Sinds een jaar ongeveer hebben we nieuwe buren in onze woonwijk (thuis thuis) die hier geplaatst zijn.
Het is een super rustige wijk dus sinds ze hier zijn is het wel een stuk rumoeriger geworden.
Zo hebben de zoons (of een van hen) graag vrienden over de vloer. En nu met mooi weer zitten ze graag in de voortuin wat echt schijtirritant is want dat geeft veel meer geluidsoverlast terwijl ze een grote en fijne achtertuin hebben, dus als ik overdag probeer te studeren hoor ik helaas slechte Ronnie flex achtige nummers. Verder komen er vaak vrienden(?) langs in de avond waarna ze uitgebreid staan te praten met hun scootertjes bij de voordeur zodat de hele straat het kan horen. Vaak ben ik nog wakker, de buurman met jonge kinderen heeft hier veeeel meer last van. Nu hoor ik ook een ruzie buiten nota bene kut dit kanker dat. Vaak gaan ze in het weekend voordrinken hier en maken ze heel veel herrie en vooral geschreeuw bij het weggaan (rond 12/1 en thuiskomen rond 3).
En om de paar maanden krijgen we een briefje in de bus of we de politie niet willen bellen als ze een feest geven.
Ik vind het vooral jammer dat deze super rustige woonwijk niet meer rustig is door dit ene gezin. Ik denk niet dat er veel aan te doen is aangezien het meer irritant is dan echt overlast en dus moeten we het er maar mee doen.