Je google is stuk ofzo?
Ben jij altijd zo aardig? Dat kan toch per gemeente verschillen?
Achter mijn huis is een soort binnenplaats tussen de woningen in. En zodra het ook maar een beetje mooi weer is start iemand daar zijn motor op om dan niet gelijk weg te rijden maar rustig een kwartier de motor laten draaien met af en toe even flink gas geven. Vanmiddag was het weer raak en terwijl ik met het raam open lekker zat werken komt er een hoop kabaal en vervolgens de geur van uitlaatgassen.
Jij blijft wel vriendelijk wanneer je afgezeken wordt?
Je vertelt over een ergernis die niet door iedereen wordt gedeeld en die je in je beginpost niet heel helder toelicht, daar komen vragen over, die je niet beantwoordt. Iemand zegt daar wat van en dan reageer je zo. Ik denk dat het van twee kanten komt.
nee is niet stuk, wat moet ik googlen?
hoeveel auto’s heeft poetsvrouw?
wat heeft poetsvrouw tegen electrische auto’s?
wat heeft poetsvrouw tegen mensen die zo nodig iets voor het milieu willen doen?
kan poetsvrouw op haar oprit parkeren?
maakt poetsvrouw zich druk om de tweede auto van de buren, of ze die vandaag op de parkeerplek naast jouw schutting kunnen parkeren? of moeten ze een paar meter lopen?
Je vergeet: wat kost het huis van Poetsvrouw.
Die weet ik!!
Weet ik niet? Ik snapte je ergernis oprecht niet haha, niet lelijk bedoeld! Wat irriteert je dan zo aan het basketballen?
Dit vind ik echt zulke lelijke humor (@ posts hierboven)
Wat ben jij een ontzettend kinderachtige kleuter zeg, ga lekker met je poppen spelen ipv online mensen afzeiken omdat hun burenergernis toevallig niet de jouwe is. Ik hoop van harte dat je buurtkatten die bloembak van je totaal onderschijten
Ik vind het vooral vergelijkbaar met middelbare school gedrag, laag bij de grond, een bully en een paar meelopers. Dit topic heet nota bene burenergernissen, maar kennelijk zitten er een paar tussen die wel een elektrische auto rijden maar geen eigen oplaadpunt kunnen betalen en die zijn nu op hun teentjes getrapt en dan kunnen ze niet anders dan hun inner kleuter vrijlaten en met modder gaan gooien, triest gedrag.
Hoef je er dus niet per se bij te noemen.
De eigenaar van m’n flat is al sinds maart aan het renoveren en het geeft zooooooveel lawaai Ookal zou ik thuis willen werken dat kan gewoon niet eens want ik kan m’n cliënten niet eens verstaan als ik ze bel omdat het boren echt door merg en been gaat. Alle bewoners zijn dus gedwongen om naar kantoor te gaan dankzij die werkzaamheden en het duurt nog tot september pffff. In alle redelijkheid zeggen ze alleen te boren tussen 10 en 16 maar 1. lol dat is zo’n beetje de hele werkdag en 2. vanochtend begonnen ze ook vrolijk om 8 uur al
Normaal zou ik af en toe wegvluchten als ik een dag vrij heb maar nu kan je niet eens ff naar een café of de cinema ofzo.
Maar het wel of niet kunnen betalen van een oplaadpunt zegt toch niks? Mijn ex reed elektrisch en het oplaadpunt stond een straat verder. Niet omdat we het oplaadpunt niet zelf wilden of konden betalen maar omdat wij geen eigen oprit hebben. En daarnaast hebben wij nul inspraak gehad over waar dat punt kwam. We konden een aanvraag doen bij de gemeente en die plaatsten binnen een straal van zoveel meter van de woning zo’n punt. En ik snap niet zo goed wat er mis is met elektrisch rijden? Sowieso staat er nergens een recht beschreven dat iemand standaard voor of naast zijn deur mag parkeren. Ik snap dat het jammer is als dat jaren wel kon en nu niet meer maar dat is wat het is. Ik kan zelden voor mijn deur parkeren en kijk negen van de tien keer op een bedrijfsbusje uit omdat er buurman van een straat verderop in de bouw zit en zijn eigen uitzicht niet wil verpesten. Daar baal ik van maar het is wel zijn goed recht.
Sorry maar jouw reactie is toch niet veel volwassener.
Natuurlijk mag je je ergeren aan wat je wil, maar als je je ergert aan iets waar je zelf wat aan had kunnen doen plus aan iets dat volgens mij niet eens klopt (dat mensen zelf kunnen kiezen waar een laadpaal komt) en je ook nog even benoemt hoe duur je huis was (en nu weer over dat mensen niet hun eigen laadpaal zouden kunnen betalen, blijkbaar is geld echt belangrijk voor je om steeds te benoemen), moet je niet gek opkijken dat mensen daar wat over te zeggen hebben. Er waren best een hoop normale reacties maar je kiest er zelf voor om op één specifieke te reageren met ‘google het’. Het is een beetje flauw om eerst een ‘ruzietje’ uit te lokken en daarna te doen alsof je gepest wordt.
Mijn snobistische bovenbuurvrouw sneerde dat we niet zo moeten smijten met de deuren toen we haar in de lift tegenkwamen. Gebeurde vlak daarvoor één keer per ongeluk omdat er ook wat ramen openstonden in huis. Nou boehoe. Hoop dat ze een lekke fietsband krijgt.
Wat vind je precies erg aan elektrische auto’s eigenlijk?
Gaat het te ver als ik de eerst volgende keer dat dat kreng die per se haar kinderen met de auto naar school moet brengen en daarbij in mijn tuin moet parkeren haar auto totaal onder gooi met eieren en ander tering zooi?
Nee hoor