Ik heb hier al vaker gepost over mijn onderburen die sinds september (!) al meerdere dagen p week herrie maken met klussen. Er valt geen afspraken met ze te maken. Al meerdere keren geklaagd, boeit ze niks.
Nu werk ik dus vanuit huis ivm corona. Vandaag moest ik daarbij ook veel bellen met collega’s en klanten. Die kon ik nauwelijks verstaan en zij mij niet omdat de onderburen alwéér lopen e hameren en te boren.
Dus ik naar beneden en de situatie uitgelegd, of het alsjeblieft wat zachter mag. Zegt hij: ja nou ja, dit moet toch af. Dus dan bellen je klanten je later maar weer terug.
Echt wtf??? En er is gewoon niks aan te doen hè. Ik heb geen poot om op te staan. Nu moet ik dus met het ov en naar een kantoor om te kunnen werken in deze tijd? Hoe fuckin egoïstisch kun je zijn.
En het was al anders geweest als dit nog maar de 2e week klussen ofzo was. Maar we zijn inmiddels al 8 maanden verder. Ik heb al 8 maanden lang last van ze. Wordt al 8 maanden lang wakker gemaakt door hun herrie in het weekend, al 8 maanden lang nauwelijks tot rust komen omdat zij bijna elke avond herrie maken.
En dan nu vraag ik of ze rekening kunnen houden met e situatie en zeggen ze doodleuk nee. Echt HOE kun je ze zo zijn