Ja je hebt ook gelijk hoor! Wij hebben alleen 5 meter raam en hij maar 1.5 dus vind het zo zonde om iets voor te doen maar is waar wat je zegt, heb ook onderschat toen ik hier kwam wonen hoe irritant ik het zou vinden
Je zou eventueel van dat spiegelfolie/warmtewerende folie op kunnen plakken. Dan kunnen mensen niet naar binnen kijken, maar jij wel naar buiten.
Kijkt de buurman iig niet meer hun kant op
Hahaha het brengt wel de boodschap over dat ik t irritant vind denk ik
Maar als hij maar 1,5 meter heeft en jullie 5 meter⊠als ik 1,5 meter raam had zou ik er juist niets voor hangen of zetten. Dan komt er nog een beetje licht naar binnen.
Hij woont in een soort kubus van ramen dus licht van alle kanten (ik alleen aan de kant die op hem uitkijkt
Of je koopt top down and buttom up plissĂ© gordijnen. PlissĂ© komt dan alleen op zân ooghoogte en de rest is gewoon mooi open?
Ik heb laatst een paar meldingen gemaakt van alle autoâs die op onze stoep recht voor de deur parkeerden en ze zijn de dag erna al langs geweest om ze allemaal te bekeuren
Ik moet dit ook gewoon doen. Hier zijn het ondertussen ook van die prive parkeerplaatsen aan het worden. Irriteer mij er mateloos aan. Heb je melding bij de gemeente gedaan?
Uh parkeerden ze dan op jullie oprit? Of stoep waar geen parkeerverbod staat?
Op de stoep voor ons huis (sowieso op de stoep verboden) en dan zo dicht tegen het huis dat er ook geen rolstoelen of kinderwagens meer tussendoor kunnen. Echt zooo irritant. Belangrijke edit: we hebben dus geen voortuin haha, dus het is stoep (wat ook nog eigen grond is), 1,5 meter stoep, huis. Dus je ziet ook nog es niks dan.
@Wilgenboom Ja via de website kan je een formulier invullen! Het valt officieel onder overlast, dus dat kan je makkelijk melden via de gemeente.
Je kunt het ook via de app Fixi doen.
We hebben hier allemaal priveparkeerplekken met van die hekjes. Sommige mensen doen die dingen niet omhoog, hun keuze maar is wel een risico. Blijkbaar heeft er iemand geparkeerd op zoân priveplek en toen ging iemand om 22:15 bij ALLE buren in een flat met 40+ huizen aanbellen om verhaal te halen?! Doe normaal wijf
Is het geen optie om dan alsnog het hekje omhoog te doen? En dan een briefje met je nr op de auto te doen. Zou ik doen denk ik
Heel slecht maar als mensen hun auto denken gratis neer te zetten op mijn werk zet mijn baas ze altijd klem. Dan moeten ze wel naar binnen komen en zegt hij dat parkeren bij ons 50 euro kost en hoe ze willen betalen.
Doet ie niet echt hoor maar vind het wel grappig om die mensen dan te zien schrikken en sorry te zien stamelen. Moeten ze maar niet illegaal ergens parkeren.
Ja dat doe ik wel eens maar als je slim bent zet je hem zo dat het hekje niet omhoog kan. maar mijn ergernis was vooral dat iemand het gore lef heeft bij 40+ huizen aan te bellen om 22:15. hoe haal je het in je hoofd
Ja dat is echt belachelijk, zet dan een bericht in de algemene appgroep of hang een (passief agressief) briefje op beneden. Het kan ook net zo goed iemand zijn die elders is als een bewoner of gast van een bewoner.
Zou ook not amused zijn als er op tijdstip wordt aangebeld
Buren zijn terug van vakantie en hun ik-blaf-om-alles hond dus ook.
Ha, mijn baas doet dat ook wel eens (maar dan zonder âfactuurâ ). Ik werk in de buurt van veel winkels en vaak zetten dan mensen hun auto lekke makkelijk voor onze deur neer. Wij zitten bij de deur dus is mooi entertainment.
Mijn buren hebben de muziek weer aan hoor, gaat weer een lange avond worden
Dit hebben we vroeger ook op school gedaan voor onze straat. Ik heb toen meegedaan aan de wedstrijd en gewonnen jarenlang heeft dat bord naast de weg gestaan en het werkte.