgend jaar ga ik het gewoon aangeven en voor nu is het goed.
Maar ik wilde vooral weten of ik nu zo raar was. 
Buurvrouw kwam dus gisteren langs om te vragen of de hello fresh box iedere week bij ons afgeleverd mocht worden. Nee gezegd, want ik wil niet thuis moeten zijn voor een box die ik niet heb besteld. Eerlijk hoor, je kan daar toch gewoon voor thuis zijn of het niet bestellen?!
Besloten om sowieso maar even de deur niet op te doen als er aangebeld wordt. Volgens mij weten alle pakketbezorgers nu dat ik er vrijwel altijd wel ben overdag (slaapdiensten). Ik zie ze altijd resoluut mijn kant op lopen met pakketjes lol.
Sorry huismus, per ongeluk op jou gereageerd lol.
Wow ik las gisteravond het hello fresh verhaal van hierboven en toen werd er vanochtend om 8!!! bij ons aangebeld met een hello fresh doos voor de buurman, die we ook nog nooit hebben gezien overigens. Ging mijn uitslaapochtend
Daarom dus ook geweigerd. Ik heb geen ervaring met die box, maar gelukkig gaf hier iemand aan dat je de tijden kunt kiezen. Dus ik dacht nou dikke doei. Blijf er zelf maar voor thuis.
Het lef van sommige mensen he
Je moet die box toch ook gekoeld bewaren? Dan zou je nog een groot gedeelte van je koelkast moeten opofferen ook.
Nou er zitten volgens mij wel koelelementen in, maar hoelang het koel blijft weet ik niet.
Volgende keer lekker je bel uitzetten. Ik trek ook de batterijen eruit als ik een dutje ga doen.
Stonden onze hoogbejaarde buren net op de deur te bonken, omdat het klapraamje in onze slaapkamer openstond en het regent.
Ze zijn heel schattig hoor, maar bemoei je er lekker niet mee.
Oh dat klinkt echt sneu vind ik eigenlijk. Dat hij als paria wordt gezien en buiten wordt gesloten. En dan onder volwassenenā¦
Waar liegt en verzint hij dan dingen over bijv? en weten jullie zeker dat hij dat bewust doet? Als in: kan hij daar wat aan doen denk je?
Oh echt? Nou niet slim idd en je kan ook moeilijk verwachten dat mensen jouw spullen in hun koelkast willen bewaren.
Ik had vorige week mijn eerste hellofresh box en er zaten idd 2 koelelementen in. Maar dat waren vrij kleine zakjes en zijn volgens mij vooral bedoeld voor tijdens transport. Denk niet dat die sterk genoeg zijn om echt te koelen als de doos een tijd buiten de koelkast staat.
Ik vond het overigens erg jammer dat die koelelementen niet herbruikbaar zijn. Was weer onnodig plastic (en koel spul, geen idee wat er in zit). Ik zou het beter vinden als ze dan herbruikbare koelelementen met een soort statiegeld oid zouden doen, die je dan weer kan inleveren ofzo.