Dat over die tolerantie herken ik echt zo erg. Ook niet zo gek na 10 weken (holy shit) thuis zitten met z’n allen. Ik kan echt vrij weinig meer hebben. Er wonen sinds kort 2 mensen boven mij ipv 1 en die persoon stampt echt als een olifant, mijn ramen trillen er gewoon van. Gisteravond besloten ze om 11 uur 's avonds de wasmachine nog ff aan te zetten en vervolgens de boel nog op te hangen (stamp stamp stamp). Nu ben ik nogal een overgevoelige zeikerd die sowieso van elk geluidje wakker wordt, maar ik kan me dan zo liggen opvreten. En ik zit om 8.00 alweer achter mijn computertje te werken en dan hoor ik hen pas 2 uur later een keer rond stommelen, ja met zo’n ritme snap ik dat je 's avonds kabaal maakt. En dit is echt elke dag zo. Maar goed, normaal ben ik wat toleranter, dus ik laat het maar even gaan haha.
@Enthusiasm ik zou ook 22.00 aanhouden denk ik… Ik zou me in jouw positie ook groen en geel ergeren, maar ik vind het ook lastig wat wel en niet kan. Hier wonen ook studenten die soms ook zoooooveel lawaai maken buiten, maar dan is het weekend en laat ik het ook maar.

.