Burenergernissen (Deel 1)

Nouuuu meneer auto alarm om 5.00 uur sochtends trekt zich dus niets aan van een brief van de politie en gaat gewoon vrolijk verder.

Ben hier zo klaar mee en wordt steeds moedelozer inmiddels.

Wordt vervolgd dus :roll_eyes:

11 likes

ah ja mijn buurman zat, nadat het uit was met zijn jarenlange relatie, elkeeeee dag het fucking album van maan te draaien op volume magikdood. Die arme jongen zat natuurlijk te zwelgen in zelfmedelijden en ik dacht: ik geef hem ff zijn momentje. Gelukkig voor mij had hij na een maandje alweer een nieuwe verkerrrrring

23 likes

Hahahahaha.
Ja sorry ik had me in jouw plaats evenveel of misschien nog wel meer geërgerd. Maar ik moet ook wel lachen.
Wat een dramaqueen zeg.

2 likes

Stond de auto voor je deur? Je zou dan een cameradeurbel kunnen kopen en aan de politie aantonen dat het elke dag raak is, dan zullen ze misschien sneller een boete uitschrijven?

Nee staat in een afgesloten (open) parkeergarage onder een appartementencomplex tegenover mn huis. Dus kan er niet bij en de politie ook niet zomaar, want er zit een roldeur voor de ingang.
Beetje lastig uit te leggen maar het is dus wel buiten, er zit alleen een hoog hek omheen en de ingang is afgesloten.

Kan er dus niet bij en weet ook niet precies waar de eigenaar van de auto woont in het complex.

Ja al gedaan. Werd niets mee gedaan en zelfs brief van de politie dus niet. :expressionless:

Ik zou inmiddels in staat zijn een keer op te wachten.

3 likes

Jep dat ga ik ook doen binnenkort denk ik :roll_eyes::roll_eyes: echt wel toe in staat idd.
Ben alleen zwanger dus dat maakt me iets meer kwetsbaar voor mn gevoel en daarom heb ik dat nog niet gedaan.
Mn vriend blijft wel heel rustig en wil het eerst nog via de politie en met de buren etc proberen, maar ik word er echt wel agressief van dus ik moet me heel erg inhouden :triumph::triumph:

En bovendien gaat hij altijd weg op hele vreemde tijden dus ik weet nooit precies wanneer ik hem kan treffen. Maar laat het er niet bij zitten iig.

Dit was top! Ze zei: Kom, dan gaan we het samen even spellen. Kijk, het is een U. Ik: Nee een V. Zij: nee een U. Haha waarop ik ook zei, ik weet toch zelf wel hoe je de achternaam van mijn man schrijft?! :joy:

@Slaapmuts hahaha ja! VERWARREND!!

10 likes

Weet je of de mensen in zijn complex er ook last van hebben?

Zou je de politie kunnen bellen als de muziek van de buren niet super hard staat maar ze door de alcohol en weet ik het wat meer gewoon zĂł hard praten dat het lijkt alsof ze bij jou in de kamer staan? Ik heb dit al een aantal nachten gehad met de onderbuurman als hij visite had tot 6/7 uur 's ochtends en ik slaap dan dus gewoon niet. Nu heeft hij weer visite en ik wil vannacht de politie bellen als het weer zo gaat :pensive:

Dat heb ik een keer gedaan toen hij vanuit het niets om 5 uur 's nachts heel hard de muziek aanzette, toen ben ik naar beneden gegaan en zette hij de muziek wel zachter. Vorige week durfde ik dat eigenlijk niet omdat hij met een aantal mannen was en ze volgens mij meer dan alcohol/wiet hadden gebruikt. Ben de volgende middag en avond wel 2 keer langsgegaan en aangebeld om het te bespreken, hij was thuis maar deed niet open (ik denk bewust). Vandaar

Fijn! Dankjewel voor je antwoord :blush:

3 likes

Contact opnemen met de vereniging van eigenaren?

Oke dit is niet mijn buuman maar ik vond het zo dom. Ik loop vaak langs een huis met een geveltuin. Superleuk, wel redelijk onpraktisch aangezien de stoep vrij smal is en de eigenaar er nogal een jungle van heeft gemaakt. Op de stoep voor dat huis staan ook een aantal van die hekjes om je fiets aan vast te maken, die staan overigens op meerdere plekken in die straat omdat veel mensen geen tuin hebben. Nu heeft de eigenaar aan die hekjes geplastificeerde a-viertjes gehangen met: “hier geen fietsen plaatsen aub!” Haha wat, alsof nu alles en iedereen moet gaan wijken voor zijn plantenbakken.

13 likes

Het is weer zover dat we met alle ramen en deuren dicht kunnen meezingen met de muziek van de buren. Zodra de zon ook maar een beetje schijnt zijn ze de hele dag buiten, met de muziek keihard aan. Ik zit nu maar binnen, stoor me er alsnog aan. Hoe kan je dat zelf nou niet door hebben? Of als ze het wel door hebben, hoe kan je zoveel schijt hebben? Dit zijn ook echt de enige buren die natuurlijk nooit gaan verhuizen, fml.

Mijn buren roken zo veel vieze zware ouwe shag dat als hun balkondeur open gaat ik het meteen ruik. En dan steken ze er ook nog even eentje op :weary:

Ze hebben ook allemaal een hele vieze manier van hun keel schrapen en rochelen tegelijk. Dat doen ze 's nachts heel veel en dan hoor ik dat ook, zo vies. Dan denk ik STOP GEWOON MET ROKEN dat zou alles oplossen. Maar ja he

5 likes

De buren van een paar balkons (balkonnen?) verder hebben vanaf een uurtje of 3 visite en die dame praat niet alleen superhard (vind ik ook al lichtelijk irritant maar soit) maar ze sluit Ă©lke fucking zin af met een bulderlach van een paar seconden. En aangezien ze nogal luid is luister ik gedwongen mee en hoor ik dus ook dat echt niet elke zin zo’n hysterische lach waard is. Word helemaal leip haha (hoor hier een bulderlach).

:joy: :joy: :joy: hahaha

1 like

Oh wat erg! Of je geeft ze een verrekijker kado ( zo een voor kinderen) en er dan een soort sarcastische opmerking bij :’)

Ik heb ook wat: wordt er net nog aangebeld door een buurvrouw van 2 huizen verder, of ik mee wilde ‘klagen’ bij de buren aan de andere kant van ons binnenterrein omdat ze zoveel lawaai maken. “ want ik had er toch ook last van met de kids enzo?”.
Nou, ik hoor werkelijk hélemaal niets en ten tweede huh?!