Het kan ook liggen aan de persoon. Ik heb in twee jaar tijd drie buren gehad waarvan ik 2 amper hoorde en 1 meisje ALTIJD. En toen hoorde ik later van de onderburen dat zij haar ook altijd hoorden en er last van hadden. Weet echt niet wat zij deed maar ze veroorzaakte zooooooveel lawaai constant.
Net naar de bovenburen gegaan want het was weer niet normaal hoe hard er werd gestampt. Zelfde vloer lag er nog (zeil) en hij had geen schoenen aan. Dus ik denk dat hij gewoon heel hard loopt en dat er totaal geen ondervloer onder het zeil ligt. Nu wel aangegeven dat bij mij de deuren staan te klapperen en hij dwars door het plafond lijkt te komen.
Ik hoor nu wel gekraak van de vloer/plafond maar hij let er nu dus wel op! Hopelijk houden ze dit vol
haha ik dacht hier vandaag nog aan. sommige mensen lopen gewoon vrij lomp en stampen echt met hun hakken in de grond. goed dat je er naartoe bent gegaan hopen dat het helpt! hoe reageerde hij eigenlijk?
Hij reageerde heel chill. Hij dacht eerst dat ik hem hoorde praten. Dus ik zei al dat ik dat totaal niet hoor alleen het gestamp en geschuif met meubels. En toen zei hij zelf al misschien loop ik gewoon lomp Ik zei ook dat ik het al een tijdje hoorde en er last van had maar me bezwaard voelde om te komen klagen omdat ik ook niet wil dat ze op hun tenen door huis moeten lopen. Dat begreep hij ook wel. Op wat geschuif en gekraak na is het nu zo lekker rustig! Leefgeluiden horen er bij en als dit het is dan is het helemaal prima. De luidruchtige onderbuurvrouw is ook vertrokken dus eindelijk weer woongenot
Ik ben mensen hun bovenbuur en toen ik hierheen verhuisde heb ik helemaal nieuwe ondervloer en vloer gelegd (echt basic laminaat) maar de ondervloer + laminaat paste niet eens en alle deuren moesten uit de scharnieren en dan verhoogd met zoân schijfjes in de scharnieren. Dus die mensen voor mij hadden ook laminaat met (vrijwel?) geen ondervloer. Snap niet wat mensen dan bezielt? Ik draag ook nooit schoenen binnen.
Ja wij hebben 4 studenten boven ons wonen en als nummer 1 t/m 3 thuis zijn horen we nooit wat maar zodra nummer 4 thuis is staan de glazen te trillen in de kast. Sommigen mensen lopen nou eenmaal heel zwaar/lomp. Wel lastig want als je voor je gevoel gewoon normaal doet snap ik ook wel dat je geen zin hebt om op je tenen door je eigen huis te gaan.
Ja hooor het is weer zover. Ben alweer vanaf 5 u wakker door dat auto alarm.
Heb nu inmiddels al 3 x gemeld bij de politie en al tig keer bij de gemeente maar blijkbaar wordt er gewoon nix mee gedaan?
Ik krijg de neiging om die gozer op te gaan wachten en de ruit van de auto in te slaan inmiddels, ben echt zo klaar mee
Ik zat laatst op de wc, en toen hoorde ik heel duidelijk de beeb van de buuf huilen, ik dacht echt meteen OMG, als ik haar zo goed kan horen, horen ze ons dan ook zo goed met het oog op argeloos op de plee te zitten knetteren. Gelukkig heb ik maar een stel buren. Als ik jullie verhalen zo lees heb ik het wel getroffen met onze buurtjes, ze klagen ook echt nooit over onze onkruid voortuinđ
In mn oude huis zat de badkamer van de buren tegen mijn slaapkamer aan. Als de buurman/vrouw sochtends ging pissen kon ik daar van meegenieten en ik hoorde hem/haar zelfs de wcpapier van de rolhouder rollen.
Ik ben ook altijd bang dat ze me horen. Op een of andere manier zijn ze altijd bij hun auto als ik op de wc zit. Ze hebben grind en je hoort ze heel goed lopen. En wc grenst waar de auto staat.
Ja onze wc zit tegen hun huiskamer aan, hun wc zit aan de andere kant.
Ik moet mân vriendin altijd herinneren dat ze niet als een fucking pinguĂŻn moet lopen als ze bij mij is. Volgens mij hebben sommige mensen het echt niet door.
Hahah hier zitten de wcâs ook tegen elkaar en dan kun je gewoon een gesprek met elkaar voeren. Heb al zo vaak gehad dat ik op de wc zit en ineens vanuit hun kant voor âGadver naam buren heb je weer zitten schijten!â
Omg dat lijkt mij echt vreselijk, ik wil sowieso geen gesprek voeren tijdens poepsessies
Helaas was het van korte duur. Ik snap niet waarom je 's avonds/'s nachts je muziek zo hard aan moet hebben. Die bas dreunt echt door
De dealer van de buurman kwam weer langs waardoor zn hond weer 15 min heeft staan blaffen. Om 3u snachts.
Dit was rond 1u ook al zo.
Heb laatst een klacht ingediend bij de woonstichting ivm overlast maar die zeiden bel de wijkagent maar.
Zal die man vast leuk vinden als ik hem nu bel.
Ik heb echt zoân domme ergernis. Wij merken door corona wat meer van onze buren dan voorheen en ik ben er dus achtergekomen dat mijn buurman een enorme blaaskaak is. Hij is echt zo vol van zichzelf en als het lekker weer is heb ik daar erg veel last van omdat hij dan voor het huis zit en âluidâ zit te brallen over zichzelf en hoe geweldig hij wel niet is en hoe erg hij op zichzelf geilt. Slaat echt nergens op want hij doet niets verkeerd maar zijn persoonlijkheid staat mij gewoon niet aan.
Mijn buren heb ik de afgelopen dagen niet gehoord. Ik wou bijna juichen maar vandaag is het weer raak, stampen, met skippyballen door het huis en dat mens maar met schoenen aan achter die koters aanrennen. Gingen de kinderdagverblijven ook niet open?
Maandag gaan ze open
de buurman zit weer eens op ons bankje voor de deur, waarom? Wat is er mis met zijn eigen bankje, krijg hier echt territoriumdrift van,