Lang niet zo erg als bij @Drawster maar hier ook vorige bewoners waar nog steeds post van komt. Hadden best oké contact met ze, heb ze in een jaar tijd al een paar keer geappt dat er nog post ligt maar zo’n gedoe voor ze het weer ophalen iedere keer. Gisteravond zei m’n buurvrouw dat ze de vrouw die hier eerst woonde op bezoek kreeg, dus ik dacht ach, ik app haar over die post, kan ze het meteen meenemen. Ze appte ook terug dat ze het zou oppikken, en wederom niemand gezien (ze is het al eerder vergeten, echt hoe dan).
Ik ga het nu echt laten (en ga zelf ook verhuizen weer dus dan heb ik er geen last meer van) en alles maar retour afzender sturen. Vind die lakse houding echt zó ergerlijk
haha ik las “raad wie er met avondeten voor onze deur stonden”, alsof ze gezellig even wat lekkers te eten mee hadden genomen.
maar bizar verhaal dit, hopelijk is het nu klaar
maar wat voor post dan? echt belangrijke dingen of valt het wel mee?
Een geadresseerd reclameblad, maar ook een envelop van het ziekenhuis, zowel belangrijk als onbelangrijk. Het ligt er ook al eventjes hoor, ik blijf er niet iedere week achteraan appen.
Volgens mij gebeuren die ook niet maar wou ze gewoon even iets kunnen opnoemen. Het is gewoon ook niet zo’n leuk persoon.
Oh ja dat is wel een goede had mijn bericht weer weggehaald want voelde me zo’n zeikerd. Het stomme is zodra ik buiten op de galerij sta hoor ik het ook niet.
Mijn werkkamer grenst aan de keuken van mijn buren, die vaak wat later op de avond koken. Daardoor ruikt het soms opeens de hele avond naar vis bijvoorbeeld. Vanavond ruikt het onmiskenbaar naar Oost-Europees kantine-voedsel (wat ik om te eten nog best ok vind, overigens, maar niet als huisparfum nu). Gelukkig hoef ik niet meer te werken.
Ik ben er in meerdere geweest, maar wist nooit precies wat ik kreeg voorgeschoteld. Ook altijd drie gangen met van die koude soepen vooraf. Denk dat een soort runderstoofpotje is nu. Vind het altijd wel mooi hoe een geur je direct naar een andere plek kan transporteren, alleen word ik soms wel wat misselijk van de sterke lucht.
Miss pierogi? Maar dat ruikt lekker haha.
Ik word zo fucking gek van die klote muziek van mijn buren weet ook echt niet wat ik er nog tegen moet doen, niks helpt
Aanbellen heb je al gedaan neem ik aan?
Ik zou dan de politie bellen.
Ja het is een terugkerend probleem, ik heb er al zoveel gesprekken met ze over gehad dat het super gehorig is en dat ze hun muziek niet zo mega hard moeten zetten. Maar ze blijven het elke keer weer doen.
Komt er net een kerel langs die zichzelf een soort opzichter van het hele complex vindt. Wijst hij naar wat spinnenrag en stofjes die zich hebben verzameld voor onze deur/raam en zegt: ik neem aan dat jullie dit zelf moeten schoonmaken? Ik: ja. Hij: ja als je dit jaren verzamelt wordt het wel een probleem he. Ik: jij houdt alles wel goed in de gaten he. Echt bemoei je met je eigen voordeur (deze pipo woont ook nog eens 4 verdiepingen van ons verwijderd, stop).
De stress die mensen kunnen ervaren van situaties die geen fuck met ze te maken hebben…het blijft een raadsel.
En die teringherrie staat weer aan
Heb je de politie al eens gebeld? Anders zou ik dat toch echt eens doen. Dat mag echt niet alleen ‘s avonds (in mijn gemeente is het bijvoorbeeld altijd verboden overlast te veroorzaken). Misschien kun je andere buren ook vragen meldingen te maken.
Ik vond mijn vorige buurvrouw leuker. Deze buren zijn saai
Elke doordeweekse ochtend wakker worden van de klusgeluiden en herrie van de verbouwende buren.
Echt heerlijk dit.
Moet ook al elke dag ergens anders gaan werken omdat ik niet kan concentreren met die herrie.
Nog paar maanden en dan zijn hopelijk beide buren klaar.
De ene kant beperkt zich gelukkig tot bouwvakkers uren, de andere kant wil nog weleens lang doorgaan en in het weekend.
Edit. ze liepen net door onze tuin zonder te vragen. Gelukkig was mn vriend er en niet ik. Ze willen op onze overkapping werken maar daar kan je niet opstaan, zak je doorheen. Ze hadden het over zo min mogelijk beschadigen, echt wtf wat dacht je van geen schade.
Ik zou echt willen dat we het geld hadden om in een hutje op de hei te gaan wonen soms met dat gezeik van de buren hier. Geen geblaf van irritante honden, geen klusgeluiden, geen hangjeugd op de parkeerplaats en geen zooi van passerende voorbijgangers in de tuin.
Ja maar toen waren ze te druk met andere dingen. En ik ben ook hun enige directe buur, dus ze weten ook gelijk dat het van mij komt. Ben ook eeen beetje bang voor ze want ze zijn best wel agressief…