Ja zeker dat is ook zo. Maar hun muziek stond zo hard dat het moeilijk was om hun aandacht te krijgen. En naar de voorkant/voordeur lopen is best ver weg.
Ik kan me voorstellen dat ze schrokken van het flesje en/of het niet leuk vonden, maar ik vind het ook achterlijk dat ze zeiden dat je vriend maar naar de voordeur moet komen. Heeft toch niemand zin in midden in de nacht?
Ik belde eens ‘s nachts de politie omdat achterburen live muziek aan het maken waren met gitaren en microfoons aan versterkers. Op een doordeweekse nacht.
Zei de persoon aan de telefoon dat die mensen misschien niet doorhadden dat het zo hard was en of ik niet eerst even zelf langs wilde gaan omdat het anders voor die mensen niet fijn zou zijn ?!?!
Als je een versterker gebruikt snap je zelf toch ook wel dat het HARD is.
Ik heb geantwoord dat ik niet in mijn pyjama allemaal straten door ging lopen naar mensen die ik niet ken. En dat ik het ook niet zo fijn vond om niet te kunnen slapen terwijl ik weer vroeg op moest voor werk. 
Politie is toen wel gekomen gelukkig.
Je zou misschien ook nog kunnen zeggen dat jouw appartement vrij komt als je in haar appartement gaat zitten. Heel misschien is er een kans dat haar gegadigden liever aan het plein zitten?
Dat schiet helaas niet zo op dan
Ik vind mijn overbuurman echt irritant. We wonen heel erg dicht op elkaar dus je kan zo bij elkaar naar binnen kijken. De vorige buren hadden een hele grote plant voor het raam staan dus het zicht werd een beetje ontrokken. Deze vent heeft niks voor de ramen en ook bijna geen meubels behalve zijn bureau midden in de kamer. En mega vaak zit ie met zijn stoel richting ons gedraaid en kijk ik hem weer zo in zijn smoel
Hij heeft ook nog een raam aan de andere kant en wij niet dus ik vind dat hij er iets voor moet doen maarja denk dat ik zelf maar met een oplossing moet komen voor hier
Het kan ook zijn dat hij niet zo goed bij jullie naar binnen kan kijken? Dat was bij ons ook zo. Ik dacht dat onze buren alles zagen maar we bleken zulke spiegelende ruiten te hebben dat ze echt niks zagen haha
Ik snap heel goed dat je dit irritant vindt maar vrees inderdaad dat je toch zelf maatregelen moet nemen als je niet wil dat hij naar binnen kan kijken bij je. Jullie kijken nu ook bij hem binnen maar blijkbaar interesseert hem dat niet zo. Meestal is het toch zo dat degene die het binnen kijken irritant vindt maatregelen moet nemen. Je neemt vaak tenslotte gordijnen/vitrage/plakplastic zodat mensen niet bij jou binnenkijken en niet zodat jij niet bij anderen binnen kijkt.
Ja je hebt ook gelijk hoor! Wij hebben alleen 5 meter raam en hij maar 1.5 dus vind het zo zonde om iets voor te doen
maar is waar wat je zegt, heb ook onderschat toen ik hier kwam wonen hoe irritant ik het zou vinden
Je zou eventueel van dat spiegelfolie/warmtewerende folie op kunnen plakken. Dan kunnen mensen niet naar binnen kijken, maar jij wel naar buiten.
Kijkt de buurman iig niet meer hun kant op 
Hahaha het brengt wel de boodschap over dat ik t irritant vind denk ik 
Maar als hij maar 1,5 meter heeft en jullie 5 meter… als ik 1,5 meter raam had zou ik er juist niets voor hangen of zetten. Dan komt er nog een beetje licht naar binnen.
Hij woont in een soort kubus van ramen dus licht van alle kanten (ik alleen aan de kant die op hem uitkijkt
Of je koopt top down and buttom up plissé gordijnen. Plissé komt dan alleen op z’n ooghoogte en de rest is gewoon mooi open?
Ik heb laatst een paar meldingen gemaakt van alle auto’s die op onze stoep recht voor de deur parkeerden en ze zijn de dag erna al langs geweest om ze allemaal te bekeuren 
Ik moet dit ook gewoon doen. Hier zijn het ondertussen ook van die prive parkeerplaatsen aan het worden. Irriteer mij er mateloos aan. Heb je melding bij de gemeente gedaan?
Uh parkeerden ze dan op jullie oprit? Of stoep waar geen parkeerverbod staat?
Op de stoep voor ons huis (sowieso op de stoep verboden) en dan zo dicht tegen het huis dat er ook geen rolstoelen of kinderwagens meer tussendoor kunnen. Echt zooo irritant. Belangrijke edit: we hebben dus geen voortuin haha, dus het is stoep (wat ook nog eigen grond is), 1,5 meter stoep, huis. Dus je ziet ook nog es niks dan.
@Wilgenboom Ja via de website kan je een formulier invullen! Het valt officieel onder overlast, dus dat kan je makkelijk melden via de gemeente.
Je kunt het ook via de app Fixi doen.