Ik zou blijven melden. Blijkbaar staan ze erom bekend. Misschien ook met meer buren samen gaan.
Bewijsmateriaal opnemen etc voor het dossier.
Ik vind het fijn dat het nu mooi weer gaat worden maar ik weet nu al dat ik me heeelemaal ga ergeren aan de muziek van iedereen hier
Ik heb 1 buurman die vaak luid is, ook nog hardcore van alle muziek. Had daar laatst over geklaagd en ze hadden met hem gepraat maar blijkbaar doet dat niks.
En ik woon dus hoger omdat het een appartement is maar iemand beneden doet zijn muziek zooo hard dat het hier binnen nog dreunt. Terwijl hij ook nog meerdere nummers opzij woont ipv direct onder ons?? En dan kijk ik waarom die muziek zo hard moet, is het gewoon een man die buiten is met zijn kinderen
Ik vind het ook zo vervelend want ik vind een beetje muziek op de achtergrond niet erg maar tegenwoordig vinden mannen het nodig het allemaal maar extra hard met extra gedreun aan te zetten. Luister muziek gewoon op normaal volume pff
Ik snap dat ook nooit. Wij hebben ook iemand hier die in de auto altijd hrel lang hard muziek luistert, rij even door denk ik dan.
Ik voel mezelf al bezwaard als ik in de tuin zonder oordopjes op mijn telefoon luister.
Gisteravond hebben de buren van 20:30 tot 22:30 tegen elkaar lopen schreeuwen en met dingen gooien. Onze huizen zijn best goed geĆÆsoleerd maar je kon het gewoon letterlijk verstaan door de muren heen. Nu heeft de buurman ook wel echt een luide stem maar toch.
Ze hebben een baby van 7 maanden. Ik denk de hele tijd āhet is niet gezond dat zoān kleintje al zoveel agressie meemaakt op die leeftijdā
Ik hoor hem ook vaak huilen als zijn ouders weer eens staan te schreeuwen.
Het liefste zou ik hier melding van maken want sinds wij hier wonen (anderhalf jaar) is dit al aan de gang.
Ik heb zitten googlen maar ik kom er niet echt uit en ik wil niet gelijk de politie bellen.
Ik heb dus onlangs aan de buren aangegeven dat ik me soms zorgen maak of alles wel goed gaat maar daar kreeg ik ook een erg agressieve reactie op dus dat doe ik niet nog eens.
Veilig thuis bellen, kan als buren anoniem.
Je kunt Veilig Thuis bellen om advies. Dit mag ook anoniem.
Schreeuwende KUT kinderen de hele dag ik word er gestoord van
Onze buren doen ineens aardig tegen ons en maken praatjes vanaf hun tuin. Ik was blij dat we geen band hadden. Weet nog steeds hun namen niet dus er valt nog wat te reddenā¦
- n.v.m. de buurvrouw speelt sims dus we zijn nu best friends for ever.
Misschien eens proberen of je je buurvrouw alleen ziet en dan het nog eens vragen?
Ja daar heb ik ook aan gedacht, zij lijkt me wel een prima meid, het is vooral die man die volgens mij echt een probleem heeft. Heb haar ook dikwijls in de deuropening zien staan huilen als hij weer eens de tent afbrak. Maar ze werkt in de zorg en draait momenteel 12uurs diensten dus ik denk dat ik dat maar even voor me uitschuif
Ja het werd alleen helemaal niet goed opgevat. Ik heb hem aangesproken, mijn ergernissen en zorg uitgesproken maar ik had misschien beter haar kunnen aanspreken.
Hij heeft me een week lang dreig apps gestuurd en kijkt me nu niet meer aan.
Gisteren heeft hij tegen mijn vriend gezegd dat dat nu eenmaal is hoe ze leven samen, dat we ons niet moeten bemoeien en daarmee uit.
Maar ik vind het niet oke⦠het is nu ook weer raak trouwens hoor ikš
Ik vind je echt dapper! Je hebt het juiste gedaan. Het gaat om de veiligheid van het kindje en waarschijnlijk ook van je buurvrouw. Juist in deze tijd van de Corona moeten er meer alert zijn op zulke signalen.
Dankjewel. Ik heb dus gemerkt dat het sinds de Corona maatregelen nog veel erger is geworden dan het al was. Hij zit veel thuis en zij werkt dus nu veel buitenshuis in de zorg. Als ze dan thuiskomt uit haar werk is het de hele avond āfeestā lijkt wel.
Ik ga kijken of ik haar misschien een keertje alleen kan aanspreken en anders ga ik toch veilig thuis maar bellenā¦
Ik weet niet, ik heb er gewoon een raar onderbuikgevoel over.
Ook omdat die eikel het afdoet als āach we hebben wel eens een keer een temperamentvolle ruzieā
Nou vriend dat is de afgelopen 3 weken zoān 12x voorgevallenš
Okee nu hou ik op. Ik zit me alweer dood te ergeren
Wat mij betreft ben je echt een held hoor! Heel veel mensen denken laat de boel maar waaienā¦
Vind het heel dapper van je dat je haar misschien even alleen wil spreken.
Ik vind het frequentie van de ruzies ook echt wel heel hoog!! Goed dat je het in de gaten houdt hoor!
Nou dit hadden ook je buren kunnen zijn
Waarom zou je überhaupt vrijwillig willen squashen?
Ik heb haar toevallig vandaag gesproken. Haar vriend was werken en zij kwam de nachtdienst uit. Het leek wel of ze snakte naar een normaal kletspraatje dus we hebben ook een normaal koetjes en kalfjes gesprek gevoerd.
Ik heb ook nog aangeboden dat ik best een keer op hun kindje wil passen als ze er niet uit komt met werk/oppas.
Ik werk momenteel maar 3 dagen dus ik heb tijd.
Snap het gewoon niet zo goed, zij is zo vriendelijk en dat kindje is een schatje, de hele sfeer is anders zodra die kerel in de buurt is.
@Paardenmeisje
Zou kunnen inderdaad. Maar ik ben niet bang voor hem, ik kots op zulke types. Heb zelf ook 8,5 jaar een relatie gehad met zoān zelfde knakker. Ik ga nog liever dood dan dat ik me laat intimideren door hem.
Mijn buren hebben het weer gezellig!