Burenergernissen (Deel 1)

Gewoon vierkante zakjes met een soort vloeistof. Ik bewaar ze zelf om te hergebruiken maar je hoeft ze niet terug te geven

2 likes

Ohhh, die zaten er toen ook in inderdaad. Die heb ik nog steeds in de vriezer, vindt ze best chill haha.

1 like

Ja ik ook! Kleiner dan van die dingen uit de winkel

1 like

Ja plastic zakjes idd. Je kan ze zelf wel hergebruiken maar ik gebruik die dingen zelf nergens voor dus ga daar niks mee doen. En omdat het plastic zakjes zijn kunnen zij ze niet hergebruiken denk ik, zag er in ieder geval uit dat het snel stuk gaat!

Ah ik snap je, dat is wel zonde dan inderdaad!

1 like

0900 8844, slaap lekker

19 likes

Zou het kunnen dat ze die koelelementjes er alleen in de warmere maanden in doen? Wij hebben sinds januari ofzo HF en sinds een paar weken zitten die koelzakjes er iedere keer bij.
Heb ze ook herbruikt trouwens, prima hoor

1 like

Verkeerde topic denk ik haha

2 likes

Haha oeps shit moest idd in WJKW

Snap sowieso niet waarom mensen geen rekening houden met de buren met betrekking tot harde muziek midden in de nacht. Wij lopen er zelf altijd heen, en anders een belletje naar de politie. Leuk dat mensen een feestje hebben maar er zijn mensen die willen slapen.

1 like

Kijk vervelend dat je overlast ervaart. Maar als de politie een andere melding krijgt die meer aandacht benodigd heeft. Dan laten ze dit soort meldingen schieten.

1 like

Politie is (bijna) nooit zichtbaar op P2000.

2 likes

Heel fijn dat de buren de tuin hebben betegeld terwijl wij op vakantie waren maar nu zit mijn auto onder dat slijpstof :cry: veegde net met mijn vinger en ging er lastig af, als ze nou even gezegd hadden voordat we weggingen dan had ik hem ergens anders neergezet. Of als ze er een doek overheen hadden gegooid scheelt ook al. Kan niet eens door de ruit kijken.
:cry: rot werk dat schoon te krijgen zonder krassen in de lak want moet met de hand ipv wasstraat.
Wij hebben zelf geen buitenkraan dus moet weer van binnen die slang aansluiten.

1 like

Ik zou dit even met ze bespreken hoor, dat jij mogelijk schade aan je auto hebt door hun verbouwing. Kijken of ze op enige manier hierin tegemoet kunnen komen.

En succes met schoonmaken!

3 likes

Een tijd terug had was er stof van cement o.i.d. over mijn auto heen gewaaid. Ik moest toen door een speciale wasstraat omdat de lak anders inderdaad beschadigd kon raken. Het veroorzakende bedrijf heeft de kosten toen vergoed. Misschien kan je kijken of er ook zo’n speciale wasstraat bij jou in de buurt zit en dan vragen of je buren die kosten willen vergoeden?

1 like

En @Sterrenkijker ik ga er idd even heen. En laten zien. Maak ook foto’s hoe het nu is. Auto is ook pas 2 jaar oud en lak helemaal goed.

Zo’n wasstraat ken ik niet, ga even zoeken.

Moet hem ook inleveren volgende week dus wil ook geen gezeik met de leasemaatschappij

1 like

Ik zou dan 112 bellen of eieren tegen de deur gooien. Als er een lied is dat ik haat, is het dat lied.

7 likes

Nog een kleine update over de tomatengate:
Buurvrouw vertelde later dat de tomaten nog op hun aanrecht lagen te rijpen, want de buurman had ze nog niet helemaal rijp geplukt :joy::woman_shrugging:

Ik kan er nu wel om lachen. De buurman heeft ook wel een speciale handleiding, dus volgende keer pak ik het anders aan.
We hebben de plant wat bijgesnoeid en gestut, dus hopelijk kunnen we zelf ook nog wat tomaten eten.

8 likes

Oh erheen gaan zou ik echt noooit doen, vind het zo knap. Dan lig je al in bed, je wilt slapen maar bent super opgeklopt en boos en dan aankleden om met (kans op) dronken mensen te praten. Ik zou dat niet durven :grimacing:

Ik doe dan gewoon een jas over mijn pyjama. Ze mogen best zien dat ze me wakker houden.

1 like