Burenergernissen (Deel 1)

Kan de garage idd niet in. Ga anders wel even proberen erin te sneaken als een andere auto er uit gaat.

Vanavond maar even kijken :male_detective:t2:

1 like

Idd dit is het plan als niets gaat werken haha

2 likes

Hoppa door de brievenbus in een zak dan wel! Wat nasty

1 like

Mijn bovenburen hebben de hele dag schoenen aan en lopen niet maar stampen. Ik weet dat ik overgevoelig ben voor geluid maar zelfs mijn vriend begon gisteren van ‘wat doen die mensen’. Ze hebben 2 kleine kinderen waar ze achteraan rennen en die stampen net zo hard mee. Dit is een vrij goed geïsoleerde nieuwbouwwoning maar vermoed dat hun ondervloer niet helemaal aan de gestelde norm voldoet. Ik zit er aan te denken een sloffen voor ze te kopen :’)

2 likes

Buren hebben kijkers. En de hele ochtend mensen die kijken praten. Weg rust. En geen 1.5 meter tussen de kijkers.

Vast een ongegronde ergernis, maar onze achterburen hebben een trampoline gekocht voor hun kinderen. En ze zitten er echt uren op per dag en het maakt echt herrie

1 like

Het buurjongetje heeft zo een elektrisch autootje met een bepaalde melodie erin. Nu hoor ik dus de hele fucking dag datzelfde melodietje. Ik word er echt gestoord van. Ik word er letterlijk van wakker en dan gaat het bijna de hele ochtend/middag door. Arghhh

3 likes

Lijkt mij ook echt ontzettend irritant!

Maar hoe weet je dat hi aan het sporten was ipv aan het seksen?\

Superirritant trouwens hoor

1 like

Vreselijk. Sowieso vreselijk dat je er last van hebt hoor. Maar is het zo gehorig of zijn zij superluid? Of allebei?

Niet ongegrond, trampolines zijn echt de hel. Niet alleen maken die dingen zelf echt een pokkeherrie met dat doffe geboink, ook de kinderen die op die trampoline staan schreeuwen vaak op volume 1000

1 like

Vergeet de piepende spiralen niet over een tijdje

Edit: ik bedoel natuurlijk veren maar kon niet op het woord komen :sweat_smile:

6 likes

En vergeet niet dat als ze naast je wonen je steeds
hoofden boven de schutting uit ziet komen die in je tuin loeren. Lig je lekker in je bikini een boek te lezen, word je begluurd door die kutjochies van de buren vanaf hun trampoline

8 likes

Dit hebben wij dus ook precies!
En vaak dan nog “Hallo”, spring, “Hallo”, spring, “Hallo!!!” :sob:

8 likes

Zij staat om half 8 's ochtends touwtje te springen? Is die helemaal lekker? Zou daar echt even een briefje aan wijden dat het heel hoorbaar is en half 8 nou niet bepaald een lekkere tijd is om dat te doen.

3 likes

Meh ik zie m’n buren nu met 3 vrienden samen sporten op minder dan 1,5 meter afstand. Ze gaan ook de hele tijd naar binnen en buiten en aangezien ik in hetzelfde soort appartement woon, kunnen ze nooit binnen 1,5 meter afstand houden. Erger me hier echt kapot aan.

1 like

Achterburen hadden feestje gisteren Buren beide kanten ook gewoon visite aan de lopende band.
Wtf. Kijken ze het nieuws niet. Zo aso. En dan klagen de ene buren dat ze zo bang zijn ivm risicogroep zijn. Maar wel allemaal visite ontvangen en kijkers door het huis.
Huis staat te koop. En ook irritant al die mensen die langzaam langsrijden om te kijken en voor onze deur stoppen.

1 like

Hier bellen mensen de politie als ze hun buren dat zien doen (m.b.t. de corona maatregelen)…

:cry:

1 like

Wat heftig! Ben je alleen? Zou je iemand kunnen bellen om iets tot rust te komen?

1 like