We hebben hier allemaal priveparkeerplekken met van die hekjes. Sommige mensen doen die dingen niet omhoog, hun keuze maar is wel een risico. Blijkbaar heeft er iemand geparkeerd op zo’n priveplek en toen ging iemand om 22:15 bij ALLE buren in een flat met 40+ huizen aanbellen om verhaal te halen?! Doe normaal wijf
Is het geen optie om dan alsnog het hekje omhoog te doen? En dan een briefje met je nr op de auto te doen. Zou ik doen denk ik 
Heel slecht maar als mensen hun auto denken gratis neer te zetten op mijn werk zet mijn baas ze altijd klem. Dan moeten ze wel naar binnen komen en zegt hij dat parkeren bij ons 50 euro kost en hoe ze willen betalen.
Doet ie niet echt hoor maar vind het wel grappig om die mensen dan te zien schrikken en sorry te zien stamelen. Moeten ze maar niet illegaal ergens parkeren.
Ja dat doe ik wel eens
maar als je slim bent zet je hem zo dat het hekje niet omhoog kan. maar mijn ergernis was vooral dat iemand het gore lef heeft bij 40+ huizen aan te bellen om 22:15. hoe haal je het in je hoofd
Ja dat is echt belachelijk, zet dan een bericht in de algemene appgroep of hang een (passief agressief) briefje op beneden. Het kan ook net zo goed iemand zijn die elders is als een bewoner of gast van een bewoner.
Zou ook not amused zijn als er op tijdstip wordt aangebeld
Ha, mijn baas doet dat ook wel eens (maar dan zonder ‘factuur’
). Ik werk in de buurt van veel winkels en vaak zetten dan mensen hun auto lekke makkelijk voor onze deur neer. Wij zitten bij de deur dus is mooi entertainment.
Mijn buren hebben de muziek weer aan hoor, gaat weer een lange avond worden 
Dit hebben we vroeger ook op school gedaan voor onze straat. Ik heb toen meegedaan aan de wedstrijd en gewonnen
jarenlang heeft dat bord naast de weg gestaan en het werkte.
Mijn man werkt in de verkeerstechniek en als hij bij bewonersavonden aanwezig is (bijvoorbeeld om zo’n probleem als jij schetst te bespreken met gemeente en omwonenden), zeggen ze inderdaad altijd dat er te hard gereden wordt door niet-bewoners. Soms doen ze een onderzoek voordat ze een aantal oplossingen gaan schetsen en op basis van videobeelden (om parkeerdruk te registreren of hardrijders enz enz) blijkt echt steevast dat de bewoners zelf (ook) de mensen zijn die het gaspedaal weten te vinden. Echt typisch wel.
Hier ook weer een volkszanger ingehuurd.
Vreselijk dat Nederlandstalige smartlappen muziek.
Gewoon die kroegen weer tot laat open en/of regen en koud weer dan zijn we hier vanaf.
Wow.
Hier was het de hele avond ook muziek op straat van burendag, heerlijk Andre hazes enzo, joepie.
Om 22:00 stipt ging de muziek uit en volgens mij is het nu gewoon stil 
Hier is er nog hele harde muziek gaande, klinkt als een openlucht concert, maar kan niets vinden.
Hoop dat het om 00u maar afgelopen is dan.
Netjes dat jullie buren al stil zijn, bij ons gaat ze altijd tot 2u s nachts door en echt alle ouders in de straat zijn hier los aan het gaan, recht voor mijn slaapkamerraam. Mijn man staat er ook nog tussen maar ik zit nu lekker met mijn noise cancelling koptelefoon op serie te kijken. Vind het echt knap dat zij morgen om 7u s ochtends weer fris en fruitig zijn met hun kinderen en ik om 23u al naar binnen ga.
*edit; het was 3.30u geworden en het is nu 11u nog steeds muisstil op straat haha.
Hier nog een grote tent met keiharde muziek op het binnenplein. Super irritant. Dacht eerst voor burendag, maar daar past het type muziek niet bij…?
Edit: ik had nog nooit van burendag gehoord btw. Wij hebben normaal alleen van die Tiny’s en Hetty’s die doorheen het jaar weleens knutselactiviteiten organiseren. 1000x liever dat 
Bij mij is het echt een festival, geen burendag. Daar is in mijn buurt ook niets aan gedaan. 
Weer verbouwende buren. Niet ingelicht. En nu trilt ons hele huis al sinds 7 uur.
Zo moeilijk is toch niet om even te zeggen. Kan nu ook niet kijken om ergens anders te werken.
Het is nu de andere kant en nu zitten we tussen twee verbouwende buren in. 
Morgen gelukkig naar kantoor.
Mijn buurvrouw loopt al de hele avond op schoenen door het huis te stampen, echt denk ff naaaa 
In de app van mijn flat wordt vaak geklaagd over luidruchtige feestjes en het antwoord is dan standaard: je kunt ook in een hutje op de hei wonen als je niet tegen feestjes kunt huehuehue.
Ja of jij gaat daar wonen als je zo graag elk weekend muziek op standje maximaal wilt draaien en geen rekening wilt houden met je buren.
verbouwingsgeluiden zijn echt hard. En radio keihard aan. Hoor het door mn tv.
Snap echt niet dat ze niet even hebben gezegd. Dat zou al zoveel schelen en had ik wat kunnen regelen.
En ze hadden volgens mij in overleg moeten doen want het is op de erfgrens.
Had ik opgezocht idd en ook de kadaster grens. Als ik het goed zie staat de afscheiding op onze grond en dan paar cm tot de erfgrens. Gaat dan over die paar cm.
Daar wil ik niet moeilijk over doen maar het is het principe, zonder overleg of aangeven dat ze wat gaan doen. Terwijl we vorige week nog elkaar spraken.
Ik ben door al dat bouwgeweld ook bang voor schade.
Ik ga er maar weer langs. Moest bij de andere buren ook al. Die deden ook alles zonder overleg of aangeven wanneer ze bouwden.
Zo moeilijk is het toch nog niet om even te laten weten, van x tot x zijn we aan het verbouwen je kan wat overlast hebben.
Vind dit altijd zo’n kut argument, ik woon juist hier omdat ik iets anders (onder andere dat hutje op de hei) niet kan betalen