Ik las hier laatst iets over een “piep” apparaat zodat katten wegblijven, zou het zoiets kunnen zijn?
Haat dingen uitlenen. Je krijgt het nooit terug en als je het terugkrijgt is het negen van de tien keer kapot of beschadigd. Echt vervelend om zo achter dingen aan te moeten.
Onze buurman vroeg gister ineens of hij onze auto mocht lenen want zijn vrouw had de auto mee naar haar werk en zijn zoon had een kinderfeestje en die moest hij 30 km verderop naar de bioscoop brengen.
M’n vriend had nogal moeite om nee te zeggen maar ik vond het nogal een aparte vraag en zou nooit iemand die ik niet goed ken m’n auto uitlenen. Met 4 pubers van 13/14 die vast niet zuinig zijn op andermans spullen.
Was hij ook nog gepikeerd toen ik nee zei. Want “allebei onze auto’s stonden toch die avond voor de deur, dan hoeven we toch niet zo moeilijk te doen?”
Ok ik heb hem terug (zelf opgehaald), kan weer verder met mijn leven
Nou, voor een kinderfeestje zou ik m’n auto ook niet uitlenen hoor, wat een onzin.
Bij een spoedgeval oid wel natuurlijk.
En ov is geen optie voor die vent? En als hij een ongeluk maakt of ramt tegen een paaltje?
Goed dat je nee hebt gezegd. Het levert alleen gezeik op
Tuurlijk, dan zou ik het ook direct doen. Maar dan zou ik denk ik zelf willen rijden. Ik hou er al niet van als m’n vriend in m’n auto rijdt.
We wonen in een gebied waar het ov niet echt goed is. De bioscoop zit niet voor niks 30 km verderop haha.
En ook dat nog inderdaad, had daar niet eens aan gedacht. Dacht alleen aan de 4 pubers die vast niet zuinig zijn en met hun vieze chips-/popcornvingers de binnenkant van m’n auto vies maken.
Lijkt mij ook. Ben ook benieuwd hoe ze het uiteindelijk hebben gedaan.
Sommige mensen lijken ook niet te snappen dat als je iets vraagt dat het antwoord ook nee kan zijn. Zo irritant.
M’n vriend had bijna ja gezegd omdat hij het ongemakkelijk vond om nee te zeggen. Dus toen heb ik het woord maar gedaan en m’n vriend “uitgelegd” (hoe zeg ik dit zonder dat ik op een strenge juf lijkt) dat nee ook een heel normaal antwoord is op een vraag.
Ik kwam net met een redelijk aangeschoten koppie thuis en zie weer die camera van de buurvrouw (galerij) aan en uit gaan (lampje die je ziet branden). Ik ben eerst heel idioot gaan zwaaien en heb net een klacht via de woningbouw ingediend. Ben toch zo klaar met die vrouw. Dit is namelijk niet het eerste ding wat ze doet.
Super fijn dat ze daar wat mee doen! Hopelijk helpt het.
Ik heb zelf een krijsende onderbuurman die het liefst seks heeft om 4 uur ‘s nachts. De vorige keer dat ik hier klaagde en zei dat ik hem ging aanspreken stopte het opeens en hadden we maanden rust. Nu heeft hij weer een nieuwe vriend en is het weer raak Gisteravond wakker geworden om half 2, 4 uur en 6 uur. Ik ben op de bank gaan liggen maar daar kan ik het nog steeds horen. Ik ga nu maar een briefje door de bus doen.
Trouwens echt een mysterie waar die man die energie vandaan haalt, hij is van middelbare leeftijd
Ohh ja jouw verhaal weet ik nog
Succes, hoop dat een briefje bij jou wel helpt!
Huh dus ze zet zelf echt de camera aan en uit dan? Om in dit geval specifiek jou te filmen? Groot gelijk dat je een klacht indient bij de woningbouw
Nee vaak zit er een bewegingssensor in en gaat het dan opnemen.
Ik denk wat @tessel zegt! Was alleen wel raar dat toen ik terug ging om een foto te maken er geen lampje meer ging branden :’) nu maar afwachten wat de woningbouw gaat doen.
Ben heel benieuwd wat ze hier over zeggen inderdaad
Ik kan wel janken. Mijn vreselijke tokkiekutburen hebben blijkbaar sinds vandaag een staffordhond en dat kutbeest is nu al de hele tijd aan het blaffen.
Hoop echt dat het een oppashond is en geen vooraltijd hond. Die mensen zijn ook de hele dag de hort op dus ik voel al weer de bui hangen.
Ook dit ja. “Ik zal het wel even aan Kryptonite vragen” “oh, Kryptonite zegt nee”.
Ik heb hem niet meer gehoord dus hopelijk was het een oppashond!
Buurman verderop is echt een debiel. Nu is ie dus al 20 min lang met een irritant hoog stemmetje aan het zingen. En dan gaat ie zo weg richting werk en begint de hond met een blaf concert. Sommige mensen houden zo weinig rekening met anderen. Ik snap dat gewoon niet.