Huh?!! Zou dit ook echt irritant vinden.
Nou de wijkagent die ik aan de lijn kreeg over dat auto alrm was een onwijze luie lul.
Hij had echt geen zin om iets te gaan doen en zei echt dingen van
â ja sommige mensen moeten nou eenmaal werken om 5 uur sochtendsâ
â ja ik denk niet dat ik er veel aan kan doenâ
â wat verwacht je nou van mijâ
â bij autos met zon alarm kan het vast niet uitgeschakeld wordenâ
Ik was echt woest en heb gezegd dat als er niets gebeurd ik het hier niet bij laat zitten en ik me echt niet serieus genomen voelde door hem.
Later kreeg ik een sms dat ie het had doorgespeeld naar een collega wijkagent en dat hij thuiswerkte ivm corona.
Thuiswerken ivm corona als wijkagent? Ga wat doen joh, aan het werk en gedraag je niet als iemand onwijs laks is en die geen zin heeft in zn werk.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren want heb geen terugkoppeling meer gehad. Als er nix gebeurd neem ik wel contact op met zn leidinggevende dat ie zn werk niet uitvoert.
ben echt WOEST inmiddels
Mijn onderburen hebben een nieuwe hobby. Barbecueën op het balkon waar 20 andere balkons omheen zitten. Elke week.
Oh dat vind ik echt heel erg tokkie.
Iemand bij ons in de straat heeft sinds een paar dagen iets (ik denk een anti alarm systeem misschien?) wat een extreem high-frequency geluid maakt. Dat wanneer je langsloopt, je echt ineen krimpt omdat het zoân aanslag is op je gehoor. Ik snap echt niet waarom je zoiets in een woonwijk zou willen ophangen. Zodra ik erachter kom welk huis het is ga ik klagen
Kunnen katten niet tegen. Is dus om katten te verjagen uit de tuin.
Jeugdigen horen het vaak. Maar de mensen die het ophangen al meestal niet meer.
woow okay, wat kut. Wel een ietwat diervriendelijkere manier om katten te verjagen, de man die naast ons woonde toen ik opgroeide heeft gewoon twee katten van ons vermoord om ze uit de tuin te houden
Klopt, mijn opa en oma hadden dat eens gekocht. Mijn broertje en ik werden helemaal gek toen we daar toen op visite gingen, maar niemand anders hoorde het. De katten trokken zich er trouwens weinig van aan
Helaas niet :â) We zijn wel verhuisd
Zooo irritant, een paar mensen hier hebben het ook. Zijn altijd van die bejaarden die het zelf toch niet horen maar mijn vriend en ik (30+) horen het ook nog gewoon. Echt kut.
Ugh ik snap je ergernis. Hier in de buurt heeft iemand er twee naast elkaar. Whyyyy
Als je erbij komt kun je ze stiekem uitzetten. Horen die mensen toch niet.
Heeft mijn onderbuurvrouw ooit eens gedaan.
Mijn buren die om half 1 's nachts (???) met fking veel knoflook aan het koken waren. Mijn slaapkamer grenst aan hun keuken, dus ruik het echt super goed. Love knoflook, maar niet als ik probeer te slapen
Wat?! Hoe weet je dat, wat heeft hij gedaan? Twee keer? Heb je aangifte gedaan? Wat erg.
hij heeft het opgebiecht, wel aangifte gedaan, volgens mij heeft het niks uitgehaald. Hij had ze vergiftigd met rattengif, mijn zusje vond ze allebij in onze garage. Het âvriendjeâ van mijn zusje (ze was 5 haha) bood nog aan om een nieuwe kat voor haar te kopen, maar dat mocht niet :â)
Jeetje wat een afschuwelijke man.
Of steenmarters!
Oh wat vreselijk
De achterburen hebben kippen en een haan. En dat beest kraait al vanaf 7 uur om de paar minuten. Doordeweeks vind ik het niet erg, omdat ik dan vroeg op sta, maar ik wil uitslapen in het weekend!