Ja ik heb hem net geholpen met calling the customer service! Maar daar was een hele lange wachttijd dus hij zou me laten weten als hij nog hulp nodig heeft.
Iemand steekt nu al vuurwerk af?? wtf
De kittens raakten er helemaal overstuur van
Ik heb een nieuwe buur en diens muziek staat zo hard dat ik het woord voor woord kan verstaan en mijn eigen muziek amper hoor, maar ik heb geen zin om langs te gaan. Ik geloof niet dat alleen slechte vibes sturen dit gaat oplossen.
Zou je denken maar bij heel veel instanties spreken ze heel slecht Engels! Everybody thinks they can speak English but if you ask a moeilijke question is goes toch wrong.
Liep mijn vriend ook heel erg tegen aan met zorgverzekeraars, banken, gemeente etc.
Ik woon in een autovrij hofje en ik struggle daar dagelijks mee omdat we allemaal tering ver moeten lopen naar de parkeergarage. Nu is er een buurman die dus gewoon zn busje het hofje naar binnen rijd, naast zân huis zet om er aan te klussen. Het is ook nog eens echt een onaardige kwast dus heb net handhaving gebeld.
Ik heb gisteren ook als een debiel naast de parkeergarage de maxicosi staan installeren omdat ik niet bij mn huis kan komen met de auto.
Ik woon in een appartementcomplex waar we allemaal dezelfde saaie blauwe voordeur hebben in een verder lege gang. Leeg, op de nieuwe buurvrouw na die een soort voortuin op de gang heeft gemaakt voor haar deur. Planten, krukjes met vazen met nepbloemen, tuinkabouters, beeldjes, regenlaarzen⊠En zoân beetje elke dag verandert ze de compositie of staan er weer nieuwe dingen. Het staat niet echt in de weg voor de brandveiligheid (dus ik kan niet echt gegrond klagen denk ik), maar ik stoor me er zo aan?? Hou je troep lekker in je eigen huis?
Klinkt als iemand met te veel vrije tijd en dit een beetje als hobby doet. Vind het wel schattig, haha. Maar ja denk niet dat je er echt iets mee kan idd
Klinkt als iemand die de boel gezellig wil maken, leuk juist. Zolang het veilig is heb je geen reden om te klagen denk ik.
Ahhh dit klinkt als mn oude buurvrouwtje met haar zonne-energielampjes en plantjes etc. Zat daar altijd lekker wijntjes te drinken en had een trappetje met bloemetjes en plantjes erop en dan een krijtgedeelte waar sierlijk âWelkomâ op stond
Is het huur of koop? Vaak mag er uberhaupt niks op gangen staan in complexen ivm brandveiligheid. Zou eens kijken of je iets kan vinden in huurvoorwaarden als die er zijn. Brandveiligheid is niet alleen een gigantische kast die de doorgang ofzo blokkeert
Ik vind het wel leuk klinken! Ja misschien wat rommelig maar ook wat vrolijkheid in de saaie gang.
Mijn buren hebben een camera in hun achtertuin hangen. Gericht op de achterdeur. Ik kan die camera vanuit mijn achtertuin zien hangen. Ik heb mijn buren over de camera aangesproken. Toen zeiden ze dat de camera alleen onder de schutting op neemt. Toch merk ik dat ik me aan die camera stoor. Merk dat ik er op let of naar kijk. Wat zouden jullie doen? Ik denk dat ik toch nog eens ga aangeven dat ik me er niet prettig bij voel. Ik wil dat ding gewoon niet zien hangen vanuit mijn tuin.
Als die camera alleen hun eigen tuin filmt kun je er weinig mee. Ben je bang dat hij jouw tuin ook filmt?
Ja ik denk dat hij ook over de schutting op neemt. Als ik de camera kan zien. Met de lens naar mij. Kan de camera mij ook zien.
Kan je vragen of je keer mag zien wat ie filmt? Misschien is het echt alleen onder de schutting en zo niet dan moeten ze hem lager zetten.
Dat is wel een goed idee. Als ze het niet willen laten zien, dan hoop ik dat ze de camera lager willen hangen.
Meestal mag het uberhaupt niet, of het nou in de weg staat of niet. Mocht er brand uitbreken dan is het is iets wat vlam kan vatten. Als de gang leeg is dan blokkeren de deuren dat het verder verspreid. Bij mij mogen deurmatjes niet eens in de hal liggen. Nu is de hal ook niet super breed dus als je niet in het midden loopt dan kun je dus struikelen over zoân mat als die niet vast geplakt is. Dus ik zou het zeker nakijken of het wel is toegestaan.
Ik heb vannacht de tuinslang methode waar ik al weken op aan het broeden ben toegepast. En het werkte top.
Details please!
Oke @Foefjeisthuis
We gingen slapen en hoorde dat een van de achterburen een feestje hadden op hun dakterras/balkon (5 meter van onze slaapkamer verwijderd). We vonden het vreemd dat ze niet eventjes een blaadje in de bus hadden gegooid oid. Maar het zijn normaal leuke en nette mensen dus oke; we hadden de ramen dicht gedaan, ventilator aangezet zodat we het minder hard hoorde. Toen gingen we slapen en toen werden we om 01:30 wakker van âI WANNA SEE A RAINBOW HIGH IN THE SKYâ. Echt keihard.
Mn vriend wilde vragen of het zachter kon via hun balkon. Gooide een half vol flesje water op het balkon om hun aandacht te krijgen. Daar waren ze echt verbolgen over en ze zeiden dat mn vriend maar aan de voordeur moest komen. Dus daar ging hij heen. Ondertussen gingen ze blikjes tegen ons huis en ramen gooien (rip mijn schone ramen)
Ja en dat raakte me recht in mn nesteldrang dus ben ik in de tuin gaan staan en heb de tuinslang opengedraaid en op de hardste stand hun balkon opgespoten.
Ook nog woordenwisseling gehad waarin de hele tijd het argument âje woont in het centrumâ terug kwam. Ja ik woon in het centrum van de geluidsoverlast hel ja.
En ze zeiden nog dat zij geen blikjes gegooid hadden maar de studenten op het balkon naast ze gaven toen aan dat ze het wel waren.