Een keer wat anders dan een ergernis. De buurvrouw kwam sorry zeggen voor het lawaai wat haar vrienden hadden gemaakt vorige week om drie uur in de nacht. Dit is de derde set buren in het huis naast mij sinds ik er woon en dit is de eerste keer dat iemand zich komt voorstellen en gewoon toegeeft dat er geluidsoverlast was en daar sorry voor zegt. Hoop dat dit contact zo blijft.
O god ik heb een tijd in het Noorden des lands ook appartementen verhuurd aan voetballers en echt altijd gelazer met die gasten. Zoooooveel overlast enz
āBij mijā waren het vaak van die jonge gasten die net 18 / 19 waren geworden, een vrij hoog salaris met een mooi appartement hadden en daar lekker mee wilden pochen en stoer doen. Ze trokken zich ook niets aan van klachten en boeide ze ook vrij weinig van hoe ze in de boeken zouden staan. Stoer haantjesgedragā¦
Ik heb een bericht gekregen naar aanleiding van de melding. Een handhaver is langs geweest en er stond geen grofvuil. Ik ben een uur geleden langs gelopen en het stond er nog wel, ik heb geen tijd om weer te kijken maar huh. Het was wel netjes opgeruimd trouwens, de koelkast en het fornuis stonden er nog maar de rest was wel weggegooid.
Ik kan ook niet reageren op het bericht en ik heb geen zin om te bellen, maar wel vreemd.
Crazy buurvrouw strikes again: in haar wereld bestaat het niet dat een vader voor zijn eigen kind zorgt zonder dat de moeder (ik dus) fysiek aanwezig is. Net zag ze me voor de 10e keer ofzo alleen buiten en vroeg ze weer zo heel voorzichtig en een beetje angstig: en waar is de babyā¦? Ik was het zoooooo zat en zei alleen maar: die is boven. Hahaha die denkt nu echt dat ik mān baby alleen thuis tv laat kijken
Erger aan bezoek van mijn buren.
Mijn buren krijgen ook in coronatijd achterlijk veel bezoek. Elke dag wel 3 of 4 verschillende stellen en mensen (voornamelijk babyboomers).
Nu zijn ze paar dagen weg en hoeveel mensen ik wel niet langs heb zien komen die niet weten dat ze niet thuis zijn. Komen dus blijkbaar heel veel mensen even aanwaaien.
Net weer een zuur en triomfantelijk kijkend oud stel die onze gezamenlijke oprit oplopen van, ha ik mag hier lopen, ga op bezoek, wat kijk je. En dan lopen ze zo de tuin in van de buren. Om ze vervolgens zuur weg te zien lopen.
Haha lekker voor je ouwe zuurpruimen.
En die vent keek heel zuur naar mijn auto en toen naar mij door het raam.
Ik heb best wel dikke nieuwe auto en zie er jonger uit (22 oid) dan ik ben. Vooral mannen en oudere mannen kunnen dat niet hebben.
Ik zou persoonlijk zelf hierover niet zo hebben nagedacht. Misschien even aangeven bij de buren dat dit niet zo handig was.
Ja ik ga wel aangeven dat ik niet zo blij was met de staat van mijn tuin/voorkant huis.
Voor nu maar even de post+foto verwijderd ivm herkenbaarheid.
Mijn buren hebben een jacuzzi Inc bubbelmat in de tuin. Jongens wat maakt dat ding een kut geluid zoān schel piepend geluid.
Love mijn buren, maar vandaag waren ze voor 7u 's ochtends al aan het buurten met elkaar op straat
Wow, waarom zou je dat doen? Ik wil voor 7 uur 's ochtends niet eens buurten met mensen waarvan ik hou. Laat staan buren.
Je had natuurlijk een portietje voor hem ingevroren, duhhh
Andere kwestie in soortgelijke categorie alleen dan geen baby. Een vriendin reageerde laatst ook op mij (toen ik vertelde dat we regelmatig vegetarisch eten) met: āmaar krijgt naam vriend dan ook geen vlees?!.. Jeetje dat vind ik echt sneu zeg, waarom zou je hem dat aan doen?!ā
Zou er sowieso iets van zeggen als ze steeds de verkeerde tekst zingen
roep eens over de schutting: het is DRINKING all night
ze heeft waarschijnlijk niet eens door dat je er zo van kunt meegenietenā¦
Ik zou het niet drie weken afwachten. Misschien heeft zij helemaal niet door dat jij er zoān last van hebt en past ze zich graag aan als je haar er op wijst. Scheelt een hoop frustratie haha
je zou er ook voor kunnen kiezen het niet eerst hoog op te laten lopen (je eigen ergernis bedoel ik) door het gelijk subtiel kenbaar te maken dat haar muziek door de hele binnentuin galmt.
maar doe wat voor jou beter voelt he, is ook niet makkelijk iemand er op aan te spreken
Dat is hier ook altijd, terwijl de vuilnisbakken nooit vol zijn. Zo asociaal en er komen ratten op af . Ik sprak laatst iemand van de gemeente en hij was het opruimen helemaal zat. Snap ik wel, want 1 Ć 2 dagen later ligt er weer troep. Kan hij weer opnieuw beginnen
Oh dan heb ik verkeerd gelezen! Ik dacht dat het een aantal dagen was en gewoon zij alleen. Zou het dan gewoon even afwachten ja, hopelijk valt het mee!
ja wel fijn dat je op de hoogte blijft zo van het wel en wee van je buurvrouw Ʃn van Fien, dan weet je waar je aan toe bent hahaha.