Burenergernissen (Deel 1)

Ah ik heb het echt met hem te doen hoor, dat die buurman ook gewoon niet tot rede te brengen is terwijl de oplossing heel simpel is

Ik vind de soundbar maar een irritante uitvinding hoor, mijn buurman gebruikt die ook af en toe voor gamen en muziek (maar gelukkig is dat niet iedere dag) en dat dreunt zo erg

6 likes

Wat is het ook met mannen en audio.

3 likes

:sob:

8 likes

Lekker dan… :woozy_face:

1 like

Hahahaha fuck dat alarm er ook nog doorheen. Wat een ellende zeg

De moffen komen!!!

16 likes

Overdrijven is ook een vak… je zou denken dat hun gehoor minder is :joy:. Mijn ouders hebben ook zulke buren, toen er een auto in een garage knalde naast hun huis, meerdere keren (was met opzet) werd meneer nergens wakker van. Maar toen ik samen met een vriendin laat thuis kwam en bijna fluisterde kwam er de volgende morgen een passief agressieve opmerking over mijn gedrag. Selectief gehoor denk ik.

1 like

Oh ja zo irritant is dat! Ik maakte een poos geleden wat herrie door een oud bureau de tuin in te slepen in mijn eentje. Om 19.00 uur in de avond. Kreeg ik een appje van de buurvrouw ’ Hoi, gaat alles goed?’

Ja hoor, bemoei je met je eigen leve

15 likes

De buren hebben een gft-kliko staan waar het denk ik dood en verderfenis is, want het wemelt van de vliegen. Echt takkenveel. Er staat nu ook zo’n lokdoos op en daar is het ook een vliegenfest. Maar die beesten zien we nu ook steeds meer bij ons in huis, hun klotepoepjes verpesten allerlei stukjes muur en meubels. Maar deze vliegen zijn zo lastig om te elektrocuteren (gewoon snel doden is het beste, denk ik dan maar). Hoop dat die kliko snel optieft

Weet niet of je goed contact met ze hebt, maar je kan voorstellen dat ze alles wat ze weggooien verpakken in van die afbreekbare plasticzakjes. Mijn ouders hadden ook altijd super veel last van vliegen en maden, maar nadat ze die zakjes gingen gebruiken werd het veel minder (het hele probleem was natuurlijk dat ze echt super veel eten weggooien, probeer ze dat nu ook af te leren maar ugh)

2 likes

Dan app je gewoon in de groepsapp terug… oh ja dat was een pan die van het aanrecht viel. Dan valt ie bij iedereen door de mand met z’n ‘explosie’

4 likes

Dat is wel een idee idd! Als ik ze zie, zal ik het eens voorstellen. Dit is echt heel irritant. Kan me ook voorstellen dat het bij hun nog erger is.
De kliko’s worden pas volgende week opgehaald ook.

Dank voor de tip!

1 like

Pffff, dat is echt niet te doen inderdaad. Volgens mij werkt azijn erin gooien ook, maar het probleem is waarschijnlijk dat ze vlees in de kliko gooien. Als je dat in zakjes stopt moet het beter worden. Hopelijk lukt het!

Aah niks heerlijker dan de hele dag je huis schoonmaken en daarna diep de frisse lucht van de sigaret van de buurvrouw opsnuiven :heart_eyes:

17 likes

Ja heerlijk he! Ook lekker als je in bed ligt en de shaglucht van je buurman als luchtverfrisser je kamer in komt waaien <3.

2 likes

Hahaha heb je berichtje voorgelezen aan m’n vriend. Wat een treurnis :rofl:

1 like

Geluid kan soms wel heel hard doordreunen. Misschien klonk het voor hen echt als een explosie
Ik had ooit een benedenbuurman die ‘s ochtends vroeg op de ramen bonkte om vogels weg te jagen. Daar schrok het hele gebouw elke ochtend van wakker en toen waren er nog geen appgroepen, maar iedereen had het daar ook met elkaar over.

1 like

Ik weet niet wat wij fout doen maar die zakjes verteren dus bij ons super snel en dan heb je alsnog derrie en drek in je bak en uiteindelijk vliegen. Ga dat ding morgen avond schoon spuiten met de tuinslang want die van ons kan er ook niet meer mee door. Vet iritant wel.

3 likes

Oh het cafe bij mij op de hoek heeft de laatste tijd ineens soms op maandagavond ineens feest? Muziek staat super hard en een stamgast staat momenteel compleet uit de maat mee te schreeuwen met de muziek (Andre Hazes Jr. ook echt :sob:). Heb een tijdje geleden ook al melding gedaan bij de politie en dat heeft een paar weken geholpen, maar helaas nu dus niet meer blijkbaar.

Gelukkig ga ik binnen een paar weken verhuizen

Ik ging net de groene bak nog even snel buiten zetten om kwart voor twaalf en moest meteen aan dit topic denken. Mochten er meelezende buren zijn: sorry hè. Had het om 21 uur aan m’n vriend gevraagd maar die had t niet gedaan :roll_eyes:

3 likes