Ik heb een nieuwe buurvrouw en zij ontvangt op de meest rare tijden bezoek. Maar nu komen er twee opdagen terwijl ze niet eens thuis is. En blijven vrolijk en hardop bellend op de galerij staan. Durf ook niet zo goed te vragen of ze stil willen doen want ze zijn op en af maar lawaaierig en die buurvrouw woont hier net vijf minuten dus ben bang dat het uitloopt tot een buren war.
Iemand gooit steeds hondenpoepzakjes in de sloot om ons huis heen
Dat je dan wél het fatsoen hebt en de moeite doet om de poep op te rapen en dan gewoon bij iemand anders voor het huis neer pleurt? Wat voor persoon ben je dan.
Waar ik eerder woonde gooide iemand die zakjes in een put. Die soms langs de rand zitten. Raakt toch helemaal verstopt net dat plastic. Verderop was gewoon een prullenbak.
Niet echt buren ergenis maar het was dat de kroegen dicht waren zooo lekker rustig snachts op straat. Nu alleen maar gillende en dronken mensen op straat. Ik voel me echt oud dat ik hier over klaag
Er woont hier achter een of andere lul die het normaal vindt om elk weekend uren op rij te gaan schuren. Ik word er echt agressief van, want ik kan ook niet zien waar hij woont en er wat van zeggen. En dan ben ik ook boos op de buren die wel weten waar deze achterlijke gladiool woont, want zij kunnen er wel wat van zeggen vind ik. Dit gaat al weken zo. Op een gegeven moment is het toch gewoon klaar?
Ik kom alleen even zeggen dat ik je leed deel. Hier woont er ook zo één. In godsnaam, wat kun je zo lang en zo vaak schuren?
Zoooo wij hebben de slaapkamer van de voorkant van het huis naar de achterkant verplaatst.
Hoop dat ik daar het auto alarm van die kutmongool nooit meer hoor.
Same here dus met dat auto alarm.
Buren die weten van wie ie is maar er dus niets aan doen.
Ze zijn blijkbaar gewoon bang ofzo??? Kan me niets anders bedenken.
Het is maar goed dat ik niet weet waar die kerel woont.
Nu zijn er mensen een appartement al weken aan het verbouwen die precies met de slaapkamer boven zijn parkeervak zit ( zag ik op Funda bij de indeling)
Ik wens ze heel veel succes
Precies!
Ik heb nieuwe buren en is gezellig en leuk enzo, maar met dat lekkere weer stonden allebei onze slaapkamerramen open en het werd elke avond (en ochtend) wel hééél gezellig in hun bed… Prima, enjoy, maar kan t wat zachter?!
(werd er stiekem een beetje jaloers van haha)
De overburen (studentenhuis) volgens mij hebben een feestje op hun dakterras onder 2 partytenten. Weet nu al dat het weer herrie gaat opleveren vannacht, daarnaast wordt er zo te zien onmogelijk 1,5 meter afstand bewaard.
Om 2 uur de politie gebeld en achter de gordijnen lopen gluren totdat het feestje werd afgebroken. Wat een voldoening, ben echt zuur geworden
de sjonnie van hiernaast heeft een nieuwe vriendin met een klein jochie
wij zijn hier de laatste dag omdat we gaan verhuizen, ik sta op het balkon een kleedje uit te kloppen, zie ik haar met dat jochie naar buiten komen
en ze zegt: ‘o pis maar ff in de bosjes hoor’
en daar ging dat kind
wtf
nou ja dat was ik ook van plan, maar stond echt , voor ik het wist waren ze al weg hahaha
Woow dat is echt 100% aso. Gelukkig ga je verhuizen!
Ik zie dan ook gelijk voor mij dat die ouders denken; zo lekker rustig in huis en dan rustig op de bank gaan zitten met een kop koffie of weer terug naar bed
Ik heb m’n tv veel te hard, super irritant, maar de tokkie trol boven had gister weer bezoek tot 1:15 en was pas stil na herhaaldelijk tegen het plafond beuken dus nu heeft ze lekker last van m’n tv. Ik ook maar dat is besides the point.
50 meter naar links én 50 meter naar rechts staan nog 4 containers, hoeveel moeite is het om even door te lopen. Die zakken worden natuurlijk helemaal aan gort getrokken door die smerige vogels.
Als er bij ons ook maar 1 vuilniszak naast ondergrondse container staat, trekt de handhaving deze open en zoekt naar een adres, zodat ze kunnen aanbellen en waarschuwen en als het daarna nog eens gebeurt een boete uit te schrijven. Bij ons dus gelukkig nooit zo’n bende.
Nou ik ga maar eens een melding maken ja. Inmiddels hebben de meeuwen hun vriendjes erbij geroepen dus het is hier geevolueerd naar een soort Hitchcock-scene, al die beesten zitten ook met elkaar te vechten erom. Gatver er zitten nu iets van 40 vogels op