Het stomme is dat ik hier niet eens vast woon, maar ik ben wel vaak bij mijn ouders (vooral nu en bijvoorbeeld in tentamenperiodes) en ik erger me er zelfs aan
Ik vind het ook vooral jammer van de gemoedsrust hier. Het is een buurt waar de geluiden nogal galmen juist doordat het zo stil is denk ik?
Echt hard als in boven een aantal decibel is het mogelijk niet en als dat zo is is het maar een aantal minuten. Dus ik weet niet of dat dan geldt aangezien het wellicht al voorbij is als je de politie belt bijv.
Helaas weet ik dat de buurman gisteren nog heeft laten weten dat hij geluiden na een bepaalde tijd niet op prijs stelt, maar vandaag was het gewoon weer
En dat ze hier geplaatst zijn bedoel ik dat ik hem vernomen dat ze uit eerdere woningen moesten vertrekken wegens overlast. Nu hebben de deze woning āgekregenā (dus toegewezen gekregen). Ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit en of dat 100% klopt. De rest van de wijk zijn ook koopwoningen, maar er zitten een paar huurwoningen tussen (wellicht voor dit soort omstandigheden)
@Broodrooster zie nu pas je reactie maar dit bedoelde ik!