Herkenbaar, valt laatste tijd gelukkig mee
Ik heb haar zelfs wel eens aangekeken vanuit de tuin terwijl ze belt⊠En ze blijft maar volhouden dat ze het niet is, volgende week is haar zoon terug en ik ga het dan denk ik bij hem aankaarten. Hij is wel heel chill.
Opnemen durf ik niet zo goed, ik versta het wel niet maar het is we een privégesprek.
Ik woon in een nieuwbouw flat die eind december 2019 is opgeleverd maar het lijkt alsof al mijn buren na 7 maanden nog niet uitgeklust zijn? Er is elke dag non stop geboor, gehamer en getimmer. Echt mijne gute, ik word hier zo gek van. Ooit moet iedereen toch wel eens uitverhuisd en geklust zijn? Hoe kan dit zo lang duren zeg.
Oh nou eigenlijk niet echt, behalve dan dat ik hem sindsdien niet meer in de tuin heb gezien dus dat is chill. 
Iemand die regelmatig rond 1 uur 's nachts voor ons open slaapkamerraam gaat staan roken
(begane grond direct aan de straat). Echt hoe verzin je dat, alle andere gebouwen in onze straat kun je prima bij staan, daar zijn entreehallen of balkons, maar precies voor ons openstaande raam is natuurlijk de beste plek.
Oh dat is echt goor. Heb je er al eens wat van gezegd? Lijkt mij een kleine moeite om even een paar meter verderop te gaan roken.
Er gaat binnenkort weer ruzie komen. Een buurvrouw doet nu aardig haar best om ons te irriteren
Ik haat mijn bovenburen, gister nog gevraagd of ze iets zachter zouden kunnen doen en vandaag weer de muziek keihard aan.
wat doet ze?
Mijn haat voor caravans wordt niet beter met de buren. Ze hebben een nieuwe en deze is iets groter en nu staat ie beetje scheef en weer paar cm eraf gesnoept om in te kunnen rijden. K*t ding.
Luide muziek (1 nummer op repeat
) om 23u sâavonds. Ik moet er morgen vroeg uit
Het staat zo luid dat ik de lyrics gewoon kan meezingen 
Ik weet ook niet van waar het komt aangezien er heel veel tuintjes en terrassen samenkomen in de achtertuin.
De buren hadden een enorm pakket besteld, maar ze waren niet thuis, dus ik kreeg het in mijn handen geduwd. Inmiddels staat het hier al vijf dagen en ze hebben het nog niet opgehaald. Ik ga ook niet naar ze toe lopen, zowel niet zonder als met dat enorme pakket. Ze komen het maar halen. Maar het staat wel in de weg.
Misschien hebben ze geen briefje gehad? Hier krijg ik nooit een briefje als ze het bij de buren achterlaten (portiek met 4 appartementen). Mega irritant want ik kom het pakket dus nooit zelf halen want geen idee waar het ligtâŠ
Ik had dit ook een keer, maar was degene die het pakketje niet haalde, omdat ik geen briefje had gekregen. Toen kreeg ik een heel naar briefje in de bus van mijn (gelukkig niet directe) buren. Wellicht is dit ook bij jouw buren ook dat er geen briefje was?
Oh duh @Druppels zegt hetzelfde
Mijn buurman die ineens denkt: laat ik om 23:15 op zondagavond een avond karaoke gaan doen!! Yay!!! Echt leuk dat valse gekrijs en de muziek zo hard dat je het al hoort als je het trappenhuis in komt lopen.
Ondertussen heb ik er maar een lol uit gehaald om mijn broertje elke keer te appen als ze weer met iets herrie beginnen te maken als hij aan het werk is.
Dit weekend was ik zelf niet thuis, stuurde hij de ene dag âgrasmaaierâ en dan weer âheggenschaarâ 
Ze heeft dit al vaker gedaan, dus ik weet het niet. Ik ga morgen wel even langs voor de zekerheid, maar dan mag ze zelf meelopen voor de doos.
Zou het gewoon vragen, ik roep het hier elke keer maar dat ik dus geen briefje krijg en het daarom niet zelf kan halen. Maar misschien ziet zij er de ernst niet zo van in. Doos zou ik inderdaad lekker zelf laten tillen, jij bent niet de plaatselijke postbezorger.
Haha hahah hahahaha mn buren gingen gisteren om 23:50 twee spijkers in de muur slaan. WHY. Wat is er zo fucking belangrijk dat om twaalf uur 's nachts aan de muur in de rommelkamer moet hangen wat wat wat