HAHAHAHA. Ok ik leen ongeveer 1 à 2 dagen per week mijn vader zijn auto omdat het lease is en ik ver moet rijden voor mijn werk. Ze wonen ergens waar er weinig parkeerplekken zijn, want ja in de jaren 60 had niemand TWEE auto’s en tegenwoordig iedereen. Ik ben niet zo’n parkeerheld, dus parkeer mijn auto waar plek is en na even buurten ga ik weer. Er staan dus nooit echt lang 3 auto’s.
Krijg ik vandaag een app van de buurman 3 deuren verder. Of ik mijn auto er niet meer wil parkeren, want dat verstoort de continuïteit van iedereen die voor de deur wil parkeren. De parkeerplekken zijn niet met huisnummer, want er zijn al meer huizen dan er parkeerplekken zijn. Hij is heel vaak niet thuis, wat dus zou betekenen dat iedereen ‘zijn’ plek maar vrij moet houden. Heb ‘m verteld dat ik ga parkeren waar ik wil en dat het geen ene flying fuck boeit of MIJN auto er staat en die van pap?! Hij gebruikt de mijne namelijk als ik zijne heb (ze hebben er nog een omdat hij bijna met pensioen gaat dus lease gaat weg). Als iemand anders thuiskomt en hun ‘gebruikelijke’ plekje is bezet wordt er ook niet gezeken maar gewoon ergens anders geparkeerd. Ja jammer dan als jij dagen weg bent en dan eens om 9 in de avond aan komt kakken en er geen plek is?
Het irriteert me zo dat het een misplaatst IK en MIJN gevoel is. Fuck op? Nu ga ik serieus altijd als er voor zijn huis plek is, daar parkeren hoor? Petty van mij, maar fuck you. Hij heeft pap er ook al eens op aangesproken. Ass hat…