Gezellige buren heb je. Ik had de politie gebeld
Love dit
Mijn bovenbuurvrouw loopt 's avonds altijd rondjes op dr hakken. Heel leuk, maar wtf waarom? En gisteren bleef ze maar boven mn kamer dwalen. Je kan haar gewoon door het huis volgen. Deze keer duurde het een kwartier of zo.
Net als stofzuigen. Doet ze standaard om 9 uur 's avonds. Kijk, als je wat hebt laten vallen vind ik het prima, maar ze smijt met die stofzuigermond op de vloer en doet dat uren lang.
Volgens mij heeft ze ook geen dempende laag dus alles hoor je keihard.
Hahaha love je wraak actie! En echt ga weg met je woont in het centrum. Daar willen mensen ook gewoon normaal wonen zonder aso buren.
Misschien kun je een tuinslang aan je keukenkraan koppelen. Klinkt alsof het goed werkt namelijk
Ik had dit ook bij mijn vorige buren, en ging op een gegeven moment met een bezemsteel op het plafond kloppen. Werkte top
Jij denkt in oplossingen
Ik smul van dit verhaal hoor, maar vroeg me wel af of dit niet verder geĂ«scaleerd is? Degene die het zou wagen om de tuinslang op mijn balkon te zetten tijdens een feestje zou ik namelijk hoogstpersoonlijk van zân balkon af trekken.
Zeker als ze zich blijkbaar al zo aso gedroegen met dat blikjes gooien enzo zou ik echt bang zijn dat het helemaal zou escaleren door de tuinslang erop te zetten.
Nee ik heb geen balkon, stond in mn tuin onder hun balkon en ze hadden wat mij betreft naar beneden mogen komen. Hadden ze meteen die 10 blikjes uit mn tuin mogen opruimen en mn ramen mogen wassen.
Hahaha ja gewoon aan je keukenkraan, kan prima! En water is heel kut maar je doet er niemand pijn mee
Maar na de tuinslang dropen ze dus af (min of meer letterlijk)?
Ik zou echt verwachten dat het dan juist escaleert in plaats van dat het werkt. Maar goed ik zou ook weer geen blikjes tegen iemands ramen gaan gooien dus misschien moet ik mij gedachtegang ĂŒberhaupt niet vergelijken met die van je buren.
@Karl_Lagerfeld Zou het misschien kunnen dat je buren dat flesje water dat je vriend gooide niet interpreteerden als âhun aandacht trekkenâ maar als âwtf iemand probeert me te raken met een flesje waterâ? Noway dat dan het geoorloofd is om mensen hun huis met blikjes te gaan bekogelen natuurlijk, begrijp me niet verkeerd, maar ik zou mega schrikken als er ineens een flesje water mijn kant op gegooid wordt (halfvol schrijf je, kan best hard aankomen) en ook wel pissig worden daarom (want indd als je iets te melden hebt dan bel even aan). Maar dit is misschien een zeer onpopulaire mening hoor.
Ja zeker dat is ook zo. Maar hun muziek stond zo hard dat het moeilijk was om hun aandacht te krijgen. En naar de voorkant/voordeur lopen is best ver weg.
Ik kan me voorstellen dat ze schrokken van het flesje en/of het niet leuk vonden, maar ik vind het ook achterlijk dat ze zeiden dat je vriend maar naar de voordeur moet komen. Heeft toch niemand zin in midden in de nacht?
Ik belde eens âs nachts de politie omdat achterburen live muziek aan het maken waren met gitaren en microfoons aan versterkers. Op een doordeweekse nacht.
Zei de persoon aan de telefoon dat die mensen misschien niet doorhadden dat het zo hard was en of ik niet eerst even zelf langs wilde gaan omdat het anders voor die mensen niet fijn zou zijn ?!?!
Als je een versterker gebruikt snap je zelf toch ook wel dat het HARD is.
Ik heb geantwoord dat ik niet in mijn pyjama allemaal straten door ging lopen naar mensen die ik niet ken. En dat ik het ook niet zo fijn vond om niet te kunnen slapen terwijl ik weer vroeg op moest voor werk.
Politie is toen wel gekomen gelukkig.
Je zou misschien ook nog kunnen zeggen dat jouw appartement vrij komt als je in haar appartement gaat zitten. Heel misschien is er een kans dat haar gegadigden liever aan het plein zitten?
Dat schiet helaas niet zo op dan
Ik vind mijn overbuurman echt irritant. We wonen heel erg dicht op elkaar dus je kan zo bij elkaar naar binnen kijken. De vorige buren hadden een hele grote plant voor het raam staan dus het zicht werd een beetje ontrokken. Deze vent heeft niks voor de ramen en ook bijna geen meubels behalve zijn bureau midden in de kamer. En mega vaak zit ie met zijn stoel richting ons gedraaid en kijk ik hem weer zo in zijn smoel
Hij heeft ook nog een raam aan de andere kant en wij niet dus ik vind dat hij er iets voor moet doen maarja denk dat ik zelf maar met een oplossing moet komen voor hier
Het kan ook zijn dat hij niet zo goed bij jullie naar binnen kan kijken? Dat was bij ons ook zo. Ik dacht dat onze buren alles zagen maar we bleken zulke spiegelende ruiten te hebben dat ze echt niks zagen haha
Ik snap heel goed dat je dit irritant vindt maar vrees inderdaad dat je toch zelf maatregelen moet nemen als je niet wil dat hij naar binnen kan kijken bij je. Jullie kijken nu ook bij hem binnen maar blijkbaar interesseert hem dat niet zo. Meestal is het toch zo dat degene die het binnen kijken irritant vindt maatregelen moet nemen. Je neemt vaak tenslotte gordijnen/vitrage/plakplastic zodat mensen niet bij jou binnenkijken en niet zodat jij niet bij anderen binnen kijkt.