Burenergernissen (Deel 1)

Hier begint het:

1 like

Oh wauw snel gevonden hahaha :joy:

1 like

Je bent echt geen zeur. Het gaat niet om gewone leefgeluiden. Zoals @papierhier ook al schreef kan een bas soms raar door dreunen. Ik ben af en toe nog steeds gefrustreerd over mijn eigen burenoverlast en hoe ver het heeft moeten komen totdat ik niet meer dagelijks van mijn stoel trilde. Ik vind/vond het ook heel vervelend om bij nieuwe buren te moeten aankloppen maar de meeste mensen (afgezien de kutburen besproken in dit topic) zijn heel redelijk. En anders vindt hij je maar een zeur, het gaat om ook om jouw woongenot. Sorry voor mijn epistel.

5 likes

Ik dacht dat festivals niet mochten. Lijkt wel alsof er een professioneel georganiseerd feest is. Stomme hardcore. Dreunt zo hard door. Ik weet nu niet zeker of het een buur is

Ik zit me ook af te vragen wat ik hoor, buren of een of ander feest van buiten. Maar wat het ook is, het is een tyfusherrie

Vervelend zeg!
Heb je wel okay oppervlakkig contact met haar ih voorbijgaan? Zou het toch wel aankaarten, als dit bijna iedere dag overlast veroorzaakt. Hebben de andere buren hier geen last van?

Het is nog steeds bezig. Ik wil zo slapen.
Hardcore wordt soms wel afgewisseld met wat anders. Rondje Google levert niks op mbt prof feest.
Heb echt neiging om rondje te fietsen kijken waar het vandaan komt maar moet dan aankleden.

Is het bij jou al opgehouden?

Ben je er nog achtergekomen wat het was? Hier hield het gelukkig vrij snel op, denk dat het toch de buren waren

Ik denk dat er toch iets was georganiseerd. Rond half 1 stopte het en hoorde daarna allemaal dronken mensen voorbij fietsen en woon aan zo’n weg naar het centrum.

Ik kan me enorm inleven in de klagende partij

4 likes

De laatste maanden is mijn woongenot ernstig achteruit gegaan. Ik had hiervoor bovenburen die vaak aan het stampen waren maar was nog mee te dealen. Nu zijn er mensen die overal sigaretten dumpen, veel roken (kan ik natuurlijk niet over klagen). Dus of mijn woonkamer ruikt naar rook als ik het raam open heb en het andere moment mijn slaapkamer. Er is iemand die dag en nacht (vanochtend begon het om 07:30) beukmuziek draait. Omdat slapen slecht gaat de laatste tijd had ik besloten later te beginnen met werk maar de buurvrouw heeft schijt en haar honden laat ze lekker blaffen om 07:00(liefst voor mijn deur plan is nu wel om morgen met verwilderde coupe de deur te openen).Dus daar ging mijn plan om wat langer te slapen.

Ik weet dat er veel mensen weg zijn gegaan de laatste maanden en hoop dat dit deels corona is küt we leven ons uit/nieuwe woning jitters zijn maar heb vanmiddag wel even zitten janken door de overprikkeling. Want ik kan helaas ook niet constant met m’n NC koptelefoon opzitten.

Het was vandaag ook wel wel combinatie van dit alles waardoor het even te veel werd. De wil terug naar kantoor te gaan wordt zo steeds groter.

5 likes

Mijn buurvrouw is dj. Door Corona kon ze niet optreden en was het lekker stil. Nu treed ze blijkbaar weer op want ik hoor keiharde muziek en ze stampt de hele middag al.

Is ze echt een dj of denkt ze dat ze een dj is?

2 likes

Echt. Was haar fulltime baan voor Corona. Dus toen hoorde ik haar door de weeks constant het zelfde roepen en oefenen. En dan vrijdag/ zaterdagavond keihard alvast de set aan.

2 likes

Let me hear you say YEAH

7 likes

Omg, wat kut. Wat voor muziek draait ze?

1 like

Hardcore denk ik? Ben er zelf niet zo in thuis en voor mij klinkt het als herrie.

3 likes

als je dat hier zo droog leest, klinkt dat wel grappig.

Maar wat vervelend. :frowning:

3 likes

Al geprobeerd wat van te zeggen? Ook al ben je professioneel drummer je hoort het overlast te beperken. Goed geluidsisolerend materiaal moet ze aanschaffen.

Ja en ze heeft ook allemaal isolatie hangen enzo. Maar als we in dezelfde kamer zijn (maar zij bij haar en ik bij mij) hoor ik het nog steeds hard. Ze doet haar best want voorheen hoorde ik het nog harder.

1 like