wel hele bevredigende foto’s.
maar lekker aso van ze… ook stom dat ze er nu gelijk van profiteren ls het netjes is maar er niet aan bij willen dragen.
zou ik echt mee zitten en zou vinden dat ik er meer recht op heb omdat ik het heb opgeknapt
Bij mij was het een balletje voor de kat die ze gooide.
Hier moest ik ook direct aan denken… Dit geluid hoor ik ook dagelijks van m’n bovenburen.
Mijn buren gingen vandaag op hun balkon bbqen, heel mijn huis meurde lekker naar vuur
Deze post breekt m’n hart echt een beetje, kan me je ergernis zo goed indenken! Zou die buren het liefst met de hogedrukreiniger bewerken
Echt hoe komen mensen erbij om op de gallerij van een flatgebouw een feestje te gaan vieren met ongeveer 10 personen…waarbij je er niet langs kon als je afstand wilde houden… hoe kunnen mensen zo zijn. Ben nog steeds boos. Heb hen aangesproken, maar kreeg allerlei narigheid over me heen. Volgende keer Bel ik gelijk politie.
Mijn buren die doen dit dus al heel het weekend. Vanmiddag riepen zo nog: Corona of geen Corona, wij gaan toch wel door🤦
Kun je niet waar je de sleutel hebt aangevraagd, doorgeven dat het slot niet goed werkt zodat ie vervangen wordt en jij dit keer de enige bent met een sleutel
Ben jij van plan om ze erbij te lappen? Ik kan er zelf echt heel slecht tegen. Ik houd mezelf echt heel erg aan regels. Ben zelf zwanger en mis het echt om nu met mijn moeder lekker op pad te gaan voor de baby. Zou sowieso graag mijn ouders willen knuffelen, want dat heb ik nog niet kunnen doen sinds ze weten dat ik zwanger ben en dat zulke leeghoofden er wel eens voor zouden kunnen zorgen dat de hele situatie nog langer aanhoudt. Je zou zulke mensen toch haast in verplichte lockdown opsluiten zonder de vrijheden die je nu nog best wel hebt
Ja ik ga straks mijn moed verzamelen en er naartoe.
Eerst de rotzooi in een zak doen, dan aanbellen en ik ga zeggen:
Hallo, ik wil mijn teleurstelling uitspreken over hoe jullie met de tuin omgaan waar ik veel moeite, liefde en geld in heb gestoken. Het is niet ok dat jullie de tuin nu bevuilen met bierflesjes en sigarettenpeuken, en vreemde mensen uitnodigen met een hond die de tuin omploegt (en waarschijnlijk ook heeft geplast want ze hebben er de hele middag en een deel van de avond gezeten).
Ik had dit niet van jullie verwacht en nogmaals ik ben echt teleurgesteld, ik wil dat dit niet nog een keer voorkomt (en dan nog een consequentie? maar wat dan?).
Zijn er hier mensen bij wie de overlast van de buren er uiteindelijk na veel gedoe en geklaag toe geleid heeft dat de buren uit huis zijn gezet?
Ja, mijn buren van twee appartementen verderop. Maar wel pas na twee jaar, bijna wekelijks politie op de stoep en een woedende verhuurder omdat ze wel ff muurtjes in het appartement gingen doorbreken.
Even een update: ik heb de rommel in een vuilniszak gedaan en aangeklopt, de vrouw deed open en zei gelijk “ja dat hadden ze anders gister ook opgeruimd maar aardig van je hoor”. toen zei ik: ja ik kwam dus om te zeggen dat ik teleurgesteld ben hoe jullie met de tuin omgaan blablabla (toespraak die ik had uitgetypt hier boven) en ze zei iets van dat ze dat niet had meegekregen omdat ze niet tot het einde was gebleven, maar dat ze zo wel even ging kijken (de schade die de hond had aangericht).
ik zei dat ik het heb gezien vanuit het raam hoe die hond in de tuin aan het graven was, en feit is dat ik hier nu met een zak met jullie rommel sta, en dat moet niet nog een keer gebeuren. ze stond een beetje schaapachtig daar, ook geen sorry of iets, dus toen heb ik een einde aan het gesprek gebreid en ben gegaan.
10/10 punten voor mezelf.
Huh maar als ze het gisteren hadden opgeruimd had jij het nu toch niet hoeven doen. Wat vage smoes.
ja het raakte kant noch wal…
Jezus, ik ben echt kneitergefrustreerd hiervan. Ik vind het zo tof wat je met de tuin hebt gedaan!!! Daar kan je dan toch als medeprofiteur alleen maar goed mee om gaan? Vind dat echt debiel als je dan idd zulke rommel achter laat en dan niet je excuses aan biedt als je erop aangesproken wordt.
Nu maar hopen dat het niet nog een keer gebeurt en ze dus wel begrijpt dat dit niet kon.
Sportende bovenburen Ik denk echt dat mijn plafond zo naar beneden komt
Ben echt ongezond benieuwd of hier nog vorderingen in zijn? Vind dit zo’n gare actie hé, hoe kan je niet snappen hoe aso dit is?!
Zaterdagochtend om 7 u ging ie weer af hoor! dus politir gewoon weer gebeld. ( ik ga gewoon steeds weer bellen zodat ze er iets aan gaan doen, ik weet dat de politie vaak dingen laat liggen omdat ze het geen prioriteit vinden) ze waren er idd nog niet aan toegekomen om contact op te nemen.
Verder nog niets weer gehoord maar heb vanochtend uit voorzorg al oordoppen ingedaan toen ik wakker werd iets voor 5 uur.
Respect! En hoe mooi is het geworden. Wow. Vraagjes: hoe kreeg je de tegels zo wit, de meubels weer mooi en hoelang ben je bezig geweest?