Oh grappig dat je dit post, want dit lijkt me idd echt lastig van kamperen wanneer tenten pal naast elkaar staan. Je hoort toch werkelijk waar allessss, lijkt me echt niet chill. Sterkte 
Kun je andere buren vragen ook te bellen?
Ik heb ook wel eens 3/4 keer gebeld vanaf 22u toen letterlijk mijn hele huis trilde. Maar ze kwamen pas om 3.30u, omdat ik de enige in de straat was die had gebeld en dus dachten ze dat het allemaal wel mee viel. Maar al mijn buren zijn schijters die nooit wat doen. Pas toen ik om 3u het raam opende tijdens het bellen snapten ze wat voor herrie er was.
Weekend is ook wel erg druk met dit soort meldingen, dus hoe meer hoe serieuzer ze het nemen.
Sterkte, hoop dat het snel rustiger wordt.
Ze zingen hier ook ergens in de buurt keihard en kneitervals “pak nou maar m’n hand” van nick en simon 
In mijn nieuw opgeleverde appartement heb ik een parkeerplaats waar mijn auto geparkeerd staat. In de week dat de laatste verdieping werd opgeleverd ontving ik een briefje onder mijn ruitenwisser;
‘Dit is NIET uw parkeerplaats. Gelieve op uw eigen parkeerplaats te parketen.’
(Het briefje zal van de meest recente buren komen)
Nu ben ik ook allergisch voor het woord ‘gelieve’ maar dat zal ik ze niet verwijten. Ik vond het MEGA irritant dat er geen naam, telefoonnummer of huisnummer werd achtergelaten. Toen ik terug kwam van mijn ritje stond hun auto uiteraard op mijn plek en kon ik dus een ander plekje zoeken.
Briefje teruggeschreven met mijn naam en huisnummer en de boodschap dat het wél mijn parkeerplek was (want plek nr X hoort bin huisnr Y)
Daarnaast ook een briefje voor mijn eigen auto geschreven met excuses voor de persoon op wiens plek ik mogelijk stond.
Later vond ik weer een briefje op mijn auto met excuses. Het was blijkbaar een foutje van de verhuurder. We hadden beiden die parkeerplek toegewezen gekregen. Maar nog steeds geen naam. Irritant!
Als je een boodschap hebt voor een van je buren hebt moet je je buren in de gelegenheid stellen op een fatsoenlijke manier contact op te nemen, toch?
De buren vonden het wel gezellig om de vogeltjes te voeren. Net om half 7. En de vogeltjes waren meeuwen 
Nee, normaal gesproken is dat echt niet zo’n ramp als mensen een beetje praten, dan denk je van ja dat doe ik zelf ook.
Maar nu ligt er een baby minder dan 5 meter van m’n hoofd af keihard te janken, beginnend om half 7 en eigenlijk tot ze weggaan om iets te gaan doen, is er constant herrie. Want dat andere kind (van 8 ofzo) is de hele tijd op de tafel aan het slaan en aan het zingen
Ik snap ook niet waarom zij met een baby gaan kamperen
. Lijkt me echt afschuwelijk voor jezelf en voor de mensen om je heen.
Ligt aan je baby ook toch? En aan jezelf.
Ja dat klopt maar hier ging het over een baby die bleef huilen en waarbij de tenten zo dichtbij elkaar staan. Dat lijkt me voor niemand gezellig.
Oh ik las verkeerd sorry
Ja toch jammer dat ze zo slecht te programmeren zijn. En ook het nadeel aan safaritenten vind ik vaak, die staan zo hutjemutje. Op lowlands heb je nog meer plek.
Mijn buren gaan nu keihard muziek draaien op hun balkon???
Mijn achterbuur studenten zitten volgens mij vol op de drugs in hun achtertuin.
Hevig te praten, over te geven (?) en te lachen. Echt dodelijk irritant want hoor het door de ventilator heen.
Maar ook echt geen zin om me hiervoor aan te kleden en ik ben ook bang dat ik door mijn huidige fysieke toestand iets minder dreigend over kom 
Of juist extra dreigend
Ik snap je helemaal! Niets zo irritant als een anoniem briefje. Al helemaal als het nergens op slaat, echt laf als je geen mogelijkheid tot communicatie biedt.
En ze zijn nu alweer bezig 
De buren hebben de twee planten in hun tegeltuin 'bemest ’ en nu stinkt het bij ons binnen ook 
Mn amerikaanse buurman heeft een briefje op de deur dat ze zijn stroom en gas willen afsluiten
vermoed dat dit eerder komt doordat hij geen Nederlands spreekt dan een geldkwestie. Ben echt plaatsvervangend gespannen voor hem. Heb al twee keer voor zn deur gestaan zodat we hem kunnen helpen met bellen oid maar hij is niet thuis. Hij is piloot en soms is ie echt lang weg…
Maar betaalt hij zijn rekeningen niet ofzo? Of is het een ander probleem?
Wie plakt dat briefje dan op z’n deur? De energiemaatschappij? Dat is toch ook raar
Ja die zijn dus vanochtend langs geweest om af te sluiten volgens mij? En toen was hij niet thuis en hebben ze zo’n blaadje op zn deur geplakt maar kan me voorstellen dat ze de volgende keer gewoon komen met een slotenmaker en politie