Wel fijn dat je erover hebt kunnen praten!
Het is een beetje gecompliceerd. Van de mensen die boven in huis zitten, heb ik wel een nummer en die heb ik wel eens geappt als ik last van ze had. Daar reageren ze dan niet op, maar had wel het idee dat ze het wat aanpasten. Wat betreft mijn buren is het lastiger omdat ze (net als die van jou) de ingang van hun huis aan een heel andere straat hebben en ik weet niet precies waar. Op het terras heb ik ze wel eens aangesproken, maar als ze in hun kamers heel harde muziek draaien kan dat eigenlijk niet. Dus heb ik een keer de politie daarvoor gebeld.
Maar ik vind het lastig, zoals meer mensen hier. Ik weet van mezelf dat ik een lastige slaper ben, dus heb snel het gevoel dat ik overdrijf en ik heb er zelf voor gekozen om midden in de stad te wonen. Aan de andere kant had ik geen last van mijn eerdere buren. Ik ben een beetje bang de verhouding met anderen te verstoren en de zeikerd te zijn denk ik?
Maar ja, baal ook van de Corona situatie want anders gaan mensen wel een keer de stad in, nu blijven ze de hele nacht thuis. Maar dan snap ik ook niet waarom ze daar blijven afspreken. Ik bedoel, als je de kroeg ingaat is het praktisch af te spreken bij iemand die dichtbij woont, maar dat kan dus helemaal niet. Is iig heel vervelend en heb ook overwogen te verhuizen, maar eerst maar mn rijbewijs