Maar zou je dan echt willen dat die mensen hun haan wegdoen?
Zijn dat mijn buren?!!! 
Volgens mij is het per gemeente anders. Je kunt ze het vragen of het überhaupt geoorloofd is. Indien wel, zullen ze vast ook randvoorwaarden hebben over het hebben van hanen en kippen. Kan mij niet voorstellen dat het niet zo is. (Ik zou er ook echt gek van worden). Heb je al gepraat met de buren hierover?
Ik hoop op regen zodat alle vuurkorven hier in de buurt uitgaan, heel mn huis ruikt nu naar verbrand houtš
In mijn straat is een huis waar iemand de hele dag zit te geiten en je hoort het zo goed. Om de paar minuten hoor je āmeheheheheheā āhehehehehehehehā of zoiets dat gemengd is met woorden.
Ik ga van de week mān balkon op orde maken en hem de hele dag imiteren. Hopelijk wordt ie gek van me 
Ons appartementencomplex heeft een gemeenschappelijke binnentuin, en ik zag net vanaf ons balkon wat een belachelijke teringzooi daar is achtergelaten nadat het gisteren mooi weer was. Echt blikjes, flesjes, plastic zakken en verpakkingen, niet normaal
En het aller triestste vind ik dat er dan ergens komende week zoān man van het verhuurbedrijf komt die met zoān grijpertje alles komt opruimen (triest als in, ik heb met die man te doen dat hij dan al die zooi van mensen moet gaan opruimen). Ik zeg gewoon laten liggen en dat mensen zelf maar eens gaan opruimen, echt niet normaal.
Ik kan mij best voorstellen dat @caramelletje dat wil. Als ik elk weekend steevast om 7 uur door dat getetter van een haan zou worden gewekt zou ik daar ook helemaal klaar mee zijn eerlijk gezegd.
Kan iedeeen in die tuin of alleen jouw buren? Kan je anders niet in de hal een briefje ophangen waarin je vraagt of mensen hun troep willen opruimen? Ik denk dat ik zoiets zou doen. Echt aso dat mensen dit doen!
Mijn arrogante buurman is nu sinds een paar dagen gitaar aan het oefenen maar hij oefent alleen dat intro van āCome as you areā van Nirvana⦠de he-le tijd.
Zing keihard vals als hij het intro gespeeld heeft. Steeds dezelfde zin tot hij je zat is en een ander liedje op gaat zoeken
Haha ander liedje maar deze kun je wel lekkerder skreeuwen dan dat slome come as you areā¦
Nee er staan meerdere gebouwen met verschillende complexen eromheen, ook met allemaal eigen entree hallen. Briefje ophangen is dus geen optie, maar er is een app, waarop door verschillende bewoners ook al steen en been geklaagd is hierover. Maar het gaat echt wel om 200 huishoudens ofzo, dus vrij ongrijpbaar.
Misschien komt het omdat ik op het platteland opgegroeid ben, maar het gekukel van een haan ās ochtends heb ik echt zoooveel liever dan mijn bovenburen nu die vet veel lawaai maken:(.
Kan best hoor, Kurt Cobain doet het in dit filmpje zelf even voor
Omg, ik denk dat ik deze morgen gewoon heel hard ga draaien als hij dit weer speelt.
Oh nee idd dat is dan niet handig. Wel goed dat er al geklaagd is, hopelijk doen de rotzooimakers hier iets mee!
Kreeg vanochtend een sms van deze wijkagent dat zijn collega een brief bij de eigenaar in de bus heeft gedaan en dat ze wachten op reactie! Dus dat is iig iets! 
Ik lees inmiddels dat er actie is ondernomen, maar even ter verdediging van de wijkagenten (ik ken er 1 persoonlijk), die krijgen nu echt heel veel shit op zich af. Ze werken veel meer reguliere noodhulpdiensten (waarin ze dan bijvoorbeeld ondergespuugd worden door mensen die het grappig vinden om te roepen dat ze corona hebben), en hun wijktaken moeten ze thuis doen om te zorgen dat er zo min mogelijk besmettingsgevaar is. Alle wijkpartners (woningbouwverenigingen, scholen, management van zorgcentra, maar ook jeugdzorg en al dat soort) werken veelal thuis, ze krijgen nergens iets voor elkaar, en achter de voordeuren stapelt de ellende zich op nu iedereen gedwongen met elkaar opgesloten zit. De wijkagent die ik ken heeft deze weken al meerdere ernstig mishandelde kinderen uit huizen moeten trekken, dat gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten.
En dan komen daarbij mensen die zich thuis vervelen en ineens elk piepje van de buren horen en driemaal daags bellen om te vermelden ādat de hond van de buren alweer in de tuin zit te blaffenā, of āhet autoalarm van de buurman afgaatā. Het is niet netjes en zou niet moeten, maar ik kan me goed voorstellen dat zoān wijkagent ook wel eens overloopt en minder begrip kan opbrengen voor de laatste soort meldingen.
Er staat een fiets in de gang (nee geen paard nee) en ik vind het echt schijtirritant want het blokkeert de hele doorgang. En ook nog eens fucking onnodig, want we hebben gewoon een fietsenschuur. Het is ook nog eens een vies, brak ding, dus laat hem dan lekker op straat staan ja.
Mijn buren dachten dat het een goed idee was om vannacht om 01:00 even hun oude laminaat weg te gooien. Ze zijn echt iets van 20 x langs mijn slaapkamer raam gegaan met hun kut karretje en maakte ook nog tyfus herrie op de galerij waar iedereen zān slaapkamer raam is. Wie bedenkt dat dat het perfecte tijdstip is voor dit.