Wat een gezeik ja. Wij krijgen ook nog regelmatig brieven van mensen die in ons huis gewoond hebben, waaronder ook bankpassen enzo. Je voelt je dan toch verantwoordelijk om te zorgen dat alles op de juiste plek terecht komt, want het is niet zomaar een reclamefolder, maar een bankpas van iemand. Ook brieven van een incassobureau, etc.
Kun je alle brieven retour sturen met afzender onbekend? Misschien dat de afzenders dan contact opnemen met deze mensen om te vragen of het adres wel klopt? Ik heb geen idee hoe dat werkt. Als er genoeg brieven terugkomen dan moeten ze zich toch wel ergens realiseren dat het adres niet klopt.
Dit is pure speculatie, maar zouden ze misschien geld problemen hebben en daarom hun juist adres niet door willen geven bij allerlei instanties? Ze moeten toch ooit in de problemen komen als ze allerlei aanmaningen en rekeningen niet betalen omdat ze bij jullie terecht komen? Of zijn ze gewoon lui?
ik zou het gewoon weggooien (het liefst zou ik alles open maken en voordragen in de plaatselijke kroeg oid maar schijn 't strafbaar te zijn).