Burenergernissen (Deel 1)

Ja dat klopt maar hier ging het over een baby die bleef huilen en waarbij de tenten zo dichtbij elkaar staan. Dat lijkt me voor niemand gezellig.

Oh ik las verkeerd sorry
Ja toch jammer dat ze zo slecht te programmeren zijn. En ook het nadeel aan safaritenten vind ik vaak, die staan zo hutjemutje. Op lowlands heb je nog meer plek.

Mijn buren gaan nu keihard muziek draaien op hun balkon???

Mijn achterbuur studenten zitten volgens mij vol op de drugs in hun achtertuin.

Hevig te praten, over te geven (?) en te lachen. Echt dodelijk irritant want hoor het door de ventilator heen.

Maar ook echt geen zin om me hiervoor aan te kleden en ik ben ook bang dat ik door mijn huidige fysieke toestand iets minder dreigend over kom :sob:

2 likes

Of juist extra dreigend

13 likes

Ik snap je helemaal! Niets zo irritant als een anoniem briefje. Al helemaal als het nergens op slaat, echt laf als je geen mogelijkheid tot communicatie biedt.

1 like

En ze zijn nu alweer bezig :sob:

De buren hebben de twee planten in hun tegeltuin 'bemest ’ en nu stinkt het bij ons binnen ook :disappointed_relieved:

Mn amerikaanse buurman heeft een briefje op de deur dat ze zijn stroom en gas willen afsluiten :pleading_face: vermoed dat dit eerder komt doordat hij geen Nederlands spreekt dan een geldkwestie. Ben echt plaatsvervangend gespannen voor hem. Heb al twee keer voor zn deur gestaan zodat we hem kunnen helpen met bellen oid maar hij is niet thuis. Hij is piloot en soms is ie echt lang weg…

1 like

Maar betaalt hij zijn rekeningen niet ofzo? Of is het een ander probleem?

1 like

Wie plakt dat briefje dan op z’n deur? De energiemaatschappij? Dat is toch ook raar

1 like

Ja die zijn dus vanochtend langs geweest om af te sluiten volgens mij? En toen was hij niet thuis en hebben ze zo’n blaadje op zn deur geplakt maar kan me voorstellen dat ze de volgende keer gewoon komen met een slotenmaker en politie

Ja hij zal niet betalen anders zouden ze dit niet doen maar kan me misschien voorstellen dat huisvestiging via zn werkgever gaat en dat er zo iets mis is gegaan oid

3 likes

Aw, dat is wel sneu dan ja. Hoop dat het voor hem opgelost wordt.

Maar de verhuurder hoort toch informatie in het Engels te bieden?

Ja geen idee hoe dat werkt! Ik kan me voorstellen dat ze in zuid limburg denken joe je zoekt het je maar uit :wave:t3:

4 likes

Holy shit maar als je Engels spreekt zou je je toch uiteindelijk wel moeten redden in Nederland? Wist dat het best moeilijk kan zijn maar dit scenario :scream:

2 likes

Ja dat geloof ik ook wel, maar je hebt toch gewoon een standaard bestandje lijkt me?
Maar ja, miss heeft die verhuurder van @Karl_Lagerfeld alleen Duitse vertaling :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja dat dacht ik ook… maar kan me dan ook weer voorstellen dat als er vanochtend wel door hem open gedaan was dat die monteurs van de netbeheerder niet eens goed genoeg engels zouden spreken om hem uit te kunnen leggen wat ze komen doen.

2 likes

Karl toch, making the world a better place!

Overigens kan het zeer goed zijn dat de verhuurder geen informatie in het Engels aanbied, heb dit ook al van veel internationale vrienden/studiegenoten in het zuiden gehoord. Of dat het onduidelijk was dat g/w/l nou in de huur zat ja of nee.

3 likes