Burenergernissen (Deel 1)

Het buurjongetje heeft zo een elektrisch autootje met een bepaalde melodie erin. Nu hoor ik dus de hele fucking dag datzelfde melodietje. Ik word er echt gestoord van. Ik word er letterlijk van wakker en dan gaat het bijna de hele ochtend/middag door. Arghhh

3 likes

Lijkt mij ook echt ontzettend irritant!

Maar hoe weet je dat hi aan het sporten was ipv aan het seksen?\

Superirritant trouwens hoor

1 like

Vreselijk. Sowieso vreselijk dat je er last van hebt hoor. Maar is het zo gehorig of zijn zij superluid? Of allebei?

Niet ongegrond, trampolines zijn echt de hel. Niet alleen maken die dingen zelf echt een pokkeherrie met dat doffe geboink, ook de kinderen die op die trampoline staan schreeuwen vaak op volume 1000

1 like

Vergeet de piepende spiralen niet over een tijdje

Edit: ik bedoel natuurlijk veren maar kon niet op het woord komen :sweat_smile:

6 likes

En vergeet niet dat als ze naast je wonen je steeds
hoofden boven de schutting uit ziet komen die in je tuin loeren. Lig je lekker in je bikini een boek te lezen, word je begluurd door die kutjochies van de buren vanaf hun trampoline

8 likes

Dit hebben wij dus ook precies!
En vaak dan nog ā€œHalloā€, spring, ā€œHalloā€, spring, ā€œHallo!!!ā€ :sob:

8 likes

Zij staat om half 8 's ochtends touwtje te springen? Is die helemaal lekker? Zou daar echt even een briefje aan wijden dat het heel hoorbaar is en half 8 nou niet bepaald een lekkere tijd is om dat te doen.

3 likes

Meh ik zie m’n buren nu met 3 vrienden samen sporten op minder dan 1,5 meter afstand. Ze gaan ook de hele tijd naar binnen en buiten en aangezien ik in hetzelfde soort appartement woon, kunnen ze nooit binnen 1,5 meter afstand houden. Erger me hier echt kapot aan.

1 like

Achterburen hadden feestje gisteren Buren beide kanten ook gewoon visite aan de lopende band.
Wtf. Kijken ze het nieuws niet. Zo aso. En dan klagen de ene buren dat ze zo bang zijn ivm risicogroep zijn. Maar wel allemaal visite ontvangen en kijkers door het huis.
Huis staat te koop. En ook irritant al die mensen die langzaam langsrijden om te kijken en voor onze deur stoppen.

1 like

Hier bellen mensen de politie als ze hun buren dat zien doen (m.b.t. de corona maatregelen)…

:cry:

1 like

Wat heftig! Ben je alleen? Zou je iemand kunnen bellen om iets tot rust te komen?

1 like

Kan de politie ook iets voor je betekenen?
Idd even een douche en misschien iets als headspace opzetten. Succes

1 like

Wat absurd en een ellende. Is het misschien een idee om een lokaal gemeenteraadslid te benaderen en hierover te klagen? Helaas werkt bij dit soort zaken extra druk vanuit politiek (en media) sneller dan steeds maar meldingen doen bij de politie. Heel veel sterkte, ik vind het echt klote voor je dat je dit moet meemaken in jouw huis wat een veilige leefomgeving behoort te zijn.

In de tuin hoor je dat toch niet zo? Bovenburen a la maar in de tuin lijkt me wel moeten kunnen.

3 likes

Wat een gekut. Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Lijkt me heel naar om daar nu opgesloten te zitten…

Om half 8 's ochtends? Vind ik wel heftig hoor. Ik heb ook een springtouw en dat schraapt over de grond, meestal stenen natuurlijk, dat is geen lekker geluid dus ik doe dat niet als mensen slapen of werken of lekker in de tuin zitten.

Huh ja dan kun je dus letterlijk nooit springtouwen. Of is dat de grap :joy: