Niet echt een ergernis dit, maar ik weet even niet waar ik het anders moet plaatsen.
Afgelopen weekend zaten mijn vriend en ik uit te brakken op de bank toen we ineens een heel nest kittens in onze tuin zagen ronddwarrelen. Super gezellig natuurlijk! Volgens mijn vriend zag hij een paar dagen ervoor iemand in twee tuinen links van onze tuin iemand met kittens in zijn hand staan. Blijkbaar zijn ze dus van hun. (Wij wonen hier echt net, en kennen op de directe buren na nog niemand.)
Goed, gisteren ging ik even 5 min met de fiets weg en liet ik de achterpoort van de tuin open. Toen ik terugkwam zat dat hele nest weer in onze tuin.
Zo ook gisteravond toen het al donker was. We hebben er zelfs twee bij ons binnengelaten om mee te spelen, omdat ze tegen onze tuindeur aan het springen waren. Toen rond 10 uur ofzo, in het pikkedonker weer buiten neergezet. (
)
Ik heb helemaal geen verstand van katten en weet ook niet hoe oud deze kittens zijn, al zijn ze wel echt nog heel klein. Maar is dit normaal, dat ze gewoon zo vrij worden gelaten? Niemand controleert blijkbaar waar ze naartoe gaan, en of ze niet weglopen enzo. Ik heb er niet zo’n fijn gevoel bij maar misschien is dit gewoon hoe je katten laat opgroeien. Heeft iemand hier verstand van?