Burenergernissen (Deel 1)

Je moet die box toch ook gekoeld bewaren? Dan zou je nog een groot gedeelte van je koelkast moeten opofferen ook.

1 like

Nou er zitten volgens mij wel koelelementen in, maar hoelang het koel blijft weet ik niet.

Volgende keer lekker je bel uitzetten. Ik trek ook de batterijen eruit als ik een dutje ga doen.

2 likes

Stonden onze hoogbejaarde buren net op de deur te bonken, omdat het klapraamje in onze slaapkamer openstond en het regent.

Ze zijn heel schattig hoor, maar bemoei je er lekker niet mee.

13 likes

Oh dat klinkt echt sneu vind ik eigenlijk. Dat hij als paria wordt gezien en buiten wordt gesloten. En dan onder volwassenen…

Waar liegt en verzint hij dan dingen over bijv? en weten jullie zeker dat hij dat bewust doet? Als in: kan hij daar wat aan doen denk je?

24 likes

Oh echt? Nou niet slim idd en je kan ook moeilijk verwachten dat mensen jouw spullen in hun koelkast willen bewaren.

1 like

Ik had vorige week mijn eerste hellofresh box en er zaten idd 2 koelelementen in. Maar dat waren vrij kleine zakjes en zijn volgens mij vooral bedoeld voor tijdens transport. Denk niet dat die sterk genoeg zijn om echt te koelen als de doos een tijd buiten de koelkast staat.

Ik vond het overigens erg jammer dat die koelelementen niet herbruikbaar zijn. Was weer onnodig plastic (en koel spul, geen idee wat er in zit). Ik zou het beter vinden als ze dan herbruikbare koelelementen met een soort statiegeld oid zouden doen, die je dan weer kan inleveren ofzo.

9 likes

Ik heb een nieuwe ergernis. Ik wandel best vaak en kom tegenwoordig elke keer een vrouw tegen met een naar hondje, zoiets:

En ze sleurt gewoon keihard aan die hond zijn riem. De hond loopt niet maar wordt gewoon vooruit gesleept en trekt constant aan de lijn.

Hele tijd zie je dit:

En ik vind het zielig voor de hond en het baasje en ben bang dat het een terrorbeest wordt. :rage:

Wat stom! Wat zitten er nu voor koelelementen in dan? Toen ik een paar jaar geleden HF deed, zaten er wel herbruikbare in.

1 like

Gewoon vierkante zakjes met een soort vloeistof. Ik bewaar ze zelf om te hergebruiken maar je hoeft ze niet terug te geven

2 likes

Ohhh, die zaten er toen ook in inderdaad. Die heb ik nog steeds in de vriezer, vindt ze best chill haha.

1 like

Ja ik ook! Kleiner dan van die dingen uit de winkel

1 like

Ja plastic zakjes idd. Je kan ze zelf wel hergebruiken maar ik gebruik die dingen zelf nergens voor dus ga daar niks mee doen. En omdat het plastic zakjes zijn kunnen zij ze niet hergebruiken denk ik, zag er in ieder geval uit dat het snel stuk gaat!

Ah ik snap je, dat is wel zonde dan inderdaad!

1 like

0900 8844, slaap lekker

19 likes

Zou het kunnen dat ze die koelelementjes er alleen in de warmere maanden in doen? Wij hebben sinds januari ofzo HF en sinds een paar weken zitten die koelzakjes er iedere keer bij.
Heb ze ook herbruikt trouwens, prima hoor

1 like

Verkeerde topic denk ik haha

2 likes

Haha oeps shit moest idd in WJKW

Kijk vervelend dat je overlast ervaart. Maar als de politie een andere melding krijgt die meer aandacht benodigd heeft. Dan laten ze dit soort meldingen schieten.

1 like

Politie is (bijna) nooit zichtbaar op P2000.

2 likes